
Właśnie na stronie ukazał się przetłumaczony artykuł dotyczący modelowania pustynnych wydm w trzeciej części Gothica. Zapraszam do lektury.
Właśnie na stronie ukazał się przetłumaczony artykuł dotyczący modelowania pustynnych wydm w trzeciej części Gothica. Zapraszam do lektury.
Ostatnio dziennikarz Przeglądu przeprowadził wywiad ze Stanisławem Lemem. Dotyczy on przyszłości świata i Polski. Serdecznie polecam. Wywiad możecie znaleźć w portalu onet.pl w tym miejscu.
NW Vault wypuściło drugą część popularnego modułu Tale of a Mage zatytułowaną "Tale of a Mage, Chapter 2 – The Ceremony of Souls". Moduł został zrobiony z myślą szczególnie o czarodziejach i czarownikach. Możecie o nim poczytać i ściągnąć tu.
Mimo, że od pojawienia się Diablo I na półkach sklepowych minęło już wiele lat, wreszcie doczekaliśmy się polonizacji tej gry! Mod pod nazwą "Apokalipsa" spolszczający grę stworzył niejaki Noktis. Co ważne poszukuję chętnych, którzy pomogli by mu w ukończeniu jego dzieła.
Do działu Fan Art na oficjalnej stronie Blizzarda zostały dodane trzy nowe prace. Możecie je zobaczyć tu.
Serwis Voodoo Extreme przygotował interesujący przegląd najbardziej oczekiwanych gier 2006 roku. Umieścił je w "top 20". Możemy się cieszyć, ponieważ jest tam dużo gier pokrewnych RPG.
20 – Dragon Age (RPG – Bioware)O tych numerach możecie poczytać tu.
10 – BioShock (Akcja/RPG – Irrational Games)O tej dziesiąte przeczytacie tu. No cóż do pełnego szczęścia to brakuje nam chyba tylko Gothica III...
Serwis Eurogamer zaczął wypuszczać nazwy ze swojej listy gier "top 50" 2005 roku. Na razie są tylko numer od 50 do 31.
50 – Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (Przygodówka)O tych grach możecie poczytać tutaj.
40 – Trackmania Sunrise (Wyścigówka/Puzzle)A o tych grach poczytacie tu.
Serwis Worthplaying zamieścił na swojej stronie garść screenów z gry Titan Quest.
Screeny możecie oglądnąć tu.
ZUXXEZ i Reality Pump zapowiedziały wydanie nowego RPG'a Two Worlds w trzecim kwartale 2006 roku. Jak na razie nie podali żadnych szczegółów poza zwykłymi obietnicami w stylu: "Thrilling fight choreographies, gripping characters and realistic worlds create new dimensions in the genre. The title also introduces new benchmarks in content. Experienced script editors link the cinematic story with maximum gaming freedom in a medieval fantasy world".
Znacznie więcej można się dowiedzieć z czterech screenów które znajdziecie TUTAJ.
Serwis Players4Players.com donosi, że The Elder Scrolls IV: Oblivion jest już gotowy! Twórcy opóźniają jednak datę premiery by przygotować swój produkt do działania na konsoli XBOX 360.