Na jednej z największych stron o grach z serii Gothic, WorldOfGothic, ukazał się artykuł a właściwie raport z tego co zostało zaprezentowane przez Pirahna Bytes na Games Convention 2005. W artykule zawarty jest też krótki wywiad z Kaiem Rosenkranzem (KaiRo), kilka zdjęć z GC oraz 3 nowe screenshoty z samej gry. W rozwinięciu krótki wstęp po polsku oraz link do artykułu.
PC Game Convention 2005 ujawnia wszystkim graczom coraz więcej informacji i pokazuje wiele nowych materiałów. W sieci pojawiły się 3 prezentacje filmowe, przedstawiające Gothic III nieco szerzej. Pokazują one wersje pre-alpha gry. Widać niedociągnięcia więc nie można się na nich w pełni opierać, ale fani Gothica na pewno będą chcieli je zobaczyć.
Właśnie na stronie pojawił się nowy dział, a mianowicie Książki Fantasy, będą się w nim pojawiać recenzje różnych książek, jak na razie znajduje się tam recenzja Koloru Magii Terrego Pratchetta autorstwa Rincewinda. Również dziś dodałem artykuł o Magii i Walce w Oblivionie autorstwa Jakóba.
Koncern Ubisoft Entertainment, który po bankructwie firm New World Computing i 3DO przejął prawa do marki Heroes of Might and Magic, uruchomił zapisy do planowanych na połowę września zamkniętych beta-testów piątej odsłony wspomnianej serii.
Microsoft Games Studios poinformowało, że pecetowa wersja znanego konsolowego RPG, Fable, trafiła już do tłoczni. The Lost Chapters, bo taki tytuł będzie nosić komputerowa wersja, jest znacznie rozszerzona w stosunku do pierwowzoru. Może to być ciekawe preludium dla nadchodzących kontynuacji sag – gigantów: The Elder Scrolls i Gothic.
Gra ma się pojawić w sklepach 20 września.
Witam, po długiej przerwie naszych stałych bywalców jak i nowe osoby które trafiły tu po raz pierwszy niejako przez przypadek. Każdemu należą się słowa wyjaśnienia odpowiadające na pytanie co działo się z portalem ostatnimi dniami? Zapewne to co spowodowało nasze tajemnicze zniknięcie nie jest obce żadnej osobie, która śledziła nasze losy bliżej. Akcja protestacyjna pod przywództwem Ekhteliona przyniosła wymierne rezultaty, nawet ja, który to nie zdawałem sobie sprawy ze szkodliwości poprzedniego właściciela serwera w końcu dostrzegłem ją. Dalsza cześć tej historyjki potoczyła się już znacznie szybciej, chodź oczywiście mamy nadzieje, że ktoś zauważył nasza nieobecność. Poszukiwania nowego serwera trwały trochę, w końcu znaleźliśmy przyjazną ofertę za rozsądne pieniądze (Wielkie podziękowania dla Hawkwooda). Jaki nowy serwer jest, o tym w najbliższym czasie przekonacie się na własnej skórze korzystając z Game Exe. Zapewniam wszystkich, taka sytuacja więcej się nie powtórzy, wiec nie macie się czego obawiać. Nadeszła pora na duże zmiany, w najbliższym czasie przesiądziemy się na wygodna domenę gexe.pl, ponadto nareszcie mamy możliwość zbudowania pokaźnego downloadu dzięki pokaźnej pojemności nowego serwera. Również w najbliższym czasie szata graficzna ulegnie całkowitej zmianie. Dzięki waszym sugestiom zreformujemy regulamin. Czekamy na dalsze opinie z waszej strony zarówno w tej jak i w innych sprawach. Warto by również wspomnieć o nowych osobach, które trafią do redakcji niebawem. Przyjmijcie ich ciepło.
Serwis Gamespot opublikował swój wywiad z Toddem Howardem dotyczący nadchodzącego The Elder Scrolls 4: Oblivion. Ekipa pracująca nad wydaniem Obliviona ciągle posuwa się naprzód i, jak zapewnia Todd, ciągle pracuje nad tym, by obie wersje gry (PC i Xbox) zostały wydane w tym samym czasie:
Na oficjalnej stronie gry Dungeon Siege II możemy znaleźć informacje na temat nowej umiejętności – Provoke. Zobacz tutaj. Jak czytamy, poprzez uderzanie bronią o tarcze, ofiarny rycerz jest w stanie zwrócić na siebie uwagę wrogów znajdujących się w pobliżu, odciągając ich choćby od kompanów znajdujących się w niebezpieczeństwie.
Oto opis lokacji, jaka miała znajdować się w zamkniętym już projekcie Van Buren. Opis pochodzi z dokumentu projektowego, który zdobył serwis No Mutants Allowed i tyczy się obszaru Denver/Dog City.
Ukazała się łatka 1.2 do gry Fate. Nie wprowadza ona żadnych radykalnych zmian, a jedynie poprawia kilka błędów. Jak informuje twórca:
- Potwory nie mogą już ominąć przyzwanych przez ciebie stworzeń, by cię od razu zaatakować
- Odporności są poprawnie uwzględniane przy obliczaniu obrażeń od żywiołów pochodzących od broni
- Czary Dervish oraz Haste nie mogą występować na raz – jedno cofa działanie drugiego
- Artefakt Frostrind nie pojawia się już tak często
- Przyspieszony czas ładowania gry
Łatkę można pobrać tutaj (2,8 mb).
- 1595 stron
- « Pierwsza
- ←
- 1583
- 1584
- 1585
- 1586
- 1587
- →
- Ostatnia »