W Falloucie 3 unikalne bronie możemy uzyskać łącząc specjalne komponenty na podstawie poszczególnych schematów, na które natkniemy się przemierzając świat gry. Gdy będziemy posiadać wszystkie niezbędne części, wystarczy odnaleźć dowolny warsztat rusznikarski, aby stworzyć którąś z siedmiu nowych broni. Warto tutaj zaznaczyć, że dodatkowe kopie tego samego schematu oraz poziom umiejętności naprawa wpłyną na jakość naszego dzieła.
Karabin kolejowy (Railway Rifle)
Umiejętność – broń lekkaObrażenia: 30
Waga: 9
Pojemność magazynka: 8
Punkty Akcji: 24
Kondycja: 200
DPS: 60
Rozrzut: 0.75
Szansa na trafienie krytyczne %: x3
Wartość: 200
Amunicja: gwoździe do podkładów kolejowych
Składniki: kula x1, miernik ciśnienia pary x1, bateria rozszczepieniowa x1, szybkowar x1
Schematy (3):
- do kupienia u handlarza Tulipa w podziemiach
- w pokoju kontrolnym stacji MDPL-13
- nagroda za wykonanie zadania „Kradzież Niepodległości”
Mina kapslowa (Bottlecap Mine)
Umiejętność – materiały wybuchoweObrażenia: maksymalnie 375
Waga: 0,5
Wartość: 75
Składniki: pudełko śniadaniowe x1, bomba cukrowa x1, moduł sensora x1, kapsle x10
Schematy (4):
- nagroda za rozwiązanie zadania „Podręcznik Przetrwania” od Moiry z Megatony
- sejf Dashwooda z Tenpenny Tower
- do kupienia u handlarza w Latarence
- do kupienia w Jocko’s Pop & Gas Shop
Nuka-granat (Nuka Grenade)
Umiejętność – materiały wybuchoweObrażenia: maksymalnie 500
Waga: 0,5
Punkty Akcji: 24
Wartość: 50
Składniki: Quantum Nuka-Cola x1, środek czyszczący Abraxo x1, terpentyna x1, puszka x1
Schematy (3):
- nagroda za quest „Wyzwanie Nuka-Coli”
- do kupienia u wędrownego handlarza Doktora Hoffa
- jaskinia w zboczu
Pakietnica (Rock-It Launcher)
Umiejętność – broń ciężkaObrażenia: 50
Waga: 8
Pojemność magazynka: ilość wybranego złomu
Punkty Akcji: 32
Kondycja: 300
DPS: 166
Rozrzut: 1
Szansa na trafienie krytyczne %: x1
Wartość: 200
Amunicja: używa wszelkiego złomu jako amunicji
Składniki: odkurzacz x1, przewodnik x1, dmuchawa na liście x1, końcówka węża strażackiego x1
Schematy (4):
- biurko Jamesa w Krypcie 101
- do kupienia u Moiry Brown w Megatonie
- w zbrojowni Rivet City
- do kupienia u wędrownego handlarza Szalonego Wolfganga
Pistolet strzałkowy (Dart Gun)
Umiejętność – broń lekkaObrażenia: 6
Waga: 5
Pojemność magazynka: 1
Punkty Akcji: 25
Kondycja: 150
DPS: 2
Rozrzut: 0
Szansa na trafienie krytyczne %: x2,5
Wartość: 500
Amunicja: strzałki
Składniki: przewody chirurgiczne x1, gruczoł jadowy radskorpiona x1, aerograf x1, samochód-zabawka x1
Schematy (3):
- nagroda za wykonanie zadania Głowa państwa
- do nabycia u handlarza w Tenpenny Tower
- na terenie stacji zasilania MDPL-05
Rękawica szpona śmierci (Deathclaw Gauntlet)
Umiejętność – walka wręczObrażenia: 20
Waga: 10
Punkty Akcji: 26
Kondycja: 600
Szansa na trafienie krytyczne %: x5
Wartość: 150
Składniki: klej x1, skórzany pas x1, klamra medyczna x1, kończyna szpona śmierci x1
Schematy (3):
- nagroda za rozwiązanie problemu Bannona z Rivet City
- biwak i szlak im. F. Scotta Key
- do pozyskania z ciała rannego szpona śmierci
Sziszkebab (Shishkebab)
Umiejętność – broń białaObrażenia: 40 +2/5 sekund
Waga: 3
Punkty Akcji: 28
Kondycja: 750
Szansa na trafienie krytyczne %: x2
Wartość: 200
Składniki: bak motocykla x1, światełko kontrolne x1, ostrze kosiarki x1, hamulec ręczny motocykla x1
Schematy (3):
- w obozowisku pomiędzy Fortem Constantine, a Anteną SatCom NN-03d
- w lokacji Meresti – bocznica
- do nabycia u wędrownego handlarza Haritha
Komentarze
Dodaj komentarz