Towarzysze

2 minuty czytania

Zdobywanie kolejnych towarzyszy jest uwarunkowane odpowiednio wysoką charyzmą, pięknością i umiejętnością perswazji. Wraz z rozwojem dwóch pierwszych cech zwiększa się liczba możliwych kompanów. Mogą oni popadać ze sobą konflikty, co prowadzić może do rozłamu w drużynie. Zachowują też pewną autonomię, mogą sami bez ostrzeżenia atakować wszystkich, wtrącać się w dialogi czy dyktować co gracz ma zrobić.

Imię
Opis
Virgil
Virgil

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 1
Siła9Kondycja8
Zręczność8Piękno8
Inteligencja7Siła woli8
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Miejsce katastrofy
Virgil jest pierwszym kompanem, którego napotkamy. Przyłączy się do nas automatycznie, gdyż uważa nas za reinkarnację legendy, o której czytał. Nie ma dla niego znaczenia nasz charakter i nie opuści naszej drużyny, dopóki nie poprosimy go o to sami. Jest uzdrowicielem i jeśli postać gracza zostanie technikiem, jego umiejętności przestaną mieć na nią wpływ.
Doktor Roberts
Doktor Roberts

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 30
Siła9Kondycja10
Zręczność12Piękno8
Inteligencja19Siła woli8
Percepcja18Charyzma8
Lokacja: Zamglone wzgórza
Doktor, mimo swojego zawodu, pilnuje porządku w Zamglonych wzgórzach. Przyłączy się do nas na czas ochrony banku, jeśli obiecamy, że pomożemy mu z bandytami.
Sogg Kufel
Sogg Kufel

Półogr / Mężczyzna
Poziom 2
Siła15Kondycja8
Zręczność10Piękno7
Inteligencja3Siła woli8
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Zamglone wzgórza
Sogg jest pijackim półogrem. Spotkamy go w karczmie w Zamglonych wzgórzach. Walczy wręcz i nie zważa na charakter gracza.
Dante
Dante

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 12
Siła12Kondycja8
Zręczność12Piękno8
Inteligencja10Siła woli10
Percepcja8Charyzma10
Lokacja: Czarnokorzeń
Dante jest magiem, uczącym się Białej Nekromancji oraz magii ze szkół Energii i Powietrza. Spotkasz go w dokach, w Czarnokorzeniu. Aby się do ciebie przyłączył, porozmawiaj z królem Praetorem w Dernholmie i powiedz, że zbierzesz dla niego podatek.
Franklin Payne
Franklin Payne

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 35
Siła7Kondycja8
Zręczność18Piękno9
Inteligencja9Siła woli8
Percepcja19Charyzma8
Lokacja: Czarnokorzeń
Najbardziej znany podróżnik w całym Arcanum, obeznany z najniebezpieczniejszymi miejscami w grze. Można go spotkać w jego domu, ale tylko wtedy, gdy odwiedziłeś już T'sen-Ang. Jeśli spytasz go o najgroźniejsze miejsce które zwiedził, odpowie Thanatos. Jeśli napomnisz, że tam właśnie zmierzasz, Payne zaoferuje dołączenie do twojej drużyny.
Vollinger
Vollinger

Gnom / Mężczyzna
Poziom 15
Siła9Kondycja6
Zręczność9Piękno8
Inteligencja11Siła woli10
Percepcja12Charyzma8
Lokacja: Dernholm
Vollinger jest znawcą broni palnej, którego można napotkać w gospodzie w Dernholm.
Jayna Stile
Jayna Stiles

Półelf / Kobieta
Poziom 6
Siła8Kondycja8
Zręczność9Piękno9
Inteligencja9Siła woli8
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Dernholm
Jayna jest zielarką i terapeutką ze zdolnościami technologicznymi.
Tollo Underhill
Tollo Underhill

Niziołek / Mężczyzna
Poziom 39
Siła5Kondycja8
Zręczność22Piękno9
Inteligencja9Siła woli8
Percepcja12Charyzma8
Lokacja: Dernholm
Niziołek złodziej, którego spotykamy na początku gry. Jeśli nasza postać będzie cieszyć się złą reputacją, będziemy mogli go wyciągnąć z lochów.
Perriman Smith
Perriman Smith

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 25
Siła6Kondycja10
Zręczność15Piękno8
Inteligencja12Siła woli15
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Tarant
Mag specjalizujący się w zauroczeniach i białej nekromancji. Przebywa obok rezydencji Willoughsby'ego w Tarancie, po naszym powrocie z Qintarry. Kiedy opowiemy mu swoją historię zechce z nami podróżować.
Gar
Gar

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 10
Siła11Kondycja8
Zręczność12Piękno8
Inteligencja9Siła woli10
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Tarant
Gar, skrót od Garfield Thelonius Remington III, to tak na prawdę niewątpliwie brzydki człowiek, którego postawiono na wystawie H.T.Parnell'a w mieście Tarant. Z odpowiednio wysoką inteligencją i perswazją, gracz może odkryć prawdziwą naturę Gar'a i zaszantażować H.T Parnella, by ten oddał oszukanego orka.
Magnus
Magnus

Krasnolud / Mężczyzna
Poziom 8
Siła10Kondycja10
Zręczność9Piękno8
Inteligencja9Siła woli8
Percepcja8Charyzma7
Lokacja: Tarant
Jego przeszłość okryta jest tajemnicą. Na początku wiemy o nim niewiele. Przybył do Tarantu ponieważ poszukuje śladów swojego klanu. Nie należy go zbytnio wypytywać o przeszłość, bo zacznie się denerwować. Jest wrażliwy na piękno. Jeśli postać gracza ma za mało punktów piękna, Magnus nie zgodzi się do niej dołączyć.
Chukka
Chukka

Ogr / Mężczyzna
Poziom 16
Siła22Kondycja8
Zręczność9Piękno9
Inteligencja9Siła woli8
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Tarant
Chukka jest ogrem. Znajdziemy go w rezydencji Batesa, gdzie służy jako ochroniaż. Gdy gracz skończy przeszukiwanie Klanu Czarnej Góry na polecenie Gillberta Bates'a, ten zaoferuje Chukka.
Sebastian
Sebastian

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 30
Siła9Kondycja8
Zręczność12Piękno8
Inteligencja13Siła woli8
Percepcja18Charyzma8
Lokacja: Tarant
Sebastian pojawi się tylko wtedy, gdy gracz porozmawia z Edwardem Willoughsby na temat "środków osobistych", które podejmuje w Boil. Wtedy postać Sebastiana dołączy do nas gdy zabijemy dwóch liderów gangów.
Druella
Druella

Półelf / Kobieta
Poziom 17
Siła6Kondycja8
Zręczność9Piękno20
Inteligencja8Siła woli12
Percepcja8Charyzma20
Lokacja: Stillwater
Druella jest zamieszana w Melee Master Quest, gdzie jeśli "uratujemy" ją dla Sir Garrick Stout'a, podąży za nami do Dernholm. Gdy zabijemy Stout'a i uleczymy Adkina Chambers ze ślepoty, znajdziemy Druelle żyjącą szczęśliwie w Komnatach Roseborough.
Murgo
Murgo

Półogr / Mężczyzna
Poziom 30
Siła24Kondycja8
Zręczność18Piękno7
Inteligencja3Siła woli16
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Vooriden
Półogr siłacz. Przyłącza się do nas na czas wykonania zadania.
Geoffrey Tallerond-Ashe
Geoffrey Tallerond-Ashe

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 12
Siła6Kondycja10
Zręczność8Piękno8
Inteligencja16Siła woli13
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Ashbury
Nekromanta, zamieszkujący podejżanie blisko cmentarza borykającego się z problemem wskrzeszonych zmarłych. Spytany o to co robi w Ashbury, odpowie że zajmuje się problemem zombie. Dołączy do gracza gdy ten ma złą reputację.
Kundel
Kundel

Pies / Mężczyzna
Poziom 12
Siła15Kondycja8
Zręczność14Piękno9
Inteligencja8Siła woli10
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Ashbury
Kundel leży udając zdechłego w Ashbury. Właściciel katuje go na śmierć. Żeby się przyłączył, trzeba zapłacić za posiłek lub pozbyć się właściciela. Bardzo pomocny w walce, najpotężniejsza postać jeśli chodzi o walkę bez broni.
Torian Kel
Torian Kel

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 20
Siła16Kondycja8
Zręczność15Piękno9
Inteligencja8Siła woli12
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Starożytna Świątynia
Szkielet, którego spotkamy w świątyni. Aby przyłączył się do gracza, ten musi cieszyć się złą reputacją i przywrócić Torianowi ciało.
Thorvald dwa kamienie
Thorvald Dwa Kamienie

Krasnolud / Mężczyzna
Poziom 23
Siła21Kondycja11
Zręczność17Piękno6
Inteligencja8Siła woli12
Percepcja7Charyzma6
Lokacja: Wyspa Rozpaczy
Thorvald jest przywódcą obozu przestępców na Wyspie Rozpaczy. Aby się do niego dostać, trzeba wygrać walki na arenie.
Cynthia Boggs
Cynthia Boggs

Człowiek / Kobieta
Poziom 20
Siła8Kondycja9
Zręczność15Piękno8
Inteligencja14Siła woli8
Percepcja7Charyzma8
Lokacja: Wyspa rozpaczy
Boggs poprosi gracza o ratunek z Wyspy Rozpaczy i opowie mu o plemieniu koczowniczych kobiet na drugim końcu wyspy.
Loghaire Grzmiący kamień
Loghaire Grzmiący Kamień

Krasnolud / Mężczyzna
Poziom 36
Siła20Kondycja9
Zręczność18Piękno9
Inteligencja8Siła woli16
Percepcja8Charyzma7
Lokacja: Klan Koła
Krasnolud, dawny przywódzca klanu, który postanowił udać się na wygnanie. Dołączy do nas gdy namówimy go na ponowne objęcie władzy.
Waromon
Waromon

Melokaan
Poziom 20
Siła12Kondycja12
Zręczność16Piękno8
Inteligencja8Siła woli9
Percepcja12Charyzma8
Lokacja: Wioska Badokaan
Jeśli pomożemy wiosce Bedokaan w pokonaniu kłusowników, Waromon przyłączy się do naszej drużyny.
Z'an Al'urin
Z'an Al'urin

Mroczny Elf / Kobieta
Poziom 29
Siła5Kondycja18
Zręczność9Piękno9
Inteligencja19Siła woli18
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: T'sen Ang
Mroczna elfka, którą można spotkać w T'sen Ang. Wątpi w motywy Mrocznych Elfów, i jeśli gracz jest szczery w konwersacji z nią, ta oferuje swoje usługi. Może nie dołączyć jeśli w grupie jest Raven.
Swyft
Swyft

Elf / Kobieta
Poziom 9
Siła11Kondycja7
Zręczność12Piękno9
Inteligencja7Siła woli9
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Quintara
Gracz ma za zadanie eskortować ją do Tarantu. Odłącza się od nas zaraz po dotarciu na miejsce.
Raven
Raven

Elf / Kobieta
Poziom 32
Siła9Kondycja11
Zręczność17Piękno10
Inteligencja12Siła woli15
Percepcja8Charyzma8
Lokacja: Quintara
Raven stanie się dostępna gdy poznamy co stało się z Klanem Czarnej Góry. Jest łuczniczką.
Jormud
Jormund

Krasnolud / Mężczyzna
Poziom 20
Siła7Kondycja16
Zręczność9Piękno8
Inteligencja12Siła woli18
Percepcja8Charyzma7
Lokacja: Quintara
Został wrobiony w morderstwo. Przyłączy się do nas, jeśli oczyścimy jego imię z zarzutów.
Weldo Rubin
Weldo Rubin

Niziołek / Mężczyzna
Poziom 25
Siła6Kondycja10
Zręczność16Piękno8
Inteligencja7Siła woli8
Percepcja13Charyzma8
Lokacja: Wejście na pustkowia
Rubin przyłączy się do gracza gdy ten będzie dla niego miły, bądź użyje perswazji. Jest klasycznym złodziejem.
Arronax
Arronax

Elf / Mężczyzna
Poziom 50
Siła12Kondycja10
Zręczność14Piękno9
Inteligencja16Siła woli18
Percepcja9Charyzma10
Lokacja: Otchłań (3)
Gra wskazuje Arronax'a jako głównego antagonistę, ale gdy gracz go poznaje, jest on nieświadomy zarzutów mu stawianych.
Kraka-Tur
Kraka-Tur

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 45
Siła18Kondycja16
Zręczność20Piękno6
Inteligencja11Siła woli7
Percepcja17Charyzma8
Lokacja: Otchłań (10)
Kraka-Tur przyłączy się do gracza o złej reputacji.
Zguba Kree
Zguba Kree

Człowiek / Mężczyzna
Poziom 45
Siła20Kondycja10
Zręczność19Piękno6
Inteligencja8Siła woli16
Percepcja8Charyzma7
Lokacja: Otchłań (11)
Przywódca barbarzyńców, którzy zrównali Kree z ziemią. Wtrącony do Otchłani. Przyłączy się do gracza o złej reputacji.

Komentarze

0
·
Nie wypisałeś kilku różnych zależności... Ale całość i tak okazała się przydatna
0
·
Jeżeli spaliłeś sprawę z morderstwem w Caladonie to o Franklinie Payne możesz zapomieć
Natomiast z Druellą wiąże się ciekawy quest dla wojowników:)
0
·
Tollo Underhilla z tego co pamiętam to spotykamy pod koniec gry, a nie na początku i to tylko jeśli gramy złą postacią.
0
·
Tollo siedzi w więzieniu w Dernholmie, do którego można się dostać w w ciągu pierwszych 15 minut gry. Więc spotkanie niziołka jest możliwe, ale jego zrekrutowanie nie, o ile nie dobiliśmy do 39 poziomu.
0
·
Jak ktoś nie grał i nie wie gdzie ma iść to wątpię aby dotarł do Dernholmu w 15 minut po rozpoczęciu gry. Najpierw trzeba dostać się do Zamglonych Wzgórz, a potem poznać lokalizację stolicy Kambrii. Nie mówiąc o tym, że w więzieniu spotykamy wysokolevelowych przeciwników. Jedynie ktoś obeznany z grą mógłby tak zrobić, a idąc dalej tym tropem to połowę towarzyszy da się spotkać w ciągu pierwszych 20, 30 minut gry o ile wie się gdzie trzeba iść.
Opis wprowadza w błąd, ponieważ sugeruje, że Tolo można spotkać na początku gry. Początek gry to Miejsce Katastrofy i Zamglone Wzgórza. Dernholm zaś to lokacja opcjonalna, prowadzą nas tam questy poboczne, a nie główny wątek i ktoś nieuważny może nawet je pominąć i tam nie dotrzeć.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...