Space Siege

Space Siege i brak kodu instalacyjnego

Dodał: , · Komentarzy: 2

Kolejną, dość nieprzyjemną wpadkę zaliczył nasz rodzimy dystrybutor – firma CD-Projekt. Otóż najnowsza produkcja Chrisa Taylora i spółki, kosmiczny hack'n'slash Space Siege, została pozbawiona w polskiej odsłonie specjalnego klucza, wymaganego do prawidłowego zainstalowania gry. Numer seryjny nie został umieszczony, jak pierwotnie zakładano, na odwrocie instrukcji w skutek zwykłego gapiostwa i niedopatrzenia.

CD-Projekt błyskawiczne odpowiedział na problem wściekłych graczy i zaproponował takie wyjście z tej zawstydzającej okoliczności. Każdy poszkodowany, który legalnie zakupił egzemplarz tej produkcji, powinien jak najszybciej skontaktować się z pomocą techniczną dystrybutora, w celu otrzymania kodu instalacyjnego. Istnieje też łatwiejszy sposób, wystarczy zarejestrować grę w odpowiednim miejscu i automatycznie pobrać klucz. Wszystko oczywiście bezpłatnie, choć niesmak nadal pozostaje.

Age of Conan: Hyborian Adventures

Age of Conan – niższy abonament

Dodał: , · Komentarzy: 2

Dzisiejszego dnia pogłoski na temat niższych krajowych opłat abonamentowych, za rozgrywkę w świecie Age of Conan zostały potwierdzone. Firma CD-Projekt, dystrybutor gry na terenie całej Polski, oświadczyła iż negocjacje z Funcom poszły wybitnie po ich myśli i udało się im wytargować cenę przystępną dla wątłego portfela polskiego gracza. Kwota jaką będziemy musieli uiścić za możliwość wstępu do krain rodem z książek Roberta Howarda, to bagatela 29,99 zł.

Haracz ten pozwoli na zalogowanie się na polskie, w pełni zlokalizowane serwery gry, które zostaną uruchomione w momencie, gdy gra trafi wreszcie na sklepowe półki w rodzimej wersji językowej (2 października). Jak to oczywiście bywa w tego typu produkcjach, przy zakupie produkcji mamy w promocji 30 dni rozrywki za darmo. Każdy kolejny miesiąc, będzie wymagał już wyżej wymienionej opłaty.

"Negocjowaliśmy z Funcomem od października 2007 roku. Nietrudno się domyślić, że rozmowy o prawie dwukrotnie niższym abonamencie dla Polaków, nie zaczęły się od entuzjastycznego "Hurra, tak właśnie zróbmy!"z ich strony. To był długi proces przekonywania, pokazywania istniejących uwarunkowań, rozwiązań, statystyk oraz szerokich horyzontów, które taka stawka abonamentu przed nami roztacza. Jeśli uda nam się przekonać rodaków, że warto grać w gry MMO, a ich aspekt socjalny jest niespotykany nigdzie indziej i sam w sobie fantastyczny, to taką zmianę mentalności graczy uznamy za sukces"Kamil Ruszkowski CD-Projekt.

Wciąż pod znakiem zapytania pozostaje kwestia formy płatności, jaką będzie można opłacić abonament. Dystrybutor obiecał, iż informacja na ten temat pojawi się w najbliższym czasie. Na koniec pozostaje nam zadać sobie pytanie – czy warto ? Bo okazja, póki co jest więcej niż kusząca.

Fable 2

Fable II – informacji kilka

Dodał: , · Komentarzy: 0

Pod koniec lipca Peter Molyneux informował, że programiści Lionheadu muszą uporać się ze sporą ilością błędów, których liczba sięgała wtedy 2 tysięcy.

W ostatnich dniach Sam Van Tilburgh poinformował na łamach Kotaku, że "jeden czy dwa błędy dzielą nas od osiągnięcia statusu gold."

Po zaprezentowaniu gry na tegorocznych targach Penny Arcade, Peter Molyneux stwierdził, że Fable 2 to jego najlepsza produkcja, a sam oceniłby ją na 9 w skali od 1 do 10.

"Wygląd jest wspaniały, interfejs jest fantastyczny. To gra z gatunku role playing, ale gdzie są wszystkie pier***one ikony? Czy Wasze ekrany nie powinny być przytłoczone mini-mapami i innymi tego typu rzeczami? Nie w naszym przypadku." – dodał na koniec.

Inne

1+1 = ...4 ?

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nie, to nie pomyłka. Nowa promocja Cenegi Poland zakłada, iż kupując dwie gry z serii "Kolekcja klasyki" kolejne dwa egzemplarze otrzymamy... całkiem za darmo! Cała akcja rozpocznie się 5 września i potrwa do 30 tego samego miesiąca. Wśród tytułów znajdziemy: The Bard's Tale, Dungeon Siege: Legends of Aranna czy Sacred Plus lub w wersji Gold. Oczywiście lista tytułów jest znacznie szersza, tak więc zapraszam do zapoznania się z nią tutaj.

Fallout 3

Fallout 3 – premierowa wersja bez edytora

Dodał: , · Komentarzy: 1

Serwis Joystiq opublikował wywiad z Toddem Howardem (producent wykonawczy Bethesda Softworks), który miał miejsce podczas tegorocznych targów Penny Arcade Expo. Wygląda na to, że premierowa wersja Fallout 3, będzie pozbawiona zestawu narzędzi do tworzenia modów. Howard wytłumaczył, iż ekipa pracująca nad grą ma i tak już nadmiar roboty do wykonania, więc dodatkowa aplikacja, która będzie równocześnie przyjazna w obsłudze jak i kompatybilna z grą, jest ponad ich wątłe siły. Pracownik Bethesdy nie wykluczył jednakże, iż takowy program pojawi się niedługo po premierze produkcji.

Fallout 3 trafi na półki sklepowe w Europie już 31 października.

Fallout 3

Fallout 3 – poradnik przetrwania i wywiad

Dodał: , · Komentarzy: 3

Podczas prezentacji Fallout 3 na Penny Arcade Expo twórcy gry, Bethesda Softworks, postanowili podarować każdemu z uczestników pokazu, mały materiał informacyjny mówiący o świecie gry, zawarty w eleganckim przewodniku przetrwania. Praca naukowców Vault-Tec pozwala nam poznać co nieco o niebezpieczeństwach czyhających na powierzchni, z dala od cienia względnie bezpiecznej Krypty. Za wiele się z niego nie dowiemy, jednakże jest to kolejny tego typu, bardzo klimatyczny materiał promocyjny, który pozwoli nam się bardziej wczuć w realia produkcji. Skany broszurki zamieścił Shacknews, a znajdziecie je pod tym adresem.

Na łamach tego samego serwisu znajdziemy także krótki wywiad z Istvanem Pely (strona artystyczna) oraz Petem Hinesem (kontakt z mediami). W rozmowie z redaktorami strony zdradzono między innymi, że podczas tworzenia nowej części Fallouta, tylko wzorowano się na Oblivionie, i że obie produkcje to zupełnie inne gry, które łączy ogromny, otwarty świat. Zdradzono także, że planowane na przyszłość dodatki, będą zawierały własne historie, które skupiać się będą na kilkunastu godzinach zabawy. Nie ma mowy o pojedynczych, godzinnych misjach. Cały wywiad znajdziecie pod tym adresem.

Diablo III

Diablo 3 – Są postępy!

Dodał: , · Komentarzy: 1

Z najnowszego podcastu znajdującego się na stronie Blizzarda, można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy dotyczących postępów w tworzeniu oczekiwanej przez miliony gry – Diablo 3.

Główny projektant, Jay Wilson wyjawił, że gra od strony technicznej jest niemal ukończona i teraz twórcy mogą skupić się na zawartości, która przygotowywana jest liniowo – świat Diablo 3 powstaje w takiej kolejności, w jakiej pozna go gracz.

O ile graficy na dzień dzisiejszy zajmują się drugim aktem, tak reszta twórców utknęła w pierwszym, szlifując zadania i pracując nad tajemniczymi „ważnymi elementami”, których póki co… Blizzard nie ujawnił.

Dobrze wróżą zapewnienia głównego projektanta: „Jeśli nie przerobiliśmy czegoś pięć razy, nie zasługuje na to, by trafić do gry. Taką mamy politykę.”

Postępy cieszą, jednak dają również do zrozumienia, że premiera jeszcze daleko przed nami…

Fallout 3

Fallout 3 – pięć nowych filmów

Dodał: , · Komentarzy: 5

Firma Bethesda Softworks, twórca Fallout 3, dzisiejszego dnia udostępniła pięć nowych filmów prosto z tejże gry. W końcu mamy okazje zobaczyć w akcji wiele nowych elementów, które były skrzętnie ukrywane w poprzednich tego typu materiałach – między innymi, zbudzający chyba największe kontrowersje, słynny system dialogowy zaczerpnięty prosto z Obliviona. Odwiedzimy też kilka nowych lokacji. Z resztą co ja wam będę opowiadał, zbadajcie sami i podzielcie się swoimi opiniami. Całość została okraszona komentarzem, kogóż by innego, Todd'a Howard'a.

Inne

Premiery, reedycje

Dodał: , · Komentarzy: 0

Z obywatelskiego obowiązku informujemy, iż wczorajszego dnia na półki sklepowe w całym kraju trafiło kilka interesujących tytułów. Mianowicie miała miejsce jedna premiera, a dwa tytuły wróciły do sprzedaży jako reedycje w tanich seriach.

World of Warcraft: Wrath of the Lich King

World of Warcraft – Co z tymi zmianami?

Dodał: , · Komentarzy: 0

Tom Chilton, główny projektant Wrath of the Lich King, udzielił wywiadu dla Videogamer.com, w którym wypowiedział się na temat zmian w grafice World of Warcraft. Na dyskretne pytanie, czy drugi dodatek do World of Warcraft nie powinien nieco odświeżyć grafiki, odpowiedział, że na razie nie ma takiej potrzeby i możliwym jest, że wcale jej nie będzie. Przyznał, że tak naprawdę Blizzardowi nigdy nie zależało, aby ta gra olśniewała wyglądem.

Dla twórców najważniejszą kwestią jest ta, by jak najwięcej ludzi mogło zagrać w World of Warcraft. W związku z nią, wymagania są stosunkowo niskie i gra bez większych problemów działa nawet na przeciętnych komputerach. Blizzard twierdzi, że drobne ulepszenia są lepsze niż odświeżona i wymagająca nowego sprzętu grafika.

Wczytywanie...