Illydia Maethellyn

2 minuty czytania

illydia maethellyn

Rasa: Księżycowy Elf

Klasa: Kleryk

Historia: Illydia doznała większej ilości bólu i straty w ciągu 140-letniego żywota niż większość elfów jest w stanie doświadczyć w czasie całego swojego istnienia, lecz jej niezachwiana wiara w Sehanine Księżycowy Łuk (bogini księżyca i marzeń) utrzymuje jej umysł w ciągłym skupieniu oraz wypełnia serce nadzieją na lepszą przyszłość. Dzięki lojalnemu przyjacielowi, jak również osobistemu ochroniarzowi, Laretharowi, wykorzystuje swoje łucznicze talenty oraz błogosławieństwa bogini, aby odkupić dawne błędy.

Gdzie można dołączyć:

Dołącza do drużyny razem z Laretharem na początku Prologu podczas walki koło zablokowanego mostu.

Opinia:

Illydia to jedyny kleryk w całej drużynie, a do momentu zwerbowania Javena jedyna postać zdolna leczyć drużynę oraz wspierać ją swoimi czarami. Z tego powodu jest obowiązkowym członkiem każdej drużyny (chyba że sam grasz klerykiem albo paladynem). Należy maksymalnie rozwinąć mądrość, a później nie zaszkodzi dać kilku punktów w zręczność.

illydia maethellyn

Co rozwijać:

  • Righteous Champion:
    • Healing Word
    • Turn Undead
  • Light:
    • Prayer of Healing
    • Cure Wounds
  • Life:
    • Bless
    • Aid
    • Restoration
    • Revivify
    • Beacon of Hope
  • Divine:
    • Regenerate

Zadanie: Sins of the Past

SPOILER

Zadanie staje się dostępne bardzo późno, bo dopiero w Podmroku. Po odnalezieniu szczątków mentorki Illydi i spotkaniu z Izhkinem porozmawiaj z elfką. Dowiesz się, że jeden z jej przyjaciół wciąż może być żywy i jest szansa na uratowanie go z niewoli. Pogadaj z Dalanirem na temat Lady Zinsianny. Drow potwierdzi, że słyszał o matronie oraz wskaże jaskinię, w której przebywa. Zbieramy drużynę i przez mapę Podmroku udajemy się do kryjówki niecnej Drowki. Na miejscu przebijamy się przez strażników oraz pająki, aż dotrzemy do naszego celu. Przekonujemy Cerrica do stanięcia po naszej stronie i zabijamy Zinsiannę. Rozmawiamy z przyjacielem Illydi i odprowadzamy go do wyjścia z lokacji. Istnieje możliwość dokończenia rytuału rozpoczętego przez matronę. W tym celu bierzemy sztylet leżący na południu pomieszczenia i używamy go na ołtarzu. Po zabiciu pająków nie ma tu nic więcej do roboty.

Nagroda: 2000 PD, Sword of Sharpness i Cerric's Ring

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...