Zielarstwo:
Maść Lecznicza:Składniki: Korzeń Ginka i Łodyga Kadury.
Efekt: Częściowe uleczenie. Regeneruje 20 HP
Rozbudzacz:
Składniki: liście Koki i Tytoń
Efekt: Orzeźwia cel. Natychmiast zregenerowanie aż 20 punktów zmęczenia.
Odtrutka:
Składniki: Łodyga Kadury
Efekt: Odtruwa cel. :P
Spowalniecz Zmęczenia:
Składniki: Rozbudzacz i Wiedźmi Jad.
Efekt: Przyspiesza regeneracje Zmęczenia oraz spowalnia jego opadanie.
Przyspieszacz Zdrowienia:
Składniki: Maść Lecznicza i liść Koki
Efekt: Przyspiesza naturalne tempo zdrowienia.
Cudowny Lek:
Składniki: Przyspieszacz Zdrowienia i zwykły Mak
Efekt: Leczy wszystko, lecz nie regeneruje je do pełna.
Pełne Uzdrowienie:
Składniki: Cudowny Lek i odrobina Podejrzanej Mikstury.
Efekt: Przywraca 100 HP i 100 Zmęczenia.
Chemia:
Silna Trucizna:Składniki: Wybielacz Monroe i Woda Życia.
Efekt: Przydaje się do budowy niektórych broni.
Ogniwo:
Składniki: Naładowany Elektrolit umieszczony pomiędzy Metalowymi Płytkami
Efekt: Pozwala na budowę baterii wykorzystywanych w większości przedmiotów.
Zwierzęcy Zapach:
Składniki: mieszanka Bromku i Perfum ,,Poranna Gwiazda”
Efekt: Zwierzęta Cię nie atakują chyba że je sam zaatakujesz.
Żrący Kwas:
Składniki: Kwas Karbolowy Peta i Tabletki Siarkowe
Efekt: Można nim rozpuścić wiele przedmiotów stałych (np. Drzwi, zbroje nawet z jej nosicielem).
Halucynogen:
Składniki: Grzyby i Woda Życia Varhama
Efekt: Przeciwnik nie będzie wstanie walczyć.
Paralizator:
Składniki: Chlorek Potasu i Silna Trucizna
Efekt: Przeciwnik zostaje ogłuszony i nie może nic zrobić.
Anestetyk:
Składniki: Halucynogen i Bromek
Efekt: Przeciwnik zasypia tracąc cały zapas Zmęczenia jaki posiadał.
Elektryka:
Lampa Elektryczna:Składniki: Żarnik i zwykła domowa lampa
Efekt: Nieprzydatne, ale można sprzedać w grze.
Naładowany Pierścień:
Składniki: Miedziany Pierścień i Kondensator
Efekt: Daje +2 do Zręczności, a jako że leży pełno części do niego można zrobić kilka dla siebie i dla swoich towarzyszy.
Spektometr Przepływu Mocy:
Składniki: Kompas i Małe Części Elektryczne
Efekt: Wykrywacz wszystkich rodzajów pułapek (magicznych i technologicznych).
Porażająca Laska:
Składniki: Duży Kondensator Elektryczny i dowolna laska (wymaga Ogniwa).
Efekt: Powoduje wyładowania elektryczne na celu.
Kapelusz Inwersji:
Składniki: Cewka i Cylinder (wymaga Ogniwa)
Efekt: Odbija wszystkie strzały kierowane w nakładającego.
Kamizelka Lecznicza:
Składniki: Uprząż Elektryczna i Skórzana Zbroja
Efekt: Przyspiesza naturalne zdrowienie organizmu.
Pręt Tesli:
Składniki: Laska Paraliżująca i Cewka Tesli
Efekt: zadaje pewne obrażenia przydaje się w późniejszych schematach.
Pirotechnika:
Koktaj Mołotowa:Składniki: szmata nasączona paliwem
Efekt: Wybuch :P (no chyba nie musze tłumaczyć) dobre na powolnych przeciwników.
Granat Oślepiający:
Składniki: Wino i Magnez
Efekt: Oślepia Przeciwnika na 3 tury.
Granat Dymny:
Składniki: Kaledoński Cukier i Nawóz
Efekt: Po rzuceniu na polu unosi się dym utrudniający walkę nam i przeciwników.
Granat Ogłuszający:
Składniki: Saletra Potasowa i Kwas
Efekt: Ogłusza cel na jedna turę.
Granat Rozrywający:
Składniki: Proch i Metalowa Puszka
Efekt: Zwykły granat dobry na grupki przeciwników, zadaje całkiem wysokie obrażenia.
Zapora Ogniowa:
Składniki: Mydło w Płynie i Nafta
Efekt: Coś jak magiczna "ściana ognia" lecz dużo skuteczniejsza, dobra na gromady stworów.
Dynamit:
Składniki: Nitrogliceryna i Saletra Potasowa
Efekt: Skuteczne do rozwalanie różnego rodzaju przedmiotów.
Rusznikarstwo:
Pistolet Ręcznej Roboty:Składniki: Zepsuty Pistolet Skałkowy i Metalowa Rurka
Efekt: Bezużyteczna słaba, mało skuteczna broń, jest także mało warta wiec nie warto tracić składników.
Rewolwer Dobrej Jakości:
Składniki: Części Rewolweru i Bębenek
Efekt: Na początku całkiem dobre, potem można sprzedać za spore pieniądze.
Karabin Samopowtarzalny:
Składniki: Karabin Myśliwski i Bębenek
Efekt: Dobra broń, strzelająca dwoma nabojami naraz, przydatna później jako składnik do lepszych broni.
Rewolwer z Tłumikiem:
Składniki: Rewolwer Dobrej Jakości i Tłumik Samochodowy
Efekt: Słaba broń przydatna tylko dla skrytobójców wtedy to zadaje 2 razy więcej obrażeń.
Karabin z Lunetą:
Składniki: Karabin Snajperski i Luneta
Efekt: Jedna z najlepszych broni palnych w grze zadaje zawsze tyle samo obrażeń, niezależnie czy masz rozwiniętą tą umiejętność na 2 czy 4.
Działko Podręczne:
Składniki: Strzelba Claringtona i elegancki pistolet
Efekt: Słaba broń która zadaje tylko połowę obrażeń co Karabin z Lunetą.
Strzelba na Słonie:
Składniki: Karabin Myśliwski i Duża Rura
Efekt: Najlepsza broń palna, z dużym rozrzutem obrażeń(20-40).
Mechanika:
Pułapka z Kolcami:Składniki: Gwoźdź Kolejowy i duża Sprężyna
Efekt: Na początku gry przydane potem będzie bezużyteczne.
Zwalniacz Pułapek:
Składniki: Metalowe Pudełko i Mała Sprężyna
Efekt: Dzięki temu rozbroisz bez draśnięcia pułapkę, przydatne.
Automatyczny Wytrych:
Składniki: Mała Sprężyna i Wytrychy
Efekt: Najskuteczniejsze wytrychy, przydatne podczas całej gry.
Sprzęt Optyczny:
Składniki: Części zegarka kieszonkowego i okulary
Efekt: Dzięki temu ,,ala” hełmowi dostajemy +2 do Percepcji, przydatne jako składnik.
Pułapka na Niedźwiedzie:
Składniki: Klamra i Duża Sprężyna
Efekt: Bardzo skuteczna i silna pułapka. Jak to się mówi zmiażdży nawet kości :P
Nakręcana Przynęta:
Składniki: Części zegara, mała sprężyna
Efekt: Zwabia Przeciwników. Duży zasięg.
Mechaniczny Pajęczak:
Składniki: Mały Silnik Parowy i Duże Zębatki
Efekt: Dobry robot przydatny później do skonstruowania czegoś większego a czego....sami się dowiedzcie.
Kowalstwo:
Czysta Ruda:Składniki: Ruda Żelaza i Stal
Efekt: Przydatny składnik do innych schematów.
Wyważony Miecz:
Składniki: Czysta Ruda i Wywarzona Rękojeść
Efekt: Średni miecz, dzięki niemu zadamy szybko wiele obrażeń, części to niego mozna wszędzie znaleźć.
Ultralekki Topór:
Składniki: Krasnoludzka Ruda i Dębowy styl z siekiery
Efekt: Dosyć dobry Topór dzięki któremu zadamy wiele szybkich i mocnych obrażeń.
Krasnoludzkie Rękawice:
Składniki: Arkusz Metalu i Skórzane Rękawice
Efekt: Dodają obrony nakładającemu. A także dzięki nim zadajemy więcej obrażeń.
Hełm Wizji:
Składniki: Wielki Hełm i Skórzane Paski
Efekt: Kolejny Hełm który nie odejmuje Percepcji.
Ultralekka Kolczuga:
Składniki: Szpula Mocnego Drutu i Skórzana Zbroja
Efekt: Minimalnie lepsza niż zwykła kolczuga, jest tylko lżejsza, jest później składnikiem do innego schematu.
Elitarna Zbroja Płytowa:
Składniki: Krasnoludzka Stal i ultralekka kolczuga
Efekt: Duża ochrona ciała zakładającego, przyszły składnik do schematu Automatu.
Terapeutyka:
Eliksir Perswazji:Składniki: Lek na Migrenę i Termometr
Efekt: Podnosi Perswazje o ˝ przydatne w dużych ilościach.
Eliksir Sprawności Fizycznej:
Składniki: Pigułki na krew i Spirytus kamforowy
Efekt: Podnosi Siłę, także przydatne w dużych ilościach.
Eliksir Świadomości:
Składniki: Lek na migrenę i Gliceryna Doolitte
Efekt: Podnosi Percepcje, jest przydatne do Rozwoju Broni Palnej
Tonik Zwiększonego Refleksu:
Składniki: Roztwór Arniki i Lekarstwo a Reumatyzm
Efekt:
Cud Umysłu:
Składniki: Tabletki Uspokajające i Eliksir Perswazji
Efekt:
Energizer:
Składniki: Mieszanina Szybko Działającej Chininy Meltona i Eliksir Sprawności Fizycznej
Efekt: Dostaje energii, czyli odnawia HP...
Rewitalizer:
Składniki: Cud Umysłu i Energizer
Efekt: Dzięki niej możesz wskrzesić Kompana.
Komentarze
Dodaj komentarz