W zeszłym tygodniu serwis MMORPG.com opublikował trzecią i ostatnią część rozmowy z Davidem Cookiem, członkiem zespołu Cryptic Studios. Jeśli chcesz dowiedzieć jak się skończyła rozmowa, czytaj dalej...
Dziś na gram.pl CD-Projekt umieścił nowy patch do Dungeon Sieg'a 2. Uaktualnia on grę z dowolnej wersji do wersji 2.2. Patch naprawia sporo błędów (głównie spowolnienie wydajności w polskiej wersji językowej [teoretycznie], a także kilka mniejszych, związanych choćby z samą rozgrywką, grą sieciową czy loadowaniem i save'owaniem gry). Zawiera też dokument tekstowy z FAQ.
Patch można ściągnąć stąd.
Studio Ascaron oficjalnie oświadczyło, że Sacred 2 pojawi się nie wcześniej niż pod koniec 2006r. Dodali także, iż w przypadku sequela znacznie większy nacisk zostanie położony na tryb multiplayer, ponieważ "jest on przyszłością tej branży". Niestety nie wiadomo jeszcze czy wymagany będzie jakiś abonament w przypadku gry on-line, lecz plotki głoszą, że pozostanie on jednak darmowy.
Serwis No Mutants Allowed zdobył szkice koncepcyjne do... pierwszej części Fallouta. Są to pierwsze obrazki jakie wykonano do to tej gry. Tutaj można obejrzeć 4 arty.
Firma Turbine szykująca MMORPG'a Dungeons & Dragons Online, zafundowała nam nową porcję świeżych screen'ów z tej właśnie gry. Można je obejrzeć w galerii na oficjalnej stronie gry. Miłego oglądania!
Mimo, iż także w naszych sklepach dostępne są specjalne, kolekcjonerskie edycje, firma Bioware zapowiedziała właśnie kolejną reedycję zatytułowaną Diamond. W zestawie znajdziemy dodatki Shadows of Undrentide oraz Hordes of the Underdark, a także rozszerzenia ShadowGuard, Witches Wake i Kingmaker.
Pudełkowa wersja Neverwinter Nights Diamond pojawi się w sklepach po 26 października.
Jeden z twórców polskiego moda do Neverwinter Nights, o jakże post-nuklearnej nazwie NeverFallout Nights, Jackhammer, przygotował plakat reklamujący swój projekt. Oto i on:
Na oficjalnej stronie World of Warcraft pojawił się dział, w którym znaleźć można informacje o nowej frakcji, niedawno wprowadzonej do gry – trollowym plemieniu Zandalar.
Studio Bethesda, które aktualnie szykuje dla nas grę The Elder Scrolls IV: Oblivion ujawniło, kto odpowiedzialny będzie za skomponowanie utworów na ścieżkę dźwiękową dla tytułu. Podobnie jak w The Elder Scrolls III: Morrowind, także i do nowej odsłony sagi zatrudniono wybitnego kompozytora Jeremy'ego Soule'a. Człowiek ten zdobył naprawdę wiele nagród za swoją pracę nad muzyką, a więc spodziewać możemy się kolejnego udanego projektu z jego strony, który umili nam zabawę z Oblivion.
- 976 stron
- « Pierwsza
- ←
- 950
- 951
- 952
- 953
- 954
- →
- Ostatnia »