szczury_wroclawia_szpital

Dark Messiah of Might & Magic

Rozdział 7
Ogień we Krwi

Przebudzisz się w lodowatej jaskini śmierdzącej zgnilizną. Xana przywróciła cię do życia za pomocą energii czaszki, tym samym powodując wasze mocniejsze scalenie. Dzięki temu będziesz mógł rozbudzić w sobie demoniczną krew oferującą niesamowitą siłę. Pamiętaj jednak, że ten stan powoli będzie cię zabijał, więc korzystaj z niego z rozwagą.

dark messiah, solucja

Twój ekwipunek wraz z plecakiem skonfiskowali Orkowie, więc jesteś prawie bezbronny. Wejdź najbliższym tunelem na górę i za pomocą demonicznej formy rozpraw się z humanoidami. Gdy dotrzesz do magazynu, przejdź obok niego i rozbij deski blokujące przejście. Na górze będziesz mógł swobodnie przeskoczyć do zamkniętego składu. Za odzyskanie swojej sakwy otrzymasz 2 PU. Nie zapomnij zabrać stamtąd również Sztaby Płomiennego Złota oraz przywdziać odpowiedniego uzbrojenia. Przy zablokowanym wyjściu skorzystaj ze strzały z liną, by je przeskoczyć.

Tak dostaniesz się do kolejnej kuźni, w której już wiesz, co możesz zrobić. Następna ogromna jama to legowisko Cyklopa. Jesteś już doświadczonym poszukiwaczem przygód, więc wiesz, jak się nim odpowiednio zająć. Po walce otwórz okratowanie za pomocą kołowrotka i idź dalej. Za wyjście z jaskini otrzymasz 2 PU. Ponownie skorzystaj z cudownego łuku i wespnij się po szybie na sam szczyt. Po drodze natkniesz się na Sztylety Burzy oraz kolejne mikstury.

Kolejna gawra zainfekowana jest przez Pająki. Ponadto jest ich stosunkowo dużo. Niemniej jednak nareszcie wyjdziesz na powierzchnię... a przynajmniej opuścisz zatęchłe jaskinie.

Zabij pojedynczego Goblina i przejdź na drugą stronę mostka. Dostaniesz się do maleńkiej goblińskiej strażnicy, gdzie pełno jest tego małego tałatajstwa. W głębi budowli znajduje się więziony Ork. Jeżeli zechcesz, możesz go uwolnić, a ten zaatakuje pojedyncze humanoidy. Jednak nie będzie aż tak wdzięczny za uwolnienie i sam cię zaatakuje. Natomiast w małej szopie w skrzyni ukryto kilka eliksirów oraz Stalowe Sztylety Cienia i Pierścień Feniksa.

Wejdź na drewnianą platformę i użyj kołowrotka, a opuścisz latarnię, po której łańcuchu będziesz mógł się wspiąć nieco i przejść przez wyrwę w ścianie.

Wskocz do akwenu i wejdź na stopnie. Następnie idź przez tunel i pokonaj samotnego Goblina. Przeskocz z drewnianych desek na kolumnę. W tym momencie z otchłani wyłoni się ogromny robal. Nie można go pokonać, więc nawet nie zawracaj sobie tym głowy. Jest to bardzo silny stwór, który może pozbawić cię życia niespełna trzema ciosami. Ponadto roznosi trujący fetor. Nie zastanawiaj się długo, tylko przeskocz na sąsiednią kolumnę, która swobodnie opadnie na przeciwległe ruiny. Wejdź po schodach na górę, gdzie ponownie ujrzysz jego ohydny łeb. Biegnij w jego stronę i skręć na lewo, by przechodząc po gzymsie, dostać się do małej jamki, gdzie możesz odpocząć i się nieco uleczyć, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

dark messiah, solucja

W dogodnym dla siebie momencie znów rusz w stronę Czerwia i pobiegnij w lewo, poprzez drewniane schody, przeskakując i kopiąc blokujące drogę skrzynie, aż do wnęki ruin. Tam też umocuj linę na wystającej belce, by przedostać się wyżej. Potem wskocz w przepaść, ażeby wylądować w sadzawce. Za szczęśliwą ucieczkę przed robalem otrzymasz 3 PU.

Dark Messiah of Might and Magic

Dostaniesz się do wysokiego pomieszczenia, gdzie co chwila przelatują Twarzołapy. Na dole przejdź do sąsiedniej komnaty, w której Pająki zaatakują Goblina. Jeżeli nie chcesz walczyć z pajęczakami, szybko przebiegnij na drewnianą tratwę i pociągnij za dźwignię. Dzięki temu pomieszczenie zostanie zalane wodą, ale zaatakują cię kolejne Twarzołapy.

Na górze czeka na ciebie kilka Goblinów oraz Pająk w drewnianej szopie. Znajdziesz tam również kilka eliksirów, Szatę Wiedzy Tajemnej oraz Pierścień Ognistej Ochrony. Za wydostanie się z tych ruin zyskasz 2 PU.

dark messiah, solucja

Skorzystaj z kolejki górskiej i po drugiej stronie zabierz Łuk Zimowego Tchnienia oraz Czarodziejski Grzyb. Ponownie użyj drugiej kolejki. Natkniesz się tam na strażnicę Orków. Po pokonaniu wszystkich humanoidów przejdź dalej.

Gdy zauważysz długie, proste schody, wiedz, że niektóre z nich uruchomią pułapkę w postaci ogromnego drewnianego walca. Możesz szybko zawrócić i przeskoczyć do przeciwległej jamki, gdyż podłoga została opuszczona, lub szybko wbiec na górę i schronić się w prawej wnęce z kilkoma miksturami i Chłeptaczem Dusz. Po uniknięciu zasadzki, wyjdź na zewnątrz.

Umocuj linę na białym konarze i przeskocz na sąsiednie podwyższenie. Następnie opuść się po linach, aż dotrzesz na wybrzeże. Otrzymasz również 2 PU.

«
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
»

Komentarze

0
Gość_MACC* ·
Ciekaw jestem co się stanie pod koniec gry jeśli pozostawimy Leanne u Pająka, lub gdy sami własnoręcznie ją zabijemy, a jest taka możliwość gdy uratujemy ją od pająka i jesteśmy przy portalu powrotnym ze świata nekromantów
0
Gość_MACC* ·
Sprawdziłem . Arantir ożywi ją tak jak bohatera z tym że ona zamiast w półdemona zamieniła się całkowicie w licza .

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...