szczury_wroclawia_kraty

Hełmy

piątek, 27 kwietnia 2007
Obraz Nazwa Właściwości
Arkaniczny Hełm Arkaniczny Hełm Klasa pancerza:1-10 (+10)
Odporność na obrażenia: 12 (+8)
Percepcja: -1
Waga: 60
Zaklęty Hełm Zaklęty Hełm Klasa pancerza: 10 (+4)
Odporność na obrażenia: 12 (+2)
Percepcja: -1
Waga: 60
Mroczny Hełm Mroczny Hełm Klasa pancerza: 6
Odporność na obrażenia: 9
Percepcja: -1
+20 wskaźnik magii
Waga: 20
Przeklęty
Sprzęt Optyczny Sprzęt Optyczny Percepcja: +2
Waga: 20
Okulary Okulary Percepcja: +1 (jeśli percepcja < 7)
Percepcja: -1 (jeśli percepcja >= 7)
Dobry Hełm Dobry Hełm Klasa pancerza: 6
Odporność na obrażenia: 9
Percepcja: -1
Waga: 50
Lekki Hełm Lekki Hełm Klasa pancerza: 2
Odporność na obrażenia: 10
Percepcja: -1
Hałas: -10
Waga: 50
Hełm Geleama Hełm Geleama Klasa pancerza: 3 (+15)
Odporność na obrażenia: 7
Percepcja: -1
Waga: 50
Hełm z Okularami Hełm z Okularami Klasa pancerza: 6
Odporność na obrażenia: 9
Percepcja: 3
Waga: 70
Wielki Hełm Wielki Hełm Klasa pancerza: 3
Odporność na obrażenia: 7
Percepcja: -1
Waga: 50
Hełm Światła Hełm Światła Klasa pancerza: 3
Odporność na obrażenia: 7
Percepcja: -1
Efekt latarni
Waga: 50
Hełm Hełm Klasa pancerza: 2
Odporność na obrażenia: 5
Percepcja: -1
Waga: 50
Hełm Siły Hełm Siły Klasa pancerza: 2
Odporność na obrażenia: 15
Percepcja: -1
Waga: 50
Hełm Widzenia Hełm Widzenia Klasa pancerza: 3
Odporność na obrażenia: 7
Waga: 50
Hełm Wybrzeża Yzars Hełm Wybrzeża Yzars Odporność na obrażenia: -50%
Odporność na magię: -50%
Percepcja: +4
+2 strzelanie z łuku
-20% życia
-20% zmęczenia
Waga: 50
Przeklęty
Magiczny Hełm Magiczny Hełm Klasa pancerza: 10 (+6)
Odporność na obrażenia: 12 (+4)
Percepcja: -1
Waga: 60
Hełm Górnika Hełm Górnika Klasa pancerza: 15
Waga: 70
Mistyczny Hełm Mistyczny Hełm Klasa pancerza: 10 (+8)
Odporność na obrażenia: 12 (+6)
Percepcja: -1
Waga: 60
Hełm Gniewu Natury Hełm Gniewu Natury Odporność na obrażenia: +20%
Oplątanie
Waga: 50
Żabi Pysk Żabi Pysk Klasa pancerza: 10
Odporność na obrażenia: 12
Percepcja: -1
Waga: 70
Okulary Zastawiacza Pułapek Okulary Zastawiacza Pułapek Percepcja: +2
+2 do Zręczności
Waga: 10
Biała Przepaska Biała Przepaska Klasa pancerza: 2
Odporność na obrażenia: 5
Percepcja: -1
Waga: 50
Cylinder Magnetycznej Inwersji Cylinder Magnetycznej Inwersji Klasa pancerza: 20
Waga: 30
Wymaga naładowania
Cylinder Cylinder Waga: 10

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...