Fable 2

Fable II na PC?

Dodał: , · Komentarzy: 0

Wszyscy szczęśliwi posiadacze Xbox'ów 360 doczekają się premiery już 24 października. Wśród reszty graczy ciągle krąży i powraca bez odpowiedzi pytanie – czy Fable II kiedykolwiek zostanie wydane na komputery stacjonarne? Niestety, Peter Molyneux również jej nie udzielił...

Ojciec owego projektu ani nie potwierdził, ani nie zaprzeczył, że Fable II zostanie w przyszłości wydane na PC'ty. "Widzicie, wysnuliście już tyle różnych domysłów, że zostawię was z tą sprawą sam na sam. Jak sobie możecie wyobrazić, przez poruszanie takich tematów popadam w ogromne tarapaty. Muszę być niezwykle ostrożny." – odpowiedział.

Wszystko wskazuje na to, że ogromna cierpliwość i modlitwa to jedyne rzeczy, które na chwilę aktualną pozostały wszystkim posiadaczom blaszaków.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

LoTRO Mines of Moria

Dodał: , · Komentarzy: 0

Panowie z Turbine – twórcy Lord of The Rings Online – udostępnili w sieci krótki filmik prezentujący ich dokonania w kwestii rozszerzenia Mines of Moria. Film ów pokazuje jedną z bardziej charakterystycznych istot z prozy Tolkiena, a mianowicie Balroga. Oczywiście twórcy nie szczędzą na przymiotnikach i opisują epizod ze spotkaniem z ognistym demonem tak jakby miało to być coś po czym opadną nam szczęki. Niestety jak sami się przekonacie wszystko wygląda zaledwie przeciętnie, by nie powiedzieć biednie. I co z tego, że rzekome jaskinie powstały w innowacyjnej technologii, która polega na rzeczywistym tworzeniu/modelowaniu terenu (najpierw kawałek terenu odpowiedzialny za 'podłogę', a potem osobny 'sufit' i grywalny świat pomiędzy nimi), a nie tylko na abstrakcyjnym składaniu elementów skoro niczym wszystko to jest po prostu nijakie. Z resztą oceńcie sami: KLIK. Proza Tolkiena chyba zasługuje jednak na coś więcej...

Gothic 3: Zmierzch Bogów

Gothic 3: Forsaken Gods – nowy trailer

Dodał: , · Komentarzy: 1

Firma JoWooD Production, na swej oficjalnej stronie internetowej, zamieściła kolejny trailer z nadchodzącego dodatku do Gothic 3 – Forsaken Gods. Krótki niczym zasłużone wakacje, bo trwający czterdzieści pięć sekund, filmik skupia się przede wszystkim na opcji, która najbardziej kulała w podstawce – walce. Dowiadujemy się z niego także o przybliżonej dacie premiery tej nadchodzącej produkcji. Według obietnicy zawartej w materiale filmowym już w listopadzie, będziemy mogli ponownie zagłębić się w świat gry Gothic. Czcze gadanie producentów czy szczera prawda ? O tym przekonamy się niedługo.

Rzeczony trailer znajdziecie pod tym adresem. Jak zwykle życzymy miłych wrażeń ! ;)

Afterfall

Afterfall – rysownicy poszukiwani

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jesteś mającym talent i umiejętności rysownikiem ? Poszukujesz stałej profesji i twoim marzeniem jest praca w branży elektronicznej rozrywki ? To dobrze się składa, gdyż prężnie rozwijająca się firma Nicolas Intoxicate, poszukuje artystów, którzy odpowiadać będą za przygotowanie szkiców koncepcyjnych architektury i świata gry Afterfall. Zainteresowani i dość zdeterminowani ? W takim wypadku czym prędzej skierujcie się pod ten adres i zapoznajcie się z ofertą.

Książki fantastyczne

"Piekło pocztowe" – zwycięzcy

Dodał: , · Komentarzy: 1

Oto szczęśliwcy, którzy udzielili poprawnych odpowiedzi w naszym Pratchettowym konkursie:

  • Grzegorz Dz. z Gowina
  • Piotr Ś.i z Legionowa
  • Ewa M. z Rybnika

Gratulujemy! Od teraz możecie z niecierpliwością oczekiwać przybycia listonosza. Poprawne odpowiedzi w naszym konkursie to oczywiście:

  • Trolle
  • Golemy
  • Wampiry (Otto)
  • Gnomy (Buggy) /Fik Mik Figle
  • HEX
World of Warcraft: Wrath of the Lich King

WotLK Edycja Kolekcjonerska w Polsce

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jak podaje CD Projekt drugi dodatek do World of Warcraft – Wrath of the Lich King doczeka się swojej edycji kolekcjonerskiej w Polsce. Pojawi się ona u nas w kraju w nakładzie około 2500 egzemplarzy, co jest całkiem konkretną liczbą w porównaniu do liczby EK poprzedniego dodatku do WoW'a, kiedy to nakład wyniósł 400 egzemplarzy. Sugerowana cena tego wydania została ustalona na 319,90 zł. Jest to cena dość śmieszna, zważywszy na to, że w oficjalnym wydaniu prasowym, Blizzard sugeruje wysokość ceny tej edycji w Europie na 69.99 € (około 240 zł). Cena tej edycji w Ameryce to $69.99 (około 170 zł).

W skład edycji kolekcjonerskiej wejdą:

  • Gra World of Warcraft: Wrath of the Lich King na DVD-ROM,
  • 208-stronicowy album z nieujawnionymi wcześniej grafikami dotyczącymi rozszerzenia,
  • Unikalny towarzysz w grze – Frosty,
  • Płyta DVD z materiałami filmowymi, m.in. cinematic intro z komentarzem reżysera, wywiady z twórcami gry i więcej,
  • Oficjalny soundtrack z 21 ścieżkami muzycznymi z gry oraz dodatkowymi utworami,
  • Podkładka pod mysz przedstawiająca mapę nowego kontynentu, Northrend,
  • Dwie talie startowe gry karcianej World of Warcraft: March of the Legion™ z dwoma ekskluzywnymi kartami dostępnymi tylko w tej Edycji Kolekcjonerskiej

Czy warto? To pytanie pozostawiam bez odpowiedzi...

Age of Conan: Hyborian Adventures

Kiepsko z Age of Conan

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nowo mianowany kierownik Age of Conan – Craig Morrison, zamieścił na oficjalnym forum list kierowany do społeczności graczy, w którym to po części pisze o planach zespołu. Jednym z nich jest zmniejszenie ilości serwerów poprzez połączenie ich. Nie jest to nigdy dobry znak dla MMoRPG, zwłaszcza dla nowego. Te działania kierowane są chęcią zapewnienia graczom jak najlepszych warunków gry.

Kolejną informacją są idące naprzód prace nad uruchomienie funkcjonalności, które oferuje technologia DirectX 10. Na specjalnie do tego przygotowanym wewnętrznym serwerze trwają już nawet próby działania.W niedalekiej przyszłości takie próby będą mogli przeprowadzić również gracze.

Diablo III

Diablo III i śmierć gracza

Dodał: , · Komentarzy: 0

Swojego czasu pisaliśmy o sprawach związanych ze śmiercią w Diablo III, a konkretniej o znikających zwłokach. Pora dowiedzieć się czegoś o śmierci gracza... Twórcy gry, na forum battlenet, poinformowali o rzeczach, których chcą uniknąć w najnowszej odsłonie Diablo. Opuszczanie miasta nie powinno przychodzić graczowi łatwo. Czemu? W mieście jest bezpiecznie, a czas spędzony poza nim, ma być o wiele bardziej bardziej stresujący. Miasta mają zostać w pewien sposób odseparowane od reszty lokacji.

Dochodzimy do kwestii śmierci. W poprzednich częściach po śmierci, gracz znajdował się w mieście, ze stratą w doświadczeniu, złocie oraz zdobytych przedmiotach. Zdarzenie przeniesienia do miasta w tym przypadku wg. twórców załamuje akcję. Stąd wyłonił się pomysł na checkpointy. Jak to działa? Podczas zwiedzania podziemi, na końcu każdego piętra, postać jest zapisywana jako checkpoint. Po śmierci gracz pojawia się na miejscu ostatniego zapisu, z niewielką ilością punktów życia, powoli odnawiającego się. Na chwilę obecną tak działa owy system, ale jak piszą twórcy jest za wcześnie, aby myśleć o większych karach z racji śmierci, o ile w ogóle takie wystąpią.

Wczytywanie...