Górnicza Dolina
Legenda:- Przełęcz do Górniczej Doliny (W stercie belek leży Sakiewka Diega)
- Zamek
- Taran Orków
- Stara wieża Xardasa
- Stara chata Cavalorna (Za domkiem jest jaskinia, w której ukrywa się Marcos)
- Bagienny Smok Pandrador
- Kamienny Smok Pendrakhan
- Ognisty Smok Feomathar
- Lodowy Smok Finkregh (W wielkiej jaskini w jednym z domków leży Notka Saturasa)
- Hosh-Pak (niedaleko namiotu leży Miecz Ferosa)
- Ciało Sengratha
- Kamienny Krąg (W jaskini pod kręgiem znajduje się Amulet Angara)
- Kopalnia Marcosa
- Kopalnia Silvestra
- Kopalnia Fajetha
- Jaskinia, w której ukrywa Diego
- Zwłoki Dena – pomocnika Brutusa
Dolina Jarkendar
Legenda:- Świątynia z Portalem i Kamieniem Teleportacyjnym
- Centrum Teleportacyjne; Magowie Wody
- Ciało Lance’a
- Jack Aligator
- Kotlina
- Jaskinia, w której znajdują się ciała Angusa i Hanka
- Kamień Teleportacyjny w Kanionie
- Obóz Piratów
- Plaża z Kompasem Garetta
- Plaża na północy
- Wieża Bandytów
- Biblioteka Uczonych
- Obóz Orków
- Nieczynna Kopalnia; Księga Francisa
- Sancho
- Franko
- Logan; Jaskinia Toma
- Kamień Teleportacyjny na Bagnach
- Dom Uzdrowicieli
- Obóz Bandytów
- Forteca Wojowników; Kamień Teleportacyjny w Obozie Bandytów; Świątynia
- Wejście do Kopalni Złota
- Kamień Teleportacyjny w Dolinie; Chata Eremity
- Dom Kapłanów
- Dom Strażników Umarłych
- Grobowiec Quarhodrona
Tereny Khorinis
Legenda:- Miasto Khorinis
- Wyspa z łupami gildii złodziei
- Wieża Xardasa
- Farma Lobarta
- Farma Akila
- Latarnia Morska
- Gospoda „Martwa Harpia”
- Farma Sekoba
- Farma Bengara
- Przełęcz Khorinis; Przejście do Górniczej Doliny
- Farma Onara
- Wieża Dextera
- Klasztor
- Magiczny Golem (Żywa Skała – Zadanie z Próby Ognia od Serpentesa)
- Piramida; W dodatku „Noc Kruka” są tu Magowie Wody
- Koniec Ścieżki Wiernych (Zadanie z Próby Ognia od Pyrokara)
- Słoneczny Krąg
- Jaskinia z mieczem „Smocza Zguba”
- Bandyci; Faszerowana ryba z notką obciążającą Halvora
Khorinis
Legenda:- Południowa Brama Miasta
- Świątynia Adanosa
- Targowisko
- Wschodnia Brama Miasta
- Sklep Mattea
- Sklep łuczniczy Bospera; Niedaleko zakład stolarski Thorbena
- Kuźnia Harada
- Zakład alchemiczny Constantina
- Dom naukowca Ignaza
- Lichwiarz Lehmar
- Karczma Kardifa „Pod Kuternogą”
- Kartograf Brahim
- Lares
- Magazyn Paladynów; W dodatku Noc Kruka kwatermistrz Martin
- Burdel „Czerwona Latarnia”
- Sklep Rybny Halvora
- Wejście do Kanałów; Siedziba gildii złodziei
- Karczma Coragona „Pod Tłustym Cielaczkiem”
- Noclegownia „Pod Senną Sakiewką”; Wejście do siedziby gildii złodziei
- Koszary; Siedziba straży miejskiej i więzienie
- Brama do Górnego Miasta
- Dom Sędziego
- Sklep alchemiczny Salandrila
- Ratusz miejski; Główna siedziba Paladynów
Komentarze
Dodaj komentarz