riese

Zadania Poboczne

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz piątek, 28 września 2007

Komorin

Północna Granica

Bastion

Covengor

Gorelin

Oberża na Rogatkach Tharbakinu

Tharbakin

Obozowisko Karga

Wykopaliska

Schronienie Samotnego Leśnika

Zapomniane Miejsce

Cztery Kamienie

Windbreak

Clovelly

Zgromadzenie

Cathalon

Obozowisko Wschodniej Armii

Obozowisko Zachodniej Armii

Komorin

Księżycowe Oko – Erwin z Brumhill

Zleceniodawca: Veran Korstill
Reputacja: Stowarzyszenia Kupców (+2)

Jeden z mieszkańców wioski opowie ci o problemie ze zdobyciem prezentu dla swojej żony. Skieruje ci do wioski Brumhilll, do przyjaciela, który z pewnością odsprzeda rzadki kamień Księżycowe Oko.

Niestety, wioska została napadnięta przez Lodowcowych Orków, a twarze mieszkańców uśmiechają się do ciebie z wbitych w ziemi włóczni. Klejnot znajduje si przy ciele Edwina na wprost od wejścia do osady.

Wioska Brumhill

Zleceniodawca: Nalax Gonga

Od jakiego czasu nie nadchodzą wieści z wioski Brumhill, co wielce niepokoi mieszkańców osady, zważywszy na bliskie położenie wioski z północnymi granicami. Twoim zadaniem jest udanie się tam i zbadanie sprawy.

Hodowca Koni w Opałach

Zleceniodawca: Lucius Darx
Reputacja: Bractwo (+2)

Członek Bractwa, Lucius Darx, poinformuje cię, że od jakiego czasu tutejszy hodowca koni, Vesit Delurna, nękany jest przez grupę bandytów. Jego stajnie znajdują się nieco na południe od Komorin.

Wyłudzenie

Zleceniodawca: Vesit Delurna
Reputacja: Bractwo (+2)

Hodowca opowie ci o bandytach chcących wyciągnąć od niego haracz. Banda składa się z trzech oprychów, więc pokonanie jej nie powinno sprawiać większych problemów. W nagrodę otrzymasz całkiem rączego rumaka.

Stary Przyjaciel – Za Wszelką Cenę

Zleceniodawca: Ferid Redismos
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Kiedy spotkasz 'znajomego' maga, dowiesz się o teleporterach rozrzuconych po całej krainie. Otrzymasz również Aktywator Teleportera oraz zostaniesz wysłany w głąb wschodniej kniei, by sprawdzić czy działa.

Sama droga do kolejnego teleportera jest nieco trudna dla niskopoziomowych postaci, więc miej się na baczności. Elfickie urządzenie uaktywni się, gdy będziesz wystarczająco blisko.

Osobisty Teleport – Kolejny Osobisty Teleport

Zleceniodawca: Ferid Redismos
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Kiedy już wrócisz z niebezpiecznej wyprawy w głąb lasu, mag powie ci, że może stworzyć Kamień Teleportujący, który będziesz mógł ze sobą nosić i teleportować się skąd tylko chcesz. Bardzo przydatne urządzenie. Ale do stworzenia go potrzebne są dwa Magnetyty. Znajdziesz je w losowych skrzyniach, ale jeśli chcesz mieć je szybko i pewnie, dwa znajdują się w obozowisku Gromów na zachód od samego zainteresowanego.

Masz już kamień? Ale przydałby się drugi? Nie ma sprawy! Przynieś Feridowi cztery Magnetyty, a zrobi ci jeszcze dwa i niestety tylko dwa.

Północna Granica

Wisielczy Sznur – Szubieniczna Góra – Czarna Magia – Więcej Sznura

Zleceniodawca: Basil Tyral, na wschód, między Bastionem a Komorin
Reputacja: Nekromanci (+4)

Nekromanta poprosi cię o przyniesienie Liny Kata, gdyż jest ona mu potrzebna do pewnego eksperymentu. Wskaże ci równie położenie Szubienicznej Góry, gdzie ostatnio powieszono kilka Gromów.

Kiedy oddasz linę, nekromanta wielce się ucieszy i zrobi laleczkę voodoo, którą masz zanieść do pobliskiej Starej Groty Przemytników. Ledwie przekroczywszy próg, wszyscy bandyci padną martwi. O co chodzi? Wracaj do nekromanty.

Basil bezczelnie poprosi cię o jeszcze więcej liny. Okazuje się, że od kilku tygodni pracował nad laleczkami voodoo, aby podrzucić jedną Skeldenowi. Godząc się na tak złowieszczy czyn, oddal się od chatki, by po krótkim czasie wróci do nekromanty, nawet nie zaczynając szukać liny. Knowania Basila zostały odkryte przez straż! Jeżeli potwierdzisz współpracę z odszczepieńcem, będziesz zmuszony walczy ze strażnikiem.

Zapomniana Mądrość

Zleceniodawca: Elmeir Tanenn, Oberża pod Zardzewiałym Ogrem

Elmeir chciał dołączy do jednej z grup najemników, więc ci postanowili poddać go próbie. Miał wkroczyć do Pradawnej Świątyni Thorglina i wejść w tajemniczy wir, aby posiąść specjalne moce. Wiązało się to jednak z pewnym ryzykiem, więc zrezygnował. Chętnie odda ci klucz do wrót, abyś sam posiadł te moce. Wróć do kaplicy, gdzie rozpocząłeś grę i podejdź do ołtarza.

Kopalnia Orna

Zleceniodawca: Alfron Dekar, Oberża pod Zardzewiałym Ogrem
Reputacja: Bractwo (+4)

Ostatnimi czasy Krasnoludy coraz śmielej wpadają na ludzkie ziemie. Otworzyły nawet kopalnie po cathalońskiej stronie granicy. Strażnicy otrzymali wiadomość o przybyciu do niej jednego z krasnoludzkich władców. Należy się udać do pobliskiej kopalni i ją oczyścić.

Niebezpieczni Sąsiedzi – Zaginiony Patrol

Zleceniodawca: Holi, Oberża pod Zardzewiałym Ogrem
Reputacja: Bractwo (+2)

Holi martwi się o swojego brata, który znajdował się w patrolu wysłanym do kopalni, szczególnie że jest ona zdominowana przez Krasnoludy. Niestety, pod ziemi natkniesz się wyłącznie na zmasakrowane ciała członków Bractwa.

Bastion

Płatne Morderstwo

Zleceniodawca: Tidar Shog, między Oberżą pod Zardzewiałym Ogrem a Bastionem
Reputacja: Giriza (+2)

Pewien przemytnik ma problem z dowódcą Bastionu. Otóż do tej pory prowadził z nim dość udany biznes, ale od pewnego czasu został odcięty od źródła dochodu. Wejdź do obozowiska Bractwa i wypytaj o ich przywódcę, a dowiesz się, że przesiaduje on aktualnie w Oberży pod Zardzewiałym Ogrem.

Podwójne Zlecenie

Zleceniodawca: Darat Honmoria, Oberża pod Zardzewiałym Ogrem

Kiedy dowódca dowie się o planach przemytnika, porządnie się wkurzy. Zaproponuje wyższą cenę za głowę łotra, więc wybór należy do ciebie.

Zaciągnięcie Języka w Sprawie Brata Strażnika

Zleceniodawca: Eskel Olbrot
Reputacja: Bractwo (+2)

Strażnik północnej bramy martwi się o brata, który został wysłany do służby w twierdzy. Musisz sprawdzić co z nim. Niestety, poszlaki wskazują, że odbywała się tam hodowla Smoków i coś poszło nie tak. Wyłącznie jeden strażnik przetrwał atak i został uwięziony w lochu. Potwierdzi on równie śmierć Lotha.

Uwięziony Strażnik

Zleceniodawca: Ton Nakiri, lochy twierdzy
Reputacja: Bractwo (+2)

W twierdzy miał ostatnio miejsce silny wybuch magii. Przeżył go tylko jeden człowiek. Aby wydostać go z lochu, należy dać mu wytrych. Poinformuje cię on równie, że ich dowódca uciekł do Oberży pod Zardzewiałym Ogrem oraz potwierdzi zgon Lotha.

Covengor

Za Złodziejem!

Zleceniodawca: Ash Lorus
Reputacja: Bractwo (+2)

Człowiek stojący przed jaskinią został okradziony, a złodziej czmychnął do gawry. Ash wbiegłby za nim, gdyby nie pewien problem – jama pełna jest przerażających Szkieletów. Odnajdź łotrzyka i odbierz pierścień.

Oczyść Jaskinię – Porozmawiaj z Nekromantą

Zleceniodawca: Tyco Thorn

Złodziej powie ci, że zatrudnił nekromantę, który przywołał dla niego umarłych strażników. Spryciarz myślał, że zgubi każdy pościg, mając po swojej stronie armię Szkieletów. HA! Tym czasem z nieznanych przyczyn armia zbuntowała się i nie słucha jego poleceń.

Kiedy już uporasz się z nieumarłymi, rzezimieszek poprosi, abyś odnalazł maga, który go tak urządził, i zmusił do naprawy wszystkiego.

Zabij Rebelianta

Zleceniodawca: Berud
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

Wierny sługa Skeldena został wysłany do tej wioski, by zgładzić Conna Krannach z Klanu Kargów, lecz ten okazał się sprytniejszy i zawczasu opuścił te tereny. Znalazł on sobie kryjówkę daleko na wschodzie za Wykopaliskami.

Alkoholowy Szlak

Zleceniodawca: Dras Beclem
Reputacja: Gildia Kupców (+2)

Pomimo zakazu obrotem alkoholu w Tharbakinie, ta gałąź przemysłu kwitnie. Niestety, ostatnimi czasy szlak prowadzący do głównego rynku zbytu jest nawiedzany przez pewnego bandytę. Natkniesz się na niego tu przy południowych granicach wioski. Możesz go zastraszyć bądź zabić. W każdym wypadku otrzymasz Bimber, który możesz zbyć w Tharbakinie.

Przynieś Mi Trochę Skazy – Przynieś Mi Więcej Skazy! – Przynieś Mi Jeszcze Więcej Skazy! – Przynieś Mi Jeszcze Więcej Skazy – To Już Ostatni Raz!

Zleceniodawca: Orm Varagor
Reputacja: Nekromanci (+8)

Nekromanta przeprowadza eksperyment. Potrzebuje do niego Zalążka Skazy. Każdy szanujący się cmentarz ma przynajmniej dwa. W zamian za fatygę otrzymasz kartę zaklęć ze szkoły nekromancji.

Badania najwidoczniej pochłaniają duże ilości skazy, gdyż mag poprosi cię o jeszcze trzy.

Nekromanci są wyjątkowo bezczelni i wykorzystują wszelkiego rodzaju pomagierów. Tym razem potrzebuje on pięciu Zalążków Skazy.

Szczyt wszystkiego! Orm wymaga od ciebie dostarczenia aż dziesięciu zalążków. To nie może wróżyć nic dobrego.

Gorelin

Nawiedzone Ruiny

Zleceniodawca: Jar, Stara Rezydencja

Strażnik Oświeconego zwróci twoją uwagę na Lochy Gorelinu, gdzie podobno zaginęło już kilku mieszkańców. Warto się tam rozejrzeć.

Między Młotem a Kowadłem

Zleceniodawca: Estar Gren
Reputacja: Giriza (+2)

Jest to zadanie powiązane ze zleceniem 'Delikatna Sprawa'. Kurier Sano Moon został okradziony przez Klan Kargów i nie chce brać udziału w tej politycznej grze. Możesz go zastraszy, wtedy wyjawi ci położenie składu klanu, bądź zabić, lecz wtedy sam będziesz musiał go odnaleźć i nie uzyskasz reputacji. W kryjówce natkniesz się na poszukiwane Lekarstwo.

Oberża na Rogatkach Tharbakinu

Prace Wstrzymane

Zleceniodawca: Stork
Reputacja: Giriza (+2)

Prace na Wykopaliskach zostały wstrzymane, tutejszy członek Girizy chce wiedzieć czemu. Aby się dowiedzieć, należy porozmawiać z jednym z tamtejszych kopaczy, Arminem.

Cień na Rodzinie – Podążając za Cieniem

Zleceniodawca: Keshi Lono
Reputacja: Giriza (+2)

Zadanie polega na przejściu Krasnoludzkiego Urządzenia od bandytów ukrywających się w Grocie Srebrnej Płyty. Niestety, strażnik wymaga podania hasła, które zna Set z Wykopalisk, ale nie trzeba się z nim patyczkować i można go spokojnie poturbować. Wewnątrz znajduje się duża grupa przemytników, lecz ciebie powinien zainteresować głównie Finch. Przekonaj go, że jego życie jest o wiele cenniejsze niż krasnoludzkie żelastwo, a przekaże ci artefakt. Zabijanie go przed otrzymaniem przedmiotu nie jest opłacalne, gdyż nie znajdzie się go przy jego ciele.

Finch powie ci również, że artefakt miał zostać przekazany przemytnikowi z Czterech Kamieni. Jest nim Blizna, którego należy jak najszybciej zgładzić.

Tharbakin

Brak Alkoholu

Zleceniodawca: Brogh Ardna

Alkohol został zabroniony w Tharbakinie, ale morale strażników się podniesie, kiedy będzie co pić. Toteż zostaniesz posłany po Bimber do Covengoru, gdzie nielegalnie wytwarza się księżycówkę.

Siedziba Stowarzyszenia Kupców

Zleceniodawca: Pol Getber
Reputacja: Gildia Kupców (+2)

Rozmawiając z handlarzem, zostaniesz skierowany z przedstawicielem gildii kupieckiej w Tharkabinie.

Zdobywanie Zaufania

Zleceniodawca: Ion Furvo
Przebieg: Gildia Kupców (+2)

Przedstawiciel gildii każe ci zanieść przesyłkę do cathalońskiej fili frakcji.

Zaginiony Kostur – Górskie Plemiona

Zleceniodawca: Rama Erendar
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Mag ten stracił kostur w starciu z Gromami z obozu na północny-wschód od Tharbakinu. Arcymistrzowski Kostur Ziemi leży na ziemi przy kopcu Gromów.

Smocza Łuska

Zleceniodawca: Daron Moreli
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Czarownik poszukuje kogoś, kto zdobędzie dla niego Smoczą Łuskę. Można znaleźć jedną w Bastionie bądź poszukać żywych okazów, jednak to może nieco potrwać.

Zaginiony Syn – Ojcowski Gniew

Zleceniodawca: Ged Sammra

Zaniepokojony ojciec poprosi cię, byś dowiedział się, co też stało się z jego synem, który należał do trupy znanego zawadiaki, Hagrasta. Poszukiwacz przygód bardzo dobrze się ukrył, mianowicie w górach na wschód od Wykopalisk przy Lochu Mrocznej Duszy

Niestety, dzieciak zginął, a gniew ojca spadnie na Skeldena, któremu poprzysięgnie zemstę. Mógłbyś ostrzec o tym ród Skeldenów, ale zadanie zostanie zaliczone zanim nawet opuścisz miasto. Prawdopodobnie starzec próbował dokonać zemsty, lecz zapewne zginął od mieczy strażników rodu.

Sekretne Przejście – Podziemia Tharbakinu

Zleceniodawca: Eras Brakalet
Reputacja: Klan Kargów (+2)

Oprych kręci się przy ścieżce okalającej miasto na południu. Poprosi cię on o przedostanie się do miasta i otwarcie dla niego drzwi w Lochach Miejskich prowadzących do Groty Jasnego Kamienia.

Obozowisko Karga

Zbieranie Dowodów

Zleceniodawca: Ethan
Reputacja: Klan Kargów (+2)

Ethan chce, abyś odebrał dokumenty od Zeda Masara z Gorelin. Należy mieć na uwadze, że wykonanie tego zlecenia automatycznie anuluje zadanie 'Zdrajca w Rodzinie', więc trzeba się zdecydować, komu będzie się pomagało w przejęciu kontroli nad północą.

Isa

Zleceniodawca: Barra Gall
Reputacja: Klan Kargów (+2)

Isa zdradził klan, ujawniając Skeldenom położenie Conna Krannach. Jest poszukiwany... właściwie to wystarczy jego głowa. Isa leży martwy w jaskini na wschód od obozu.

Wysychające Źródła

Zleceniodawca: Antrai

Jeden z buntowników pragnie, abyś dostarczył mu 2 Eliksiry Zdrowia.

Ostatnie Uderzenie

Zleceniodawca: Ultar Karga

Ultar chce ostatecznie pozbyć się rodu Skeldenów z północy i pragnie byś udowodnił, że oszukuje on samego króla, bijąc własną monetę. Udaj się na Wykopaliska i zajrzyj do chaty Sano Moon. Znajdziesz tam Fałszywe Monety. Dzięki takim dowodom, ród wielce straci w oczach monarchy, a północna granica powróci w ręce Klanu Karga, a ty otrzymasz dostęp do ich skarbca, gdzie znajduje się Relikwia.

Oko za Oko

Zleceniodawca: Cahal Karga

Natomiast brat Ultara ma zgoła inny plan. Pragnie krwi za upokorzenia przeszłości. Twoim zadaniem jest zabicie samego Erbrata Skeldena. Można zrobić to na dwa sposoby:

  • Skorzystać z brutalnej siły i wyrżnąć całe Wykopaliska w pień.
  • Zdobyć zaufanie rodu Skeldenów aż do wykonywania zlecenie 'Zabawa Nadzieją', kiedy to będzie można zwrócić się przeciwko niemu.

Wykopaliska

Bezpieczna Okolica

Zleceniodawca: Harban

Okolica przestała być bezpieczna z powodu dużej ilości Wilków. Zapuść się do ich leża i powybijaj agresywniejsze osobniki.

Delikatna Sprawa

Zleceniodawca: Sano Moon
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

By móc spotkać się z samym Ebratem Skelden, będziesz musiał przysłużyć się rodzinie, wykonując kilka zadań. Pierwszym z nich jest odzyskanie paczki przejętej przez kuriera Klanu Kargów. Udaj się do Gorelin i porozmawiaj z Estarem Gren.

Tylko Narzędzie – Kryjówka Bandytów – Przejście Niemożliwe

Zleceniodawca: Set Kistor
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

Set opowie historię o bandytach ukrywających się w pobliżu Zewnętrznej Bramy Darrut. Twoim zadaniem jest odzyskanie artefaktu od Fincha, przywódcy łotrów. Przekonaj go, że jego życie jest o wiele cenniejsze niż Krasnoludzkie Urządzenie, a przekaże ci artefakt. Zabijanie go przed otrzymaniem przedmiotu nie jest opłacalne, gdyż nie znajdzie się go przy jego ciele.

Zdrajca w Rodzinie

Zleceniodawca: Brokk
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

By wykonać to zlecenie, należy wpierw wniknąć w struktury Klanu Karga i podjąć się zadania 'Zbieranie Dowodów'.

Prowadzenie Wojny Gromów w Ich Imieniu

Zleceniodawca: Menno Hagerard, na skrzyżowaniu na północ od Wykopalisk
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

Zwiadowca opowie ci o tym, że należałoby powstrzymać oblężenie Gromów. Zwykła rzeź nie przychodzi mu na myśl. Za to wpada na pomysł odebrania im Totemów Gromów (cynobrowa maska plemienna), bez których morale humanoidów się złamie.

two worlds, antaloor, grom, map, mapa, solucja

Słabe Ogniwo – Sprawdzian Lojalności

Zleceniodawca: Ebrat Skelden
Reputacja: Ród Skeldenów (+2)

Ebrat pojmał żonę jednego z współpracowników Klanu Karga. Masz iść do zrozpaczonego męża i powiedzieć, że Skelden wypuści ją, kiedy pozna miejsce kryjówki Ultara Kargi.

Po uzyskaniu tychże informacji, nic nie powstrzyma Ebrata przed uzyskaniem hegemonii na północy i zniszczeniem Klanu Karga, a ty będziesz mógł spokojnie wkroczyć do ich kryjówki i zabrać Relikwię.

Zabawa Nadzieją

Zleceniodawca: Maxia Calvo

Więźniarka poprosi cię o uwolnienie z magazynu, lecz tym samym narazisz się na gniew Rodu Skelden, lecz zyskasz w oczach Klanu Karga. Wszystko zależy, dla kogo wolisz pracować.

Schronienie Samotnego Leśnika

Przyjacielska Przysługa

Zleceniodawca: Conn Krannach
Reputacja: Klan Kargaów (+2)

Uciekinier ukrył się daleko w leśnych ostępach na wschód od Wykopalisk. Rebeliant poprosi cię o małą przysługę, a mianowcie przyniesienie Figirki Throglina z pobliskiego Lochu Mrocznej Duszy.

Zapomniane Miejsce

Sieć Strachu

Zleceniodawca: pośrednio Stary Barkin

Burmistrz niewidniejącej na mapie osady, poprosi cię o natychmiastowe opuszczenie wioski i poprosi o omijanie świętego gaju na zachodzie.

Podejrzane? W sadzie zamieszkał Olbrzym, który zapewne terroryzuje mieszkańców wioski. Po jego pokonaniu wszyscy mieszkańcy aglomeracji zginą od gniewu innych Olbrzymów. Niestety, twoja ciekawość spowodowała śmierć niewinnych ludzi, mało heroiczne.

Cztery Kamienie

Datek

Zleceniodawca: Laza Larat

Żebraczka przebywająca koło gównego traktu do Czterech Kamieni prosi o 5SZ. Pomagając jej, za każdym razem otrzymasz od niej jakieś ziele.

Czarny Cień

Zleceniodawca: Juna Evrist
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Czarodziejka, mieszkająca w jednym z okazalszych domów, zwróci twoją uwagę na strzelistą wieżę w pobliskiej kniei i zleci ci zbadanie sytuacji, gdyż ma co do niej złe przeczucia. Tak naprawdę jest to jedna z pięciu wież, gdzie zbierają się Nekromanci deprawujący ciała zmarłych.

To Ja Jestem Tym Prawdziwym! – Porozmawiaj z Uczniem – Porozmawiaj z Arcymagiem – Zwróć Lustro – Zniszcz Sobowtóra

Zleceniodawca: Annon Moha

Otóż żył sobie kiedyś mag. Był świetny w tym, co robił. Jego mistrz pomyślał – 'Skoro jeden jest taki dobry, to lepiej mieć dwóch'. Mag zgodził się na eksperyment i stworzył... własną kopię. Teraz chce się pozbyć klona przebywającego w Windbreak. Potrzebuje w tym celu magicznego zwierciadła, które jest w posiadaniu jego ucznia.

Uczeń, Esperon Hiatos, nie ma pewności co do autentyczności któregokolwiek z mistrzów, więc nie odda dobrowolnie lustra. Powie ci, byś skonsultował się z arcymistrzem, Lokarem Maios, który aktualnie przebywa w Cathalonie.

Arcymagowi nie bardzo podoba się pomysł zniszczenia któregokolwiek z magów. Będziesz musiał podstępem odzyskać zwierciadło od ucznia i podjąć decyzję – oddać lustro jednemu z klonów czy arcymagowi.

Spotkanie Uzdrowicieli – Porozmawiaj z Denorem Paternem – Porozmawiaj z Famahem Tolemem – Porozmawiaj z Garhem Magną

Zleceniodawca: Mostrol Mirra, chata na północ od wioski

Mężczyzna chce, aby spotkało się z nim kilku uzdrowicieli. Pośle cię po nich do Windbreak. Natkniesz się tam wyłącznie na Denora Patera, który wskaże ci lokalizację pozostałych znachorów – Clovelly, gdzie panuje dziwna zaraza. Powróciwszy do Czterech Kamieni, zauważysz zapewne, że owe spotkanie byłą pułapką! Teraz dwóch magów nie żyje, a tobie pozostaje podjąć decyzję – zabić Mostrola czy też uwierzyć w jego historię na temat córki.

Windbreak

Karawana – Obozowisko Orków – Białogłowy – Kryjówka Białogłowego

Zleceniodawca: Kapitan Ran Hograd

Wojownik powie, że między Cathalonem a Windbreak kursuje karawana z orkowym więźniem. Każe ci sprawdzić, co z nią, gdyż owy jeniec to bardzo ważna persona w orkowej społeczności. Jak można było się spodziewać, konwój został zaatakowany, a więzień uwolniony.

Rozgniewany dowódca poprosi cię o sprawdzenie pobliskiego obozowiska Orków, czy aby Białogłowy nie został tam przetransportowany. Niestety, to ślepy zaułek.

W akcie desperacji kapitan zleci ci przeszukanie królewskiego kurhanu na południu. Białogłowy skrył się w jaskini będącej Ukrytym Wejściem do Królewskiego Grobowca. Okazuje się, że poszukiwany Ork posługuje się ludzkim dialektem i z chęcią zmierzy się z Ranem Hograd. Jeżeli przekażesz te informacje dowódcy, Białogłowy pozwoli ci przejść do królewskiego grobowca, gdzie znajduje się Żywioł Ziemi.

Ogr w Młynie – Skaza na Cmentarzu – Korona Satriusa

Zleceniodawca: Burmistrz Gordar

Ogr opanował młyn, a mieszkańcy wioski nie mogą przez to w nim pracować i produkować mąki. Pozbądź się olbrzyma i zgarnij nagrodę.

Młyn to nie jedyny problem Windbreak. Pobliski cmentarz stał się siedliskiem skazy, a co za tym idzie, również i nieumarłych. Pozbądź się chodzących trupów, by uspokoić mieszkańców osady.

Tym razem zlecenie burmistrza będzie nieoficjalne. Masz przynieść mu koronę króla pochowanego w Dolinie Kopców. Korona Satriusa (Tania Podróbka) znajduje się w tej samej komnacie co Żywioł Ziemi.

Obóz Drwali – Insekty – Porozmawiaj z Mistrzem Oldrinem – Jajo Insekta

Zleceniodawca: Sigyor
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Bandyci opanowali obóz drwali. Pozbądź się ich.

Windbreak jest wyjątkowo pechową osadą. Poza wcześniejszymi problemami w pobliżu zadomowiła się grupa Trachidów, insektopodobnych humanoidów. Więcej na ich temat wie Mistrz Oldrin, który bada te dziwne stworzenia. Naukowiec poprosi cię o przyniesienie jednego z jaj samej królowej.

Clovelly

Rywale w Miłości – Uwolnij Mą Miłość – To Co Najlepsze Dla Mojej Córki – Sąsiad Złodziej – Na Tropie Pierścienia – Porozmawiaj z Mayą – Pomóż Nam w Ucieczce

Zleceniodawca: Aias Moratos

Pewien rybak wyjątkowo się napalił na bicie. Otóż w jego córce zakochują się coraz więksi słabeusze. Ostatnio musiał dać lekcję jednemu poecie, ale to nie wystarczyło żeby uciekł z wioski. Masz go raz na zawsze uciszyć.

Ten poeta jednak błaga o litość. Prosi też o pomoc w uwolnieniu jego miłości z chaty, w której zamknął ją ojciec. Chuderlak twierdzi, że matka jego ukochanej zgodzi się na ich wspólną ucieczką.

Kobieta rzeczywiście jest bardziej miękka, ale nie ma nic za darmo. Wystarczającym dowodem miłości do jej córki będzie porządny pierścionek zaręczynowy.

Poeta faktycznie miał pierścionek dla swojej ukochanej, ale kilka dni temu zdarzyła się dziwna historia. Otóż przyszedł do niego włóczęga z prośbą o nocleg. Naiwniak dał się zwieść i rano obudził się bez pierścionka. Jakimś cudem poeta wie, że w sprawę zamieszany jest sąsiad. Udaj się do niego. Ten natomiast nie ma pojęcia, o co chodzi. Na szczęście jesteś najemnikiem i wiesz, jak z niego co nieco wycisnąć.

Udaj się do złodziejaszka. Ten bez problemu odda ci pierścionek, ale zaraz po rozmowie z krzaków wyskoczą pozostali.

Matka ucieszy się na widok pierścionka i każe porozmawiać ze swoją córką. Maya powie, abyś porozmawiał z pewnym magiem, który pomoże uciec zakochanym. Tak kończy się saga kochanków z Clovelly.

Problemy ze Scapulari – Odnajdź Maga – Dowiedz się, Co Rozgniewało Yatholena – Śledztwo w Clovelly – Brat Męża Amerleen – Dowiedz się, Co Rozzłościło Yatholena – Porozmawiaj z Amerleen – Prawda Zostaje Przekazana Amerleen – Uspokojenie Gniewu Yatholena

Zleceniodawca: Verno

Wioska ostatnimi czasy boryka się z atakami Scapularich. Jeden z mieszkańców prosi cię o pomoc. Musisz udać się do maga, który bada te stworzenia.

Mag, którego miałeś odnaleźć, faktycznie jest zorientowany w obyczajach Scapulari. Okazuje się, że te stworzenia są wysłannikami Yatholena, boga mórz i oceanów. Czarownik obawia się, że coś w wiosce go rozgniewało. Musisz przeprowadzić śledztwo wśród mieszkańców Clovelly.

W ostatnim czasie brat rybaka, Brovena, zginął na morzu, a jego żona, Amerleen rozpacza od wielu dni. Wdowa mieszkająca zaraz za płotem zwierzy ci się, że przeklęła boga.

Mag stwierdzi, że to byłoby za mało żeby zdenerwować bóstwo. Każe iść jeszcze raz do brata denata. Nieco przyciśnięty wyjawi prawde, że to on zabił brata i wrzucił go do morza, a bóg został przeklęty niesłusznie, co mogło go rozjuszyć. Amerleen wspaniałomyślnie wybaczy mordercy i poświęcie swe życie morzy, by uspokoić Yatholena.

Problem Rybaka – Spotkanie z Piratem – Odnajdź Mój Kompas – Poszukiwanie Kompasu – Prośba Grestona

Zleceniodawca: Etar

Pewien rybak ma problem. Otóż zbliża się czas połowu, ale grasujący na tamtejszych wodach pirat straszy ławicę. Masz z nim pogadać i skłamać, że opodal Ashos widziałeś kupiecki statek pełen złota.

Pirat powie, że nie może odpłynąć, bo skradziono mu kompas przez rzezimieszka, który uciekł do pobliskiej Jaskini Stico.

Greston, owy łotrzyk, stoi przed gawrą. Otóż odnalazł kompas i da go, jeśli przekażesz jego matce przeprosiny.

W ostatecznym rozrachunku pirat odpłynie na głębokie wody, a rybak będzie mógł wypłynąć na połów.

Zgromadzenie

Wróg Publiczny

Zleceniodawca: Sygius Destrus, ruiny obok Cathalon
Reputacja: Zgromadzenie (+2)

Zgromadzenie chce ostatecznie pozbyć się propagatorów zakazanej magii i zleci ci zgładzenie ich rzekomego przywódcy – Płomienia. Ich siedlisko to Enklawa znajdująca się daleko na południu.

Cathalon

two worlds, cathalon, map, mapa, solucja

Zatłoczenie Bezdomnymi – Porozmawiaj z Rose Primsey

Zleceniodawca: Gil Braver (1)

Wojna niesie ze sobą wiele cierpienia. Duża liczba mieszkańców straciła w wyniku konfliktu dach nad głową i tłoczy się na placach miasta. Jedna z bogatszych mieszczanek, Rose Primsey, posiada kilka wolnych pomieszczeń, ale nie jest chętna do współpracy. Zmieni się to, gdy otrzyma od ciebie Piękny Kwiat z zadania 'Nieszczęśliwy Brat'.

Umowa

Zleceniodawca: Samon Veller (2)
Reputacja: Gildia Kupców (+2)

Stowarzyszenie pragnie byś przetransportował Paczkę Gildii Kupców do Qudinar. Nic prostszego.

Przeciw Astrologii

Zleceniodawca: Garondel (3)

Astrolog darzy wielką niechęcią astronoma Fariela, który ubliża mu na każdym kroku. Garondel pragnie zemścić się na przeciwniku, dlatego też przekaże ci Figurkę Przywołania Pająka, która w sklepie Fariela zamieni się w prawdziwego insekta.

Prawdziwa Astrologia

Zleceniodawca: Fariel (4)

Astronom potrzebuje do swojej lunety Diamentu. Owy kamień jest częstym składnikiem eliksirów, więc znalezienie go nie powinno stanowić problemu.

Artysta

Zleceniodawca: Brokat (5)

Pewien malarz obiecał stworzyć dzieło dla samego króla, lecz nie może go skończyć, gdyż zabrakło mu barwnika – Szafranu. Jest to cenny składnik alchemiczny i występuje na polanach przy Cathalon.

Katapulty Orków

Zleceniodawca: Raul Dang (6)
Reputacja: Bractwo (+2)

Orkowie szykują katapulty do ostrzelania Cathalon. Brak im jednak pewnych części, a ty musisz upewnić się, że ich nie uzyskają. Spusty Katapulty znajdują się w Zamku Hadeborg.

Do Rzeczy

Zleceniodawca: Trados, na drodze do zawalonego mostu

Paserzy również z wielką chęcią położyliby mały na mechanizmach do katapult. Wszystko zależy od tego czy twoja kiesa potrzebuje dużego zastrzyku gotówki.

Wytwórca Strzał – Strzały dla Rigwella

Zleceniodawca: Mellor (7)

Wytwórca strzał potrzebuje 5 Piór Dodo. Owe małe ptaki biegają często po górskich traktach i dolinach. Poza tym wydają z siebie charakterystyczne dźwięki.

Skoro już zaoferowałeś swoją pomoc raz, to i drugi nie zawadzi. Przekaż paczkę strzał Rigwellowi w Obozowisku Wschodniej Armii.

Spadek – Porozmawiaj z Morio Drasem – Nieszczęśliwy Brat – Thuya i Ayla – Porozmawiaj z Phyrrusem Noxem – Pogodzeni Bracia

Zleceniodawca: River Dras (8)

Pieniądze zawsze są powodem konfliktów w rodzinie. I tym razem tak się stało. Brat Rivera Dras, Morio Dras nie chce podzielić się spadkiem po ojcu. Sam brat nie będzie chciał współpracować, gdyż ma własne problemy. Mianowicie, zostawiła go żona, a ten chce ją odzyskać. Przekaż Piekny Kwiat w jego imieniu Ayli.

Kobieta zatrzymała się u swojej siostry, Thuyi. Starsza dama zatrzyma cię i będzie błagała, byś pozbył się Ayli, która jest dla niej wielkim ciężarem. Jedynym wyjściem jest połączenie małżeństwa. Udaj się do Phyrrusa Nox, by uwarzył Eliksir Miłosny.

Powróć do Morio i przekaż nowinę. Niestety, nawet to nie zmusi go to podziału majątku. Jednak możesz powiedzieć Riverowi, że jego brat mówi przez sen i może wyjawić położenie skarbu. Z czasem dowiesz się od Morio, że został wyłącznie z połową spadku, a River będzie cię mógł wreszcie wynagrodzić.

Karmienie Ubogich – Porozmawiaj z Orną Porey

Zleceniodawca: Drox Galor (9)

Skaza sprawiła, że głód dręczy mieszkańców Cathalon. Tym czasem pewna kobieta ma w piwnicach mnóstwo jedzenia. Orna Porey nie jest chętna do podziału, lecz wykorzystując efekty zadania 'Skażone Jedzenie' otrzymasz Pakę Żywności.

Skażone Jedzenie – Dostawa Żywności – Analizator Skażenia

Zleceniodawca: Saria Tolmok (10)

Ludzie nie chcą kupowac od handlarki żywności, gdyż boją się skazy, która panuje na tych terenach. Przekupka poprosi cię o skontaktowanie się z miejskim naukowcem, Claviusem. Da ci machinę, która ma przekonać klientelę o czystości jedzenia, co wielce ucieszy Sarię.

Zbroja Kamuflująca Orków – Porozmawiaj z Othisem – Zapłać za Zezwolenie – Zapłać za Zbroję

Zleceniodawca: Creo (11)

Wojsko ludzi dysponuje zbrojami kamuflującymi, dzięki którym mogą spokojnie szpiegować Orków. Aby zdobyć jedną, musisz uzyskać pozwolenie od Othisa. Ten za małą łapówkę w wysokości 2000SZ natychmiast wyda pozwolenie. Teraz wystarczy tylko wyłożyć kolejne 5000SZ i cieszyć się Zbroją – Przebranie Orka (Jednorazowego Użytku).

Obozowisko Wschodniej Armii

Dostarcz List – Trzy Butelki Whisky – Przemytnik

Zleceniodawca: Rek Crooket

Strażnik bramy zleci ci dostarczenie listu ich dowódcy, Landorowi Drak. Niestety, dowódca domyśli się, że przesyłka jest fałszywa, dlatego też postawi ci ultimatum – więzienie albo pomoc. Oczywiście wybierzesz wolność i bycie chłopcem na posyłki. Przywódca okazuje się być miłośnikiem alkoholu, lecz jest on zabrononiony w całym państwie, więc musisz udać się do jego przemytnika, Samela Girkona.

Konspiracja pełną gębą. By uzyskać trunek, należy znać hasło, które zna Rek. Tak też otrzymasz hasło oraz Bimber.

Kradzież Bielizny – Przeszukaj Pralnię

Zleceniodawca: Marco Rivdal

Żartowniś chce wywinąć kawał dowódcy i wywiesić jego bieliznę na maszcie, a ty masz w tym pomóc. Kalesony znajdują się nad wodą na jednej z ławek.

Uważaj na Pułapkę

Zleceniodawca: Xyros

Ostatnimi czasy żołnierzy prześladuje Ork imieniem Brzydal. Zastawia on pułapki, które trudno rozbroić lub ominąć. Trzeba zabić psiego syna. Ale to nie takie proste... kryje się wśród wysokich traw i skał. Jego kryjówka jest zamaskowana, a droga najeżona pułapkami. Jedna chwila i CAP! Żartowałem. Jego obóz znajduje się całkiem niedaleko i to bez zabezpieczenia nawet jednej zasadzki.

Kucharz – Ukryty Skarb

Zleceniodawca: Bodlo

Kucharz potrzebuje 7 Wilczych Serc. Trzeba zapolować. Niestety nie ma on kasy na nagrodę, ale wyjawi ci miejsce, gdzie dowódcy ukryli skarb. Na wyspie Qudinar przy łodzi jest 50 000SZ.

Dezerter

Zleceniodawca: Gravor

Niejaki Kun Paik zdezerterował i przyłączył się do najeźdźców. Twoim zadaniem jest pozbycie się go, zanim wyjawi wszystkie sekrety Orkom. Aktualnie przebywa w Zamku Hadeborg.

Obozowisko Zachodniej Armii

Dezerter – Stracona Zbroja

Zleceniodawca: Evon Creos
Reputacja: Bractwo (+2)

Szef zachodniego obozu wojskowego powie, że zdezerterował mu żołnierz. Masz go znaleźć i przyprowadzić z powrotem. Dezerter siedzi w karczmie opodal. A żołnierz nie może wrócić do armii, bo przegrał swoją zbroję w karty. Ma ją człowiek na tyłach karczmy. Wystarczy zapłacić śmieszne 200 SZ.

Dwaj Dezerterzy

Zleceniodawca: Kapitan Spirk

Wojna najwidoczniej dała się ludności we znaki, gdyż coraz więcej z nich ucieka z armii, a za dezercję płaci się śmiercią.

Dezerterzy, a dokładnie dezerter, bo jeden już umarł, przesiaduje w malutkim obozowisku przy brzegu na północnym-wschodzie. Możesz od razu zabić człowieka albo zlitować się nad nim. Najważniejsze to uzyskać Galon Wilcora jako dowód.

Strona:   1     2  

Komentarze

Gość_TRIOO* · sobota, 11 sierpnia 2012, 19:59
0
Ja mam taki problem, że nie wykonywałem żadnej misji a znalazłem Białego smoka a on nie miał żadnej relikwii. Nie wiem czy to mi coś przeszkodzi w wątku głównym?
Gość_...* · niedziela, 21 października 2012, 17:05
0
A od kiedy to Biały Smok ma relikwie?
Lionel · poniedziałek, 22 października 2012, 00:20
0
Może nie ma jej przy sobie, ale znajduje się ona w jego leżu.
Gość_Lionel* · sobota, 12 stycznia 2013, 10:49
0
e a macie misje z czarnymi wiezami?

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...