Inne

Nowy wpis na BioWare Blog

Dodał: , · Komentarzy: 0

Cori Nicole May, jeden z projektantów w BioWare, dodała nowy wpis na BioWare Blog.

Pracowała nad modem do Neverwinter Nights o nazwie Dingeon Infinity. Dzięki niemu naocznie przekonała się o problemach towarzyszących tworzeniu poziomów do gry. W ramach wpisu podzieli się z nami swoim doświadczeniem, opowie o napotkanych problemach i jak projektanci musieli sobie z nimi radzić. Dowiemy się również jak wytłumaczyła rodzinie swój wieczny brak czasu.

Zainteresowanych zapraszam tutaj. Część druga ma się ukazać na dniach.

Dragon Age: Początek

Niezawodna Lea z polskiego forum gry Dragon Age przygotowała kolejną część tekstu o świecie za Zasłoną.

Zebrane z forum BioWare informacje dotyczą przede wszystkim zaopatrywań Zakonu, w tym świata duchów. Dowiemy się także o zbrukaniu Złotego Miasta, zaś ci, którzy dotrą do końca tekstu, dowiedzą się o tym kim była Andrasta.

Zainteresowanych zapraszam tutaj. Tekst w języku polskim.

Neverwinter Nights

Ninja w akcji!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Nowy moduł do Neverwinter Nights nosi nazwę "Ninja Final Test".

W ramach tej modyfikacji przyjdzie nam wcielić się w prawdziwego ninja. Droga do tego jednak daleka, gdyż zostaniemy poddani próbie. Aby zagrać w ten moduł musisz stworzyć łotrzyka na pierwszym poziomie doświadczenia. Wszelkie inne klasy postaci są niedopuszczalne.

Screen
Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Baldur's Gate Trilogy Tweaks v8

Dodał: , · Komentarzy: 0

Pojawiła się właśnie nowa wersja Baldur's Gate Trilogy Tweaks.

Wersja oznaczona numerkiem 8 naprawia wiele bugów, zawiera tłumaczenie na język chiński, poprawia kompatybilność z innymi modami, deaktywuje nieustanne odradzanie się przeciwników oraz naprawia kilka questów, w tym ten z Wieżą Durlaga.

Więcej informacji o samym modzie oraz listę poprawek znajdziecie pod poniższymi adresami:

Dragon Age: Początek

Orzammar w Dragon Age

Dodał: , · Komentarzy: 0

Lea z polskiego forum gry Dragon Age przygotowała kolejną niespodziankę.

Tym razem z forum BioWare'u zebrała informacje o krasnoludzkim mieście Orzammar: "Nastanie czasów cesarstwa Tevinter przyniosło jednak zmiany. Patron Garal przeniósł ośrodek władzy do Orzammar, by móc z bliska nadzorować handel rozpoczęty właśnie z powierzchnią. Nasz lud zdawał się wstępować w złoty wiek. Przekazaliśmy ludziom zasady handlu i wymiany monetarnej, w zamian otrzymując od nich mnogość dóbr nieznanych nam do tej pory w podziemiach: ziaren zbóż i drewna, by wymienić choć dwa.".

Pełny tekst po polsku znajdziecie w tym miejscu.

Hellgate: London

Wiadomym było, iż upadek Flashgip miało być kluczem do trumny Hellgate: London. Po przejęciu gry przez Koreańczyków z HanbitSoft wydawało się, iż wszystko jest w porządku. A jednak gra miała zniknąć 31 stycznia 2009 r. Tak się jednak nie stanie. Fani zapewne skaczą z radości, reszta może się jedynie dziwić jak to możliwe – zważywszy na fakt, iż grać można za darmo, więc tytuł ten nie generuje żadnych zysków. Co więcej, planowane są kolejne patche.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym miejscu.

Planescape: Torment

Carceri na Sferopedii

Dodał: , · Komentarzy: 0

Pojawił się nowy artykuł na Sferopedii opisującej świat Planescape.

Tym razem dane nam będzie dowiedzieć się nieco o jednym z planów, Carceri: "Carceri zwane Czerwonym Więzieniem, Wielką Klatką, Tartarem, Więziennymi Głębinami, czy też pełniej Więziennymi Głębinami Carceri, jest chaotycznym złym/neutralnym złym planem zewnętrznym."

Pełna treść tekstu w języku polskim znajduje się tutaj.

Art
Wczytywanie...