Opisy kierunków rozwoju Technologii

4 minuty czytania

Zielarstwo:

Maść Lecznicza:

Składniki: Korzeń Ginka i Łodyga Kadury.

Efekt: Częściowe uleczenie. Regeneruje 20 HP


Rozbudzacz:

Składniki: liście Koki i Tytoń

Efekt: Orzeźwia cel. Natychmiast zregenerowanie aż 20 punktów zmęczenia.


Odtrutka:

Składniki: Łodyga Kadury

Efekt: Odtruwa cel. :P


Spowalniecz Zmęczenia:

Składniki: Rozbudzacz i Wiedźmi Jad.

Efekt: Przyspiesza regeneracje Zmęczenia oraz spowalnia jego opadanie.


Przyspieszacz Zdrowienia:

Składniki: Maść Lecznicza i liść Koki

Efekt: Przyspiesza naturalne tempo zdrowienia.


Cudowny Lek:

Składniki: Przyspieszacz Zdrowienia i zwykły Mak

Efekt: Leczy wszystko, lecz nie regeneruje je do pełna.


Pełne Uzdrowienie:

Składniki: Cudowny Lek i odrobina Podejrzanej Mikstury.

Efekt: Przywraca 100 HP i 100 Zmęczenia.


Chemia:

Silna Trucizna:

Składniki: Wybielacz Monroe i Woda Życia.

Efekt: Przydaje się do budowy niektórych broni.


Ogniwo:

Składniki: Naładowany Elektrolit umieszczony pomiędzy Metalowymi Płytkami

Efekt: Pozwala na budowę baterii wykorzystywanych w większości przedmiotów.


Zwierzęcy Zapach:

Składniki: mieszanka Bromku i Perfum ,,Poranna Gwiazda”

Efekt: Zwierzęta Cię nie atakują chyba że je sam zaatakujesz.


Żrący Kwas:

Składniki: Kwas Karbolowy Peta i Tabletki Siarkowe

Efekt: Można nim rozpuścić wiele przedmiotów stałych (np. Drzwi, zbroje nawet z jej nosicielem).


Halucynogen:

Składniki: Grzyby i Woda Życia Varhama

Efekt: Przeciwnik nie będzie wstanie walczyć.


Paralizator:

Składniki: Chlorek Potasu i Silna Trucizna

Efekt: Przeciwnik zostaje ogłuszony i nie może nic zrobić.


Anestetyk:

Składniki: Halucynogen i Bromek

Efekt: Przeciwnik zasypia tracąc cały zapas Zmęczenia jaki posiadał.


Elektryka:

Lampa Elektryczna:

Składniki: Żarnik i zwykła domowa lampa

Efekt: Nieprzydatne, ale można sprzedać w grze.


Naładowany Pierścień:

Składniki: Miedziany Pierścień i Kondensator

Efekt: Daje +2 do Zręczności, a jako że leży pełno części do niego można zrobić kilka dla siebie i dla swoich towarzyszy.


Spektometr Przepływu Mocy:

Składniki: Kompas i Małe Części Elektryczne

Efekt: Wykrywacz wszystkich rodzajów pułapek (magicznych i technologicznych).


Porażająca Laska:

Składniki: Duży Kondensator Elektryczny i dowolna laska (wymaga Ogniwa).

Efekt: Powoduje wyładowania elektryczne na celu.


Kapelusz Inwersji:

Składniki: Cewka i Cylinder (wymaga Ogniwa)

Efekt: Odbija wszystkie strzały kierowane w nakładającego.


Kamizelka Lecznicza:

Składniki: Uprząż Elektryczna i Skórzana Zbroja

Efekt: Przyspiesza naturalne zdrowienie organizmu.


Pręt Tesli:

Składniki: Laska Paraliżująca i Cewka Tesli

Efekt: zadaje pewne obrażenia przydaje się w późniejszych schematach.


Pirotechnika:

Koktaj Mołotowa:

Składniki: szmata nasączona paliwem

Efekt: Wybuch :P (no chyba nie musze tłumaczyć) dobre na powolnych przeciwników.


Granat Oślepiający:

Składniki: Wino i Magnez

Efekt: Oślepia Przeciwnika na 3 tury.


Granat Dymny:

Składniki: Kaledoński Cukier i Nawóz

Efekt: Po rzuceniu na polu unosi się dym utrudniający walkę nam i przeciwników.


Granat Ogłuszający:

Składniki: Saletra Potasowa i Kwas

Efekt: Ogłusza cel na jedna turę.


Granat Rozrywający:

Składniki: Proch i Metalowa Puszka

Efekt: Zwykły granat dobry na grupki przeciwników, zadaje całkiem wysokie obrażenia.


Zapora Ogniowa:

Składniki: Mydło w Płynie i Nafta

Efekt: Coś jak magiczna "ściana ognia" lecz dużo skuteczniejsza, dobra na gromady stworów.


Dynamit:

Składniki: Nitrogliceryna i Saletra Potasowa

Efekt: Skuteczne do rozwalanie różnego rodzaju przedmiotów.


Rusznikarstwo:

Pistolet Ręcznej Roboty:

Składniki: Zepsuty Pistolet Skałkowy i Metalowa Rurka

Efekt: Bezużyteczna słaba, mało skuteczna broń, jest także mało warta wiec nie warto tracić składników.


Rewolwer Dobrej Jakości:

Składniki: Części Rewolweru i Bębenek

Efekt: Na początku całkiem dobre, potem można sprzedać za spore pieniądze.


Karabin Samopowtarzalny:

Składniki: Karabin Myśliwski i Bębenek

Efekt: Dobra broń, strzelająca dwoma nabojami naraz, przydatna później jako składnik do lepszych broni.


Rewolwer z Tłumikiem:

Składniki: Rewolwer Dobrej Jakości i Tłumik Samochodowy

Efekt: Słaba broń przydatna tylko dla skrytobójców wtedy to zadaje 2 razy więcej obrażeń.


Karabin z Lunetą:

Składniki: Karabin Snajperski i Luneta

Efekt: Jedna z najlepszych broni palnych w grze zadaje zawsze tyle samo obrażeń, niezależnie czy masz rozwiniętą tą umiejętność na 2 czy 4.


Działko Podręczne:

Składniki: Strzelba Claringtona i elegancki pistolet

Efekt: Słaba broń która zadaje tylko połowę obrażeń co Karabin z Lunetą.


Strzelba na Słonie:

Składniki: Karabin Myśliwski i Duża Rura

Efekt: Najlepsza broń palna, z dużym rozrzutem obrażeń(20-40).


Mechanika:

Pułapka z Kolcami:

Składniki: Gwoźdź Kolejowy i duża Sprężyna

Efekt: Na początku gry przydane potem będzie bezużyteczne.


Zwalniacz Pułapek:

Składniki: Metalowe Pudełko i Mała Sprężyna

Efekt: Dzięki temu rozbroisz bez draśnięcia pułapkę, przydatne.


Automatyczny Wytrych:

Składniki: Mała Sprężyna i Wytrychy

Efekt: Najskuteczniejsze wytrychy, przydatne podczas całej gry.


Sprzęt Optyczny:

Składniki: Części zegarka kieszonkowego i okulary

Efekt: Dzięki temu ,,ala” hełmowi dostajemy +2 do Percepcji, przydatne jako składnik.


Pułapka na Niedźwiedzie:

Składniki: Klamra i Duża Sprężyna

Efekt: Bardzo skuteczna i silna pułapka. Jak to się mówi zmiażdży nawet kości :P


Nakręcana Przynęta:

Składniki: Części zegara, mała sprężyna

Efekt: Zwabia Przeciwników. Duży zasięg.


Mechaniczny Pajęczak:

Składniki: Mały Silnik Parowy i Duże Zębatki

Efekt: Dobry robot przydatny później do skonstruowania czegoś większego a czego....sami się dowiedzcie.


Kowalstwo:

Czysta Ruda:

Składniki: Ruda Żelaza i Stal

Efekt: Przydatny składnik do innych schematów.


Wyważony Miecz:

Składniki: Czysta Ruda i Wywarzona Rękojeść

Efekt: Średni miecz, dzięki niemu zadamy szybko wiele obrażeń, części to niego mozna wszędzie znaleźć.


Ultralekki Topór:

Składniki: Krasnoludzka Ruda i Dębowy styl z siekiery

Efekt: Dosyć dobry Topór dzięki któremu zadamy wiele szybkich i mocnych obrażeń.


Krasnoludzkie Rękawice:

Składniki: Arkusz Metalu i Skórzane Rękawice

Efekt: Dodają obrony nakładającemu. A także dzięki nim zadajemy więcej obrażeń.


Hełm Wizji:

Składniki: Wielki Hełm i Skórzane Paski

Efekt: Kolejny Hełm który nie odejmuje Percepcji.


Ultralekka Kolczuga:

Składniki: Szpula Mocnego Drutu i Skórzana Zbroja

Efekt: Minimalnie lepsza niż zwykła kolczuga, jest tylko lżejsza, jest później składnikiem do innego schematu.


Elitarna Zbroja Płytowa:

Składniki: Krasnoludzka Stal i ultralekka kolczuga

Efekt: Duża ochrona ciała zakładającego, przyszły składnik do schematu Automatu.


Terapeutyka:

Eliksir Perswazji:

Składniki: Lek na Migrenę i Termometr

Efekt: Podnosi Perswazje o ˝ przydatne w dużych ilościach.


Eliksir Sprawności Fizycznej:

Składniki: Pigułki na krew i Spirytus kamforowy

Efekt: Podnosi Siłę, także przydatne w dużych ilościach.


Eliksir Świadomości:

Składniki: Lek na migrenę i Gliceryna Doolitte

Efekt: Podnosi Percepcje, jest przydatne do Rozwoju Broni Palnej


Tonik Zwiększonego Refleksu:

Składniki: Roztwór Arniki i Lekarstwo a Reumatyzm

Efekt:


Cud Umysłu:

Składniki: Tabletki Uspokajające i Eliksir Perswazji

Efekt:


Energizer:

Składniki: Mieszanina Szybko Działającej Chininy Meltona i Eliksir Sprawności Fizycznej

Efekt: Dostaje energii, czyli odnawia HP...


Rewitalizer:

Składniki: Cud Umysłu i Energizer

Efekt: Dzięki niej możesz wskrzesić Kompana.

Komentarze

0
·
Nie zgadzam się z wieloma opisami, np. lampa elektryczna zwiększa znacząco szanse trafienia z broni palnej, karabin z lunetą ma bardzo dobry zasięg, ale nie należy do najlepszych broni w grze. Działko podręczne z kolei jest niesamowicie szybkie i jednoręczne, ono należy do jednej z najlepszych broni dystansowych. Wyważony miecz i jego przetwory w schematach są także jednymi z najlepszych broni w grze, ze względu na ich niesamowitą szybkość i niską odporność przeciwników. Zachęcam do eksperymentowania samemu z różnymi technologicznymi wynalazkami. Warto łączyć różne dziedziny technologiczne, dzięki czemu można potem tworzyć użyteczne przedmioty ze specjalnych schematów schematów (pamiętajcie o książkach, które będąc w ekwipunku ułatwiają Wam znacznie te zadanie)
0
·
Te opisy pochodzą najprawdopodobniej z nie spatchowanej wersji gry. Pierwotnie karabin z lunetą był najpotężniejszą bronią palną w grze. W patchu 1074 znacznie go osłabiono, ale wciąż ma chyba najlepszy zasięg, a bonus do celności też jest nie do pogardzenia.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...