riese

Bronie

piątek, 18 marca 2005
Sztylet

Obrażenia – 5
Wymagana siła – 5
Wartość – 6

Laga

Obrażenia – 10
Wymagana siła – 10
Wartość – 1

Krótki miecz straży

Obrażenia – 10
Wymagana siła – 20
Wartość – 300

Młot kowalski

Obrażenia – 10
Wymagana siła – 10
Wartość – 15

Topór

Obrażenia – 10
Wymagana siła – 10
Wartość – 20

Topór drwala

Obrażenia – 10
Wymagana siła – 25
Wartość – 20

Nóż na wilki

Obrażenia – 12
Wymagana siła – 10
Wartość – 40

Maczuga z kolcami

Obrażenia – 12
Wymagana siła – 10
Wartość – 5

Krótki miecz

Obrażenia -16
Wymagana siła – 10
Wartość – 60

Pałka z kolcami

Obrażenia – 18
Wymagana siła – 10
Wartość – 120

Zardzewiały krótki miecz

Obrażenia – 20
Wymagana siła – 30
Wartość – 10

Kilof

Obrażenia – 20
Wymagana siła – 30
Wartość – 20

Pałka bojowa

Obrażenia – 22
Wymagana siła – 20
Wartość – 120

Dobry krótki miecz

Obrażenia – 25
Wymagana siła – 15
Wartość – 200

Zardzewiały topór

Obrażenia – 25
Wymagana siła – 40
Wartość – 10

Zardzewiały miecz dwuręczny

Obrażenia – 25
Wymagana siła – 40
Wartość – 10

Halabarda

Obrażenia – 28
Wymagana siła – 20
Wartość – 280

Młot wojenny

Obrażenia – 28
Wymagana siła – 30
Wartość – 250

Piracki kordelas

Obrażenia – 30
Wymagana siła – 20
Wartość – 500

Miecz paladyna

Obrażenia – 30
Wymagana siła – 30
Wartość – 30

Lekki orkowy topór

Obrażenia – 30
Wymagana siła – 70
Wartość – 10

Lekki miecz dwuręczny

Obrażenia – 32
Wymagana siła – 30
Wartość – 220

Dobry miecz

Obrażenia – 35
Wymagana siła – 30
Wartość – 450

Wielki topór

Obrażenia – 40
Wymagana siła – 40
Wartość – 450

Jaszczurzy miecz

Obrażenia – 40
Wymagana siła – 80
Wartość – 25

Dobry długi miecz

Obrażenia – 45
Wymagana siła – 35
Wartość – 700

Rapier

Obrażenia – 50
Wymagana zręczność – 50
Wartość – 500

Dobry miecz półtoraręczny

Obrażenia – 58
Wymagana siła – 60
Wartość – 1000

Katowski topór

Obrażenia – 65
Wymagana siła – 65
Wartość – 1500

Orkowa zguba

Obrażenia – 65
Wymagana siła – 65
Wartość – 1500

El Bastardo

Obrażenia – 65
Wymagana siła- 65
Wartość – 1500

Ostrze Burzy

Obrażenia – 75
Wymagana siła – 65
Wartość – 2500

Topór berserkera

Obrażenia – 80
Wymagana siła – 80
Wartość – 3000

Smocza Zguba

Obrażenia – 80
Wymagana siła – 80
Wartość – 3000

Miecz zakonu

Obrażenia – 85
Wymagana siła – 50
Wartość – 3000

Święty kat

Obrażenia – 100
Wymagana siła – 50
Wartość – 4000

Ciężkie magiczne ostrze na smoki

Obrażenia – 110
Wymagana siła – 100
Wartość – 2400

Komentarze

Gość_* · środa, 27 stycznia 2010, 16:23
0
Topór berserkera to jest jedna z najlepszych (nie wiem czy nawet nie najlepsza) broń z gothic 2 NK
Gość_Glim* · czwartek, 28 stycznia 2010, 22:20
0
To chyba nie są wszystkie bronie.
Gość_* · wtorek, 22 lutego 2011, 18:16
0
masz rację to nie są wszystkie bronie
Gość_* · poniedziałek, 23 lipca 2012, 17:59
0
Najlepszy jest szpon Beliara ma on 150 obr. i dodatkowe numer 1 z broni ale ona zabija a nie obala przeciwnika z zero życiem

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...