



Dla każdego, kto przedkłada rozgrywkę w czasie rzeczywistym ponad forumowe sesje, niekiedy ciągnące się tygodniami, lato na Torilu to wymarzony czas. Dwa tygodnie temu Potwórcy ogłosili konkurs na najciekawszy event w Miejscu Spotkań.

[Nie wiecie czym są Miejsca Spotkań na Torilu? To pokoje do sesji w czasie rzeczywistym, nie tylko karczmy, ale każda lokacja w świecie Zapomnianych Krain, jakiej akurat potrzebują grający.]

Zadebiutowało kolejne DLC do gry "Fallout 4". Tym razem mowa o rozszerzeniu "Vault-Tec Workshop", które pozwala zbudować i przygotować do użytku własny schron, do którego następnie przebywały będą coraz większe ilości osadników, o których także trzeba będzie zadbać.

DLC wprowadza do gry możliwość budowy dodatkowych miejsc, takich jak kasyno czy siłownia, a także oddaje w nasze ręce nowe dekoracje oraz odświeżone obiekty, znane z trybu warsztatu. Dodatek jest dostępny zarówno na PC, jak i na konsolach Xbox One i PlayStation 4.

"Torment: Tides of Numenera" jest jedną z trzech gier, która w 2013 roku wraz z "Wasteland 2" i "Project Eternity", przemianowanym później na "Pillars of Eternity", rozsławiły serwis Kickstarter pośród graczy. W ciągu sześciu godzin zebrała wymagane fundusze opiewające na 900 000 dolarów. Trudno się temu dziwić. Wielu graczy, w tym i ja chętnie zagra w grę mogącą wzbudzić równie silne emocje jak oryginalna kampania "Planescape: Torment". Przy projekcie pracują ojcowie sukcesu oryginału, między innymi: Chris Avellone, Colin McComb i Brian Fargo, więc oczekiwania fanów są wyśrubowane do granic możliwości. Niestety ich cierpliwość jest cały czas wystawiana na próbę. Na konto projektu wpłynęło ponad 5 000 000 dolarów, w związku z czym gra cały czas się rozrasta, co skutkuje ciągłym przenoszeniem daty premiery. Aktualnie jest to styczeń 2017 roku. I modlę się, aby ta data pozostała niezmieniona. Po przejściu bety wiem, że będą to moje najlepsze ferie, od czasu dostania nowego komputera pięć lat temu.


Twórcy "South Park: The Fractured But Whole" opublikowali odcinek pamiętników developerów, w którym obiecują... więcej bąków dla grywalnej postaci. Nawiązują do specjalnej mocy z "Kijka Prawdy", dzięki której bohaterzy mogli wypierdywać potężną magię. W najnowszej odsłonie twórcy obiecują, że bąkowa moc będzie jeszcze potężniejsza i dawała więcej możliwości.

Co więcej Trey Parker i Matt Stone mówią dużo więcej o nadchodzącym "South Parku". Gra ma być m.in. bardziej nastawiona na taktyczne rozwiązania, co oznacza, że będzie bardziej przypominać "XCOM" niż np. "Final Fantasy". W dalszej części znajdziecie niecałe 8 minut opowieści developerów.


Spośród wszystkich postaci piątej odsłony serii The Elder Scrolls, za najbardziej udaną osobowość z całą pewnością można uznać Seranę. Los połączył wampirzycę i Dovahkiina w krypcie Dimhollow i od tego momentu tylko oni dwoje mogli powstrzymać szalonego lorda Harkona przed wypełnieniem proroctwa...

Wobec pięknej wampirzycy z klanu Volkihar nie da się przejść obojętnie. Choć jej historia wpisuje się w nurt marysuizmu, w tym przypadku uznaję to za neutralną cechę – bo rzecz tkwi nie w użyciu kanonu, lecz w tym, jak ów kanon zostaje użyty. Tu został wykorzystany doskonale. O sukcesie tej postaci zaświadczyć może choćby fandom gry – liczne modyfikacje, fanarty czy popularność zapytania, dlaczego nie można jej poślubić...

Już jutro, 25 lipca ukaże się PCtowa wersja "Phantom Brave", jRPGa wydanego pierwotnie w 2004 roku na PS2. Swego czasu doczekała się również rozszerzonych edycji na PSP i Nintendo Wii.

Protagonistką gry jest trzynastoletnia Marona. W młodym wieku straciła oboje rodziców i mieszka teraz razem ze zjawą Ashem na Widmowej Wyspie (Phantom Isle) położonej na oceanicznym świecie Ivoire. Gdy Ash był żywy, pracował razem z rodzicami Marony, Jasmine i Hazem, jako Chroma, rodzaj łowcy głów czy awanturnika do wynajęcia. W trakcie zlecenia trafili na Wyspę Zła (Isle of Evil), na której zostali zaatakowani przez złowrogą istotę, znaną jako Sulphur. Cała trójka została śmiertelnie raniona. Używając ostatków życiowej energii, Haze próbował ożywić drużynę po walce, ale udało mu się jedynie przywrócić Asha jako zjawę.

- 979 stron
- « Pierwsza
- ←
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- →
- Ostatnia »