Rozdział 1
Bramy Stonehelm
Udając się w stronę Stonehelm, napotkasz na swej drodze uciekających mieszczan wspominających coś o nadchodzących nekromantach. Podczas rozmowy przy bramie ze strażnikiem miasto zostanie zaatakowane! W zawierusze przestraszony rumak zrzuci cię z siodła, ale na szczęście gwardzista zataszczy cię do bocznego wejścia, gdzie będziesz mógł dojść do siebie.
Przejdź na dziedziniec, gdzie Nieumarły Cyklop będzie próbował zmiażdżyć główne wrota. Pobiegnij w przeciwnym kierunku, w stronę zwodzonego mostu. Niestety, strach nie ma honoru i miejscy strażnicy podniosą most, zanim będziesz mógł się przez niego przeprawić. Skręć więc w prawo, gdzie znajduje się wysięgnik z łańcuchem i dwóch gwardzistów. Przepraw się przez stodołę po schodach i kładkach, aż natrafisz na drzwi, za którymi znajduje się drabina. Na stropie natkniesz się na wieśniaka zaatakowanego przez Ghula. Obaj nieszczęśliwie spadną z mostka w przepaść. Ty natomiast nie spadnij, lecz wyskocz, łapiąc się liny, i dostań się na drugą stronę. Na murze strażnik miejski rozkaże ci, byś skorzystał z dźwigni blokującej małe drzwi po prawej, by nieumarli nie dostali się do środka, za co otrzymasz 1 PU. Następnie udaj się do bocznego, szerokiego korytarza i skręć w prawo, by po schodach dostać się do balisty. Zwróć celownik nieco na lewo, na plac, gdzie powinien pojawić się cyklop. Po kilku celnych strzałach monstrum powinno paść. Zauważ, że olbrzym nie jest jeszcze pokonany, gdyż dopiero po przebiciu jego jedynego oka przez strażnika zacznie tryskać posoką i się wykrwawi. Ważna lekcja na przyszłość! Ponadto otrzymasz 3 PU.
W kolejnej lokacji znajdziesz na stole Łuk oraz Drewniany Kij. Kije i kostury nie należą do broni zadających duże obrażenia, lecz idealnie spełniają swoje zadanie w walce z kilkoma oponentami dzięki dużemu polu rażenia. Na dole znajduje się Tarcza Żołnierza Stonehelm, a w skrzyni Sztylety. Następnie możesz rozejrzeć się nieco po mieście, pozbierać jedzenie, mikstury czy zwoje.
Po małym zwiadzie skieruj się do pomniejszej bramy, gdzie oczekuje ciebie pewna młódka imieniem Leanna. Za odnalezienie siostrzenicy otrzymasz 2 PU. Na kolacji dowiesz się nieco o kolejnym celu wyprawy oraz ponownie usłyszysz miano – Mroczny Mesjasz.
Komentarze
Dodaj komentarz