Hommet Shaw

Tomasz "Tokar" Tokarczyk & Michał "Mikeal" Kostrzewa wtorek, 22 grudnia 2015
hommet shaw

Rasa: Człowiek

Klasa: Czarodziej

Historia: Potrzeba naprawdę wiele, aby młody czarodziej został wygnany z Longsaddle, domeny sławetnego oraz ekscentrycznego rodu Harpellów, ale Hommet zdołał to osiągnąć. To niezwykle utalentowany mag, ale jego dbałość o detale pozostawia wiele do życzenia... delikatnie ujmując. Jest młody, chętny i zdesperowany, aby udowodnić swoją przydatność, lecz, nie oszukujmy się, nekromancja nie należy do powszechnie akceptowanych magicznych specjalności i trudno znaleźć mentora, który nie zrobi tyrady o "niecnym pragnieniu studiowania tej plugawej dziedziny". Kiedy widzi szansę, aby pomóc bohaterom w walce, w końcu upatruje możliwość do osiągnięcia życiowych celów... i zawarcia świeżych znajomości w pakiecie.

Gdzie można dołączyć:

Spotykamy go zaraz po opuszczeniu naszej drużyny przez Belamy'ego podczas Prologu. Po krótkiej rozmowie nekromanta stwierdzi, że nie ma nic lepszego do roboty i zgodzi się z nami podróżować.

Opinia:

Do momentu zwerbowania Soronila, Hommet to jedyny dostępny czarodziej. Jeśli sam nie jesteś magiem, jest musem dla drużyny. W czasie levelowania należy dodawać mu punkty do inteligencji, a potem do zręczności.

hommet shaw

Co rozwijać:

  • Manipulator:
    • Sleep
    • Confusion
    • Charm
  • Transmuter:
    • Invisibility
    • Haste
    • Slow
    • Stoneskin
  • Arcane:
    • Magic Missile
    • Disintegrate

Zadanie: Hommet Hears a Harpell

SPOILER

Będziesz mógł wykonać to zadanie po zakończeniu pierwszego rozdziału. Po wydostaniu się z lochu swojego mistrza Hommet poprosi cię o pomoc. Tajemnicza kobieta imieniem Dagatha chce się z nim spotkać w luskańskiej bibliotece. Znajdziemy ją naprzeciwko drzwi wejściowych. Zdradzi nam, że znalazła starożytne zapiski dotyczące miejsca pochówku kapłana, który parał się nekromancją. Udajemy się do wskazanej jaskini, a następnie systematycznie ją plądrujemy. Żeby przejść dalej, trzeba znaleźć trzy wyrwane kartki i skorzystać z ołtarza. Droga w głąb zostanie otwarta. Wewnątrz znajdziemy kapłana, który w międzyczasie zamienił się w licza i oferuje Hommetowi to samo. Upominamy naszego nekromantę, że nie byłoby to ładnie z jego strony i zabijamy kapłana, a z jego zwłok zabieramy książkę. Wracamy z nią do Dagathy i dowiadujemy się prawdy o pochodzeniu Hommeta.

Nagroda: 2000 PD i Staff of Eternal Torment

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...