szczury_wroclawia_szpital

Dark Messiah of Might & Magic

Rozdział 3
Śladami Nieboszczyka

Twoim zadaniem jest podążanie za nieumarłym, który skradł klejnot. Przeskocz z wieży na sąsiedni dach i wejdź przez okno. Następnie podążaj za ikoną. Przy skokach zazwyczaj korzystaj z przyspieszenia, by mieć pewność, że nie zginiesz. Warto również często zapisywać, bo czasami może powinąć się noga. Podczas pogoni na stole powinieneś natknąć się na Kij Ucznia. Za dotarcie do magazynu otrzymasz 2 PU.

Dark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and Magic
dark messiah, solucja

Po dotarciu do magazynu skręć w prawo. Kopnij drewniane deski i idź dalej. Na ziemi natkniesz się na Czarodziejskiego Grzyba. Jest to bardzo przydatne pożywienie, gdyż przywraca pełnię zdrowia i sił magicznych. Nieco dalej zauważysz zapadnię prowadzącą do kanałów. Ścieki nie są zbyt rozbudowane i prowadzą w jedną stronę – do wnętrza magazynu. Za dostanie się do środka otrzymasz 1 PU.

Zaraz po wyjściu z kanału masz idealny widok na jednego z gwardzistów. Możesz wyciągnąć łuk i się z nim rozprawić, jeśli jesteś dobrym strzelcem. Jeżeli lubisz się skradać, skorzystaj z łańcucha i pozbądź się dwóch strażników na piętrze, natomiast jeśli ci wszystko jedno, otwórz drzwi i rozpocznij jatkę. W przechodniej pakamerze znajdziesz Sztylety Ucznia. Jeden z wrogów będzie miał przy sobie Klucz do Klapy. Uważaj, gdyż krzyki mordowanych zapewne zwrócą uwagę aż pięciu ich kamratów z zewnątrz. Najlepiej zwab ich na drewniany podest, a następnie kopniakami nabij na pobliską kratownicę. Skorzystawszy z klucza, uzyskasz 1 PU.

Dark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and Magic

Na dole krocz w prostej linii do kuźni. Zabierz Stalową Sztabę i wrzuć ją do rondla. Następnie skorzystaj z kołowrotu, aż sztaba znajdzie się nad płomieniami. Podejdź z drugiej strony pieca i użyj dmuchawy. Ponownie wróć do kołowrotu i przelej roztopiony metal do formy. Pociągnij za pobliską dźwignię i wyciągnij ukształtowaną klingę. Potem umieść ją w ogniu i połóż na kamiennym blacie, by obić młotem. Na końcu umieść ostrze w narzędziu do wyrobu rękojeści. Tak stworzysz swoją pierwszą broń – Długi Miecz. Podczas podróży znajdziesz inny rodzaj metalu, z którego będziesz mógł wykuć całkiem niezłe ostrze, więc pamiętaj kolejność czynności kowala.

Masz do wyboru dwie drogi. Tunel w kuźni zaoszczędzi ci walki i znajdziesz w nim Pierścień Magicznej Świetności. Natomiast pójście standardowym tropem jest związane z kilkoma potyczkami, ale będziesz miał okazję wejść do piwniczki z winem, gdzie znajdują się Zatrute Krisy z miksturami, oraz kanciapy gwardzistów z Kolczugą, Wakizashi Nag oraz Pierścieniem Mistrza Oręża.

Dark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and MagicDark Messiah of Might and Magic

Przy kanale znajdziesz notkę przywieszoną do belki podporowej. Powinna ci ona uzmysłowić, co też zrobić w kolejnej komnacie. W lochu wreszcie znajdziesz Arantira oraz Kryształ Shantiri. Twoim zadaniem jest spowodowanie takiego zamieszania, by odwrócić uwagę strażników od kamienia. Dlatego też wykorzystaj informację zawartą we wcześniejszej notce i zakradnij się do jednej z cel, by uwolnić więźniów, korzystając z wajchy. Poczekaj, aż nekromanta odejdzie od klejnotu i podbiegnij do niego. Następie ile sił w nogach uciekaj do wcześniej mijanego kanału. Za kradzież kryształu zyskasz 3 PU, lecz nawiedzi cię dziwna wizja.

«
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
»

Komentarze

0
Gość_MACC* ·
Ciekaw jestem co się stanie pod koniec gry jeśli pozostawimy Leanne u Pająka, lub gdy sami własnoręcznie ją zabijemy, a jest taka możliwość gdy uratujemy ją od pająka i jesteśmy przy portalu powrotnym ze świata nekromantów
0
Gość_MACC* ·
Sprawdziłem . Arantir ożywi ją tak jak bohatera z tym że ona zamiast w półdemona zamieniła się całkowicie w licza .

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...