Rasa: Krasnolud Tarczowy
Klasa: Wojownik
Historia: Krasnolud Tarczowy jest wytrzymały jak muł oraz mocarny niczym solidny kamienny mur, stąd też nie dziwi, że Jarhild decyduje się poświęcić swoje ostrze, a także chwycić za tarczę tylko w obronie tych, których uzna za przyjaciół. Jako członek Zakonu Płonącego Świtu, nie dość, że ma możliwość ochrony niewinnych i wymierzania sprawiedliwości za zło, to przy okazji może zarobić na tym kilka monet. Jest mądra, silna oraz doświadczona w strategii bitewnej, więc kiedy ktoś dla niej bliski znajduje się w niebezpieczeństwie, to istnieje naprawdę niewiele rzeczy, które są w stanie przeciwstawić się jej furii.
Jako wyszkolony żołnierz, Jarhild jest zawsze przygotowana do walki – czy to na pierwszej linii frontu, czy też na zapleczu tawerny. Zawsze jest przyszykowana na wszystko, nawet w czasie odpoczynku. Kiedy nie ciąży nad nią widmo nieuchronnej bitwy, potrafi zaczepnie zareagować i spuścić trochę pary, gdy pierze po pysku nierozważnych wojowników. Walczy twardo oraz gra ostro, więc biada lekkomyślnej duszy, która skomentuje jej samopoczucie, to jak się ubiera lub w jaki sposób trzyma miecz. Jako krasnolud, który mierzył się z orczymi hordami, odpierał najazdy gigantów oraz przeżył niespodziewaną zasadzkę ze smokiem w roli głównej, Jarhild nie czuje żadnej potrzeby tłumaczenia się komukolwiek. Jest, jaka jest – siłą, z którą trzeba się liczyć.
Gdzie można dołączyć:
Pomaga nam w walkach na początku gry, a na stałe dołącza się do drużyny pod koniec Prologu.
Opinia:
Do momentu dołączenia Javena, Jarhild jest jedynym dostępnym zbrojnym. Jeżeli sam nie grasz wojownikiem lub paladynem, jest musem dla każdej drużyny. Krasnoludka zaczyna z całkiem wysokimi statystykami siły i kondycji, które należy rozwinąć na maksimum, a później rozważyć danie kilku punktów w mądrość. Mimo że jest Krasnoludem Tarczowym i na początku walczy mieczem oraz tarczą, polecam przekwalifikować ją na broń dwuręczną.
Co rozwijać:
- Battle Master:
- Rally
- Commander's Shout
- Champion:
- Weapon Master
- Sure Strike
- Great Weapon Fighting:
- Charge
- Cleave
- Power Attack
- Shockwave
Zadanie: Family Matters
Podczas pierwszego aktu Jarhild poinformuje cię, że otrzymała list od swojej matki chcącej się z nią spotkać w Cutlass Inn w Luskan. Zgadzamy się na spotkanie i razem z drużyną udajmy się na piętro gospody. W pokoju znajdują się matka oraz ciocia naszej towarzyszki. Matka mówi Jarhild, że jej rodzeństwo handlujące w Luskanie zaginęło bez wieści. Dostajemy położenie ich mieszkania i tam kierujemy nasze kroki. Na miejscu przeszukaj pokoje, a następnie pogadaj z Erronem. Właściciel nie będzie wiedział nic przydatnego, ale wskaże kogoś, kto może coś wiedzieć. Felock the Elder znajduje się obok mieszkania. Porozmawiaj z nim i za pomocą łapówki przekonaj go do podzielenia się swoją wiedzą. Okazuje się, że rodzeństwo Jarhild zostało porwane przez łowców niewolników. Żebrak wskaże nam ich kryjówkę i poprosi o dyskrecję. Wejście do siedziby łowców znajduje się na mapie Luskanu. Na miejscu porozmawiaj z Wenselem, a następnie wybij w pień wszystkich przeciwników (nie zapomnij zabrać z ich ciał wartościowych przedmiotów). Po wszystkim wróć do matki Jarhild. Po paru zdaniach towarzyszka poprosi cię o radę w sprawie swojej przyszłości. Doradź to, co wydaje się słuszne i zakończ zadanie.
Nagroda: 1750 PD i Gwennan’s Blade
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz