Izhkin

2 minuty czytania

izhkin

Rasa: Derro

Klasa: Łotrzyk

Historia: Dzieci płaczą i zwierzęta zawodzą w obecności Izhkina, Pana Mroku. To zdecydowanie najtęższy umysł swojego pokolenia, górujący intelektem, walorami fizycznymi oraz mistycznymi nad prostakami, z którymi jest zmuszony dzielić świat. Pragnie jednak pozostać w cieniu, więc ukrywa własną potęgę pod płaszczykiem drugorzędnego złodziejaszka i mordercy, ale należy jeszcze raz twardo zaznaczyć – ON JEST JEDYNYM PRAWDZIWYM PANEM MROKU. Podczas gdy inne derro są znane ze skłonności do okrucieństwa, szaleństwa, jak również niegodziwości, Izhkin chce po prostu spokojnie rządzić swoim królestwem dobroci, niezależnie od tego, komu będzie musiał wyciąć śledzionę i wręczyć ją Golgamannowi, osobistemu asystentowi, który dziwnym trafem ukazuje się osobiście tylko naszemu herosowi... ale to przecież nic podejrzanego!

Zapewniam, że autor tego opisu nie ma teraz przyłożonego ostrego noża do gardła i z każdego słowa, które tutaj padło, zieje nieskazitelna prawda. Serio. Musisz mi uwierzyć. To sprawa życia i śmierci.

Kontynuując. Izhkin to prawdziwy specjalista od ostrzy i umiejętności w tym zakresie dorównują tylko jego doskonałej fizyczności... a nawet ją przewyższają, co jest niepojęte! Kontakty na czarnych rynkach Podmroku pozwalają mu nabyć towary, których nikt inny nie śmiałby tknąć. Trudno też znaleźć lepszego przewodnika po jaskiniach, przepaściach i tunelach tego świata... o ile jesteś w stanie mu zaufać lub, co jest normalne w tej sytuacji, zrozumieć, o co mu w tej chwili chodzi.

Gdzie można dołączyć:

Izhkin to ostatni możliwy do przyłączenia towarzysz. Spotykamy go w Podmroku, a członkiem drużyny staje się po rozwiązaniu zagadki z portalami.

Opinia:

Izhkin to drugi dostępny dla drużyny łotrzyk. Fizycznie jest słabszy od Larethara, ale nadrabia to zdolnościami specjalnymi i wsparciem swoich poddanych podczas walki. Oprócz tego jest kompletnie szalony, co czasami skutkuje dość śmiesznymi wypowiedziami z jego strony.

izhkin

Co rozwijać:

  • Lord of the Dark:
    • Mushroom of Darkness
    • Invisible Underdark Assassination Squad
    • Death Blossom
  • Assassin:
    • Misty Step
    • Endanger
    • Deathstrike
  • Two Weapon Fighting:
    • Whirlwind Attack
    • Crimson Edge

Zadanie: Golgamann's Deal

SPOILER

W obozie Izhkin powie, że Golgammanna coś męczy i chciałby on z tobą pogadać. Po długiej i niezwykle angażującej rozmowie ze szkieletem Derro wyjawi, że goblin imieniem Velop nie oddał jego partnerowi długu. Taka zbrodnia nie może ujść nieukarana. Zbierz drużynę i udaj się do Slumsów w Luskan. Pierwszy świadek będzie znajdował się na północny-wschód od wejścia do lokacji. Wieśniak każe zgłosić się do kobiety imieniem Ezra. Staruszka chętnie podzieli się z nami informacjami o Velopie, ale oczywiście musimy najpierw coś dla niej zrobić. Dostaniemy klucz do grobowca, z którego mamy przynieść Kielich Tokki. Grobowiec znajduje się w katakumbach położonych najdalej na zachód. W środku otwieramy odpowiedni grobowiec i schodzimy niżej. Kielich znajduje się na wschód od drabiny. Wracamy z przedmiotem do Ezry. Dowiemy się, że Velop przebywa aktualnie w Darklake Distrcit. Udajemy się tam. Goblin chowa się w mieszkaniu we wschodniej części miasta. Po rozmowie z nim mamy wybór: zabić go albo zapłacić jego długi. Niezależnie od tego, co zrobimy, zadanie zostanie wykonane.

Nagroda: 3500 PD

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...