Guild Wars 2 będzie miało pierwszoosobową kamerę

1 minuta czytania

Plotki szybko się rozchodzą, o tym w sieci szumiało już jakiś czas temu. Nareszcie jednak ArenaNet oficjalnie potwierdziło – w "Guild Wars 2" będziemy mogli patrzeć z perspektywy pierwszej osoby. Dodanych zostanie też więcej opcji kamery, dzięki czemu każdy będzie mógł dostosować ją do swoich potrzeb – chociażby zasięg pola widzenia, czy pozycję wertykalną i horyzontalną.

guild wars 2

Najwięcej jednak twórcy mówią o "Collision Sensitivity", czyli opcji, która ma pomóc w wyeliminowaniu nagłego przeskoku kamery, kiedy między nią, a postacią znajdzie się jakiś obiekt. Wszyscy znamy to nie miłe uczucie, gdy kamera niespodziewanie przybliżała się do postaci albo w ogóle sprawiała, że percepcja nagle wariowała, szczególnie irytujące to było w czasie walk z bossami. Teraz, dzięki suwakowi, będziemy mogli ustalić ile przedmiotów musi znaleźć się między postacią a kamerą. Zmieniony zostanie także fokus kamery, co pozwoli na lekką zmianę perspektywy – gracze grający asurą będą czuć swój niewielki rozmiar, natomiast nornowie swoje górowanie nas innymi. Dużo technicznych szczególików – myślicie, że taka zmiana wyjdzie GW2 na dobre?

Źródło: www.guildwars2.com

Komentarze

0
·
Z pewnością przetestuję nowe ustawienia kamery, tryb pierwszoosobowy do mnie nie przemawia, ale jeżeli znajdą się ludzie którym się to spodoba (a tak na pewno będzie), to czemu by nie? Ja bardziej czekam na Hearts of Thorns, twórcy zapowiadają sporo nowości, super!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...