Jon Peters, jeden z projektantów Guild Wars 2, przygotował ciekawy artykuł dotyczący leczenia i umierania w nadchodzącej drugiej odsłonie gry.
Czytamy, iż do tej pory śmierć na polu walki wiązała się nie tylko z samym poczuciem bycia pokonanym, ale także z dodatkowymi karami. Wszyscy gracze Guild Wars doskonale znają karę za śmierć, która skutecznie osłabiała naszą postać i w pewnym momencie pozbawiała sensu dalsze wysiłki w pokonaniu przeciwników. Tym razem mamy otrzymać coś na wzór "trybu ostatniej szansy".
Dzięki niemu otrzymamy do dyspozycji pewną liczbę dodatkowych potężnych umiejętności, które mogą zostać użyte przeciwko przeciwnikowi, zwiększając tym samym szansę na przeżycie. Gracz w tym trybie nadal jest celem ataków, co ostatecznie doprowadzi do stanu, gdzie będzie mógł tylko zostać wskrzeszony przez innego gracza lub będzie mógł udać się do punktu nawigacyjnego.
Przed śmiercią do tej pory mogło nas skutecznie uchronić odpowiednie leczenie, które co do zasady opierało się na klasie mnicha. W Guild Wars 2 preferowane będzie wspieranie drużyny, zanim ta otrzyma solidne lanie. W grze nie zabraknie czarów leczących, lecz te mają stanowić niewielki procent linii wsparcia, która to jest rozdzielona pomiędzy dostępne profesje. Poza leczeniem będą zatem wzmocnienia, aktywna obrona i combosy powstające poprzez użycie umiejętności kilku klas.
Artykuł znajdziecie pod tym adresem. Na łamach Guild Wars Poland pojawiło się też polskie tłumaczenie dla wszystkich tych, którzy nie czują się biegli w języku angielskim.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz