Afterfall

Afterfall trafi na konsole

Dodał: , · Komentarzy: 0

Studio Nicolas Intoxicate nie próżnuje i stara się jak może poszerzyć horyzonty fanów. Jak bowiem poinformowali twórcy, ich ambitny post-apokaliptyczny projekt Afterfall, trafi również na konsole nowej generacji (Xbox360 i PS3).

Choć ma to być konwersja z wersji na komputery osobiste, reakcji PC-owych fanów można było się spodziewać, gdyż takie posunięcie może diametralnie zmienić obraz produkcji z hardcorowego cRPG, na trywialne połączenie FPS z elementami RPG. Takie podejście można zrozumieć, gdyż nie raz twórcy zapowiadali, że Afterfall nie pójdzie drogą choćby trzeciego Fallouta. Ekipa jednak pomyślała i nad tym, więc zanim pojawiły się komentarze "o sprzedaniu się" i "drugiej Targowicy", umieściła krótki FAQ mający rozwiać wszelkie wątpliwości. Czy rozwiał, nie powiem, sami oceńcie.

Nicolas Intoxicate skorzystało z okazji i na deser pochwaliło się nowym systemem sterowania "Countdown". Gracz z niezwykła łatwością będzie mógł eksplorować zrujnowaną Europę zarówno w znanym zestawie "klawiatura + mysz", jak i za pomocą (i tu nowość) pada. Oczywiście nie podano żadnych szczegółów, prócz tego, że będzie to rozwiązanie iście rewolucyjne dla gatunku. Cóż pozostaje nam czekać na konkrety, których obecnie brak, a mających się pojawić lada chwila.

Inne

Spotkanie z Księciem Persji!

Dodał: , · Komentarzy: 0

W najbliższą sobotę (10-01-2009) do warszawskiego salonu Empik zawita Maciej Zakościelny – aktor, który wcielił się w Księcia Persji, użyczając tej postaci swego głosu w polskiej wersji gry. Książę przebywać będzie na scenie na pierwszym piętrze salonu Empik Junior Mega (ul. Marszałkowska 116/122), w godzinach 15.00 – 16.30.

Będzie to wymarzona okazja dla wszystkich fanów Prince of Persia, bowiem termin spotkania nieprzypadkowo zbiega się z terminem premiery polskiej wersji gry. Tak więc wszyscy chętni będą mogli poprosić Księcia Persji o autograf na dopiero co kupionym egzemplarzu gry.

Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak odliczać dni do wymarzonego spotkania.

Planescape: Torment

Modrony ze świata Planescape

Dodał: , · Komentarzy: 0

Sferopedia, opisująca świat Planescape, powiększyła ostatnio swoje zasoby o tekst dotyczący Modronów.

"Modrony to konstrukty zamieszkujące Mechanus, praworządny neutralny charakterem plan zewnętrzny. Modrony są żyjącymi stworzeniami przypominającymi geometryczne kształty z humanoidalnymi kończynami. Reprezentują żywą, fizyczną manifestację prawa niezwiązanego z dobrem, czy złem. Modrony podlegają ścisłej hierarchii, z każdą rangą odnoszącą się do rangi bezpośrednio nad nią oraz wydawania rozkazów członkom poniżej rangi."

Pełny tekst w języku polskim znajduje się tutaj. Polecam.

Art
Gothic 3: Zmierzch Bogów

Zmierzch Bogów "uhonorowany"

Dodał: , · Komentarzy: 0

Niemiecki portal PCGames jak co roku przeprowadził konkurs na "Gry 2008 roku". Gothic 3: Zmierzch Bogów został uhonorowany 3 miejscem, ale w całkowicie innej kategorii, gdyż portal po raz pierwszy nominował "Porażki roku". Zdaniem niemieckich redaktorów Forsaken Gods powinien znaleźć się wyżej w rankingu, a ilość głosów jaką otrzymał (6%) jest śmieszna.

The Elder Scrolls III: Morrowind

Dodatkowe gemy do Morrowinda

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na planetelderscrolls.gamespy.com pojawił się mod do Morrowinda, More Gems. Jak sama nazwa wskazuje, jego autor (Gawain) dodał do gry aż 48 nowych i cennych gemów.

Niestety trudno powiedzieć, by dało się je wykorzystać wprost w alchemii, jednak możliwa jest ich zamiana w pył. Przydadzą się w ebonowychl ub szklanych przedmiotach. Zmieniono także właściwości kilku już istniejących gemów. Wszystkich nowości szukajcie w okolicach Caldery.

Screen
Dungeons&Dragons

Nowe informacje o Open Grave

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jak wczoraj informowaliśmy, w styczniu wydana zostanie nowa przygoda do D&D o nazwie Open Grave: Secrets of Undead. Czas na kolejne informacje dotyczące tajemniczej wieży i otaczającej jej armii nieumarłych, która porzuciła swoje dotychczasowe schronienie.

Okładka
Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Powstał nowy mod do Baldur's Gate II. Swoją objętością nie dorównuje chociażby TDD, ale daje nam ciekawą możliwość.

Otóż siedziba zakonu Balthazara w Akethran jest dla nas zamknięta, póki nie pokonamy Abazigala i Sendai. The Wheels of Prophecy umożliwia nam rozmowę z przywódcą zakonu w każdym momencie, dodając zarazem nowe opcje dialogowe. Oczywiście lepiej udać się do Balthazara przed zabiciem Abazigala i Sendai. Prócz tego nowe opcje dialogowe pojawią się także w czasie konwersacji m.in z Elminsterem, Sendai czy Melissaną.

Więcej informacji pod następującymi adresami:

King's Bounty: Legenda

Nowe sekrety Wojowniczej Księżniczki

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nie minęło wiele czasu od premiery King's Bounty, a już możemy czekać na dodatek do tej gry. Fanom nie muszę przedstawiać kolejnego, twórczego rozwinięcia serii Heroes of Might&Magic. Czas jednak na garść informacji z nadchodzącego dodatku do King's Bounty, Wojowniczej Księżniczki.

Jakie to nowości? Zapraszam do rozszerzenia wieści.

Star Wars: The Old Republic

Style artów w Star Wars: The Old Republic

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na stronie głównej Star Wars: The Old Republic pojawił się ciekawy artykuł o stylu artów z gry, które określono jako "stylized realism".

"Są często rozpatrywane jako jeden z najistotniejszych aspektów gameplay'owego doświadczenia. (...) Celem jaki stawiają sobie arty z gry jest powołanie ich do życia za pomocą technologii 3D. To sprawia, iż korzysta się z prawdziwych fotografii do pokrycia powierzchni tekstur miast ręcznego malowania każdego ważnego elementu".

Screen

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj. Tekst w języku angielskim.

Wczytywanie...