Umiejętność | Opis | Umiejętność | Opis |
---|---|---|---|
Umiejętności Podstawowe | |||
Jazda Wierzchem | Od poziomu tej umiejętności zależy efektywność podczas walki konno. | Pływanie | Zwiększa szybkość pływania. |
Wytrychy | Wraz z umiejętnością, wzrasta szansa na otwarcie konkretnego typu zamka. | Skradanie się | Im wyższy poziom tej umiejętności, tym większe szanse na to, że nie zostaniesz zauważony w trybie skradania. |
Kradzież | Im lepiej rozwiniesz tą umiejętność, tym większe prawdopodobieństwo udanej kradzieży i szansa na lepsze łupy. | Pułapki | Wraz z rozwojem umiejętności można korzystać z bardziej skomplikowanych pułapek, których parametry są polepszane. |
Magia | |||
Magia Powierza | Zaklęcia z tej szkoły umożliwiają atakowanie przeciwnika piorunami i falami uderzeniowymi. Są tu też tak zwane wspomagacze, czyli czary zwiększające poszczególne cechy. Lista zaklęć. | Nekromancja | Zakazana szkoła magii! Uczy jak władać nieumarłymi, rzucać klątwy i ostatecznie uśmiercać przeciwników. Lista zaklęć |
Magia Ognia | Zaklęcia ognia mogą podpalić całe grupy przeciwników widocznych na mapie. Lista zaklęć. | Magia Wody | W szkole wody znajdują się głównie czasowe zaklęcia lodu, które unieruchamiają przeciwnika lub uśmiercają go zimnem. Lista zaklęć. |
Magia Ziemi | Jest to naprawdę uniwersalny rodzaj magii. Zaklęcia tej szkoły mogą niszczyć lub chronić. Lista zaklęć. | ||
Pasywne Umiejętności Walki Wręcz | |||
Parowanie | Wraz ze wzrostem umiejętności, podnosi się szansa na zablokowanie ciosu. | Równowaga | Pozwala utrzymać równowagę, przy próbie powalenia postaci przez przeciwnika. |
Silna Dłoń | Obrażenia zadawane w walce wręcz są zwiększane. | Cios Krytyczny | Zwiększa szansę uzyskania trafienia krytycznego i jego obrażeń |
Walka Dwuręczna | Pozwala na korzystanie z dwóch broni. Zwiększa również szybkość i wartość zadawanych obrażeń. | Powalenie | Określa szansę na powalenie przeciwnika. |
Kamienna Skóra | Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń fizycznych i magicznych. | ||
Aktywne Umiejętności Walki Wręcz | |||
Szał Bojowy | Sprawia, że postać przestaje reagować na ataki wrogów. Nawet jeśli zadają jej obrażenia, nie przerywają gradu ciosów. Niestety, zmniejszony zostaje poziom obrony. | Alchemia | Zwiększa umiejętność warzenia mikstur, tworzenia pułapek oraz kryształów. |
Walka Obronna | Styl walki zmniejszający otrzymywane obrażenia kosztem zadawanych obrażeń. | Podłe Sztuczki | Pozwala oślepić przeciwnika piaskiem. |
Ogłuszenie | Pozwala oszołomić przeciwnika. Wymagana do tego jest broń obuchowa. Przed ogłuszeniem chroni hełm. | Złamanie Miecza | Umożliwia złamanie miecza przeciwnikowi za pomocą łamacza mieczy. |
Wysadzenie z Siodła | Zwiększa szansę na zrzucenie przeciwnika z wierzchowca za pomocą długiej broni. | Wytrącenie Tarczy | Dzięki toporowi można pozbawić oponenta tarczy. |
Zabójczy Cios | Pozwala zabić wroga, wbijając mu sztylet w plecy. Wymaga pozostania w trybie skradania. | Zabójczy Piruet | Pozwala na zakręcenie bronią w taki sposób, aby trafić wszystkich ustawionych dookoła przeciwników. Wraz z rozwojem tej umiejętności obrażenia będą większe. Do wykonania piruetu potrzebna jest broń dwuręczna. |
Oparzenie | Umożliwia ranienie wroga pochodnią. Oparzona postać odskakuje, przez chwilę przestając atakować i bronić się. | Finta | Markując cios tarczą, rośnie szansa na uderzenie przeciwnika w nogi, spowalniając go. |
Pasywne Umiejętności Walki Dystansowej | |||
Szybkie Strzelanie | Zwiększa szybkość naciągania cięciwy. | Naciągnięcie Początkowe | Określa wstępne naciągnięcie cięciwy, tym samym poprawiając szybkość strzelania. |
Naprężenie | Zwiększa szybkość oraz obrażenia zadawane przez strzałę. | Dokładne Celowanie | Umożliwia trafienie w nieosłonięte części ciała przeciwnika, zadając mu pokaźne obrażenia. |
Aktywne Umiejętności Walki Dystansowej | |||
Rozbrajająca Strzała | Pozwala na wytrącenie przeciwnikowi broni. Zwykle próbuje on potem uciekać. | Wiele Strzał | Pozwala wystrzelić kilka strzał naraz. |
Przebijająca Strzała | Umożliwia wypuszczenie strzały przebijającej istoty stojące w kolumnie. | Oślepiająca Strzała | Pozwala oślepić przeciwnika pyłem od uderzenie strzały w podłoże. Nie działa na wrogów z tarczą. |
Umiejętności
Ranger4 minuty czytania
Komentarze
Dodaj komentarz