Umiejętność | Opis | Umiejętność | Opis |
---|---|---|---|
Umiejętności Podstawowe | |||
Jazda Wierzchem![]() |
Od poziomu tej umiejętności zależy efektywność podczas walki konno. | Pływanie![]() |
Zwiększa szybkość pływania. |
Wytrychy![]() |
Wraz z umiejętnością, wzrasta szansa na otwarcie konkretnego typu zamka. | Skradanie się![]() |
Im wyższy poziom tej umiejętności, tym większe szanse na to, że nie zostaniesz zauważony w trybie skradania. |
Kradzież![]() |
Im lepiej rozwiniesz tą umiejętność, tym większe prawdopodobieństwo udanej kradzieży i szansa na lepsze łupy. | Pułapki![]() |
Wraz z rozwojem umiejętności można korzystać z bardziej skomplikowanych pułapek, których parametry są polepszane. |
Magia | |||
Magia Powierza![]() |
Zaklęcia z tej szkoły umożliwiają atakowanie przeciwnika piorunami i falami uderzeniowymi. Są tu też tak zwane wspomagacze, czyli czary zwiększające poszczególne cechy. Lista zaklęć. | Nekromancja![]() |
Zakazana szkoła magii! Uczy jak władać nieumarłymi, rzucać klątwy i ostatecznie uśmiercać przeciwników. Lista zaklęć |
Magia Ognia![]() |
Zaklęcia ognia mogą podpalić całe grupy przeciwników widocznych na mapie. Lista zaklęć. | Magia Wody![]() |
W szkole wody znajdują się głównie czasowe zaklęcia lodu, które unieruchamiają przeciwnika lub uśmiercają go zimnem. Lista zaklęć. |
Magia Ziemi![]() |
Jest to naprawdę uniwersalny rodzaj magii. Zaklęcia tej szkoły mogą niszczyć lub chronić. Lista zaklęć. | ||
Pasywne Umiejętności Walki Wręcz | |||
Parowanie![]() |
Wraz ze wzrostem umiejętności, podnosi się szansa na zablokowanie ciosu. | Równowaga![]() |
Pozwala utrzymać równowagę, przy próbie powalenia postaci przez przeciwnika. |
Silna Dłoń![]() |
Obrażenia zadawane w walce wręcz są zwiększane. | Cios Krytyczny![]() |
Zwiększa szansę uzyskania trafienia krytycznego i jego obrażeń |
Walka Dwuręczna![]() |
Pozwala na korzystanie z dwóch broni. Zwiększa również szybkość i wartość zadawanych obrażeń. | Powalenie![]() |
Określa szansę na powalenie przeciwnika. |
Kamienna Skóra![]() |
Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń fizycznych i magicznych. | ||
Aktywne Umiejętności Walki Wręcz | |||
Szał Bojowy![]() |
Sprawia, że postać przestaje reagować na ataki wrogów. Nawet jeśli zadają jej obrażenia, nie przerywają gradu ciosów. Niestety, zmniejszony zostaje poziom obrony. | Alchemia![]() |
Zwiększa umiejętność warzenia mikstur, tworzenia pułapek oraz kryształów. |
Walka Obronna![]() |
Styl walki zmniejszający otrzymywane obrażenia kosztem zadawanych obrażeń. | Podłe Sztuczki![]() |
Pozwala oślepić przeciwnika piaskiem. |
Ogłuszenie![]() |
Pozwala oszołomić przeciwnika. Wymagana do tego jest broń obuchowa. Przed ogłuszeniem chroni hełm. | Złamanie Miecza![]() |
Umożliwia złamanie miecza przeciwnikowi za pomocą łamacza mieczy. |
Wysadzenie z Siodła![]() |
Zwiększa szansę na zrzucenie przeciwnika z wierzchowca za pomocą długiej broni. | Wytrącenie Tarczy![]() |
Dzięki toporowi można pozbawić oponenta tarczy. |
Zabójczy Cios![]() |
Pozwala zabić wroga, wbijając mu sztylet w plecy. Wymaga pozostania w trybie skradania. | Zabójczy Piruet![]() |
Pozwala na zakręcenie bronią w taki sposób, aby trafić wszystkich ustawionych dookoła przeciwników. Wraz z rozwojem tej umiejętności obrażenia będą większe. Do wykonania piruetu potrzebna jest broń dwuręczna. |
Oparzenie![]() |
Umożliwia ranienie wroga pochodnią. Oparzona postać odskakuje, przez chwilę przestając atakować i bronić się. | Finta![]() |
Markując cios tarczą, rośnie szansa na uderzenie przeciwnika w nogi, spowalniając go. |
Pasywne Umiejętności Walki Dystansowej | |||
Szybkie Strzelanie![]() |
Zwiększa szybkość naciągania cięciwy. | Naciągnięcie Początkowe![]() |
Określa wstępne naciągnięcie cięciwy, tym samym poprawiając szybkość strzelania. |
Naprężenie![]() |
Zwiększa szybkość oraz obrażenia zadawane przez strzałę. | Dokładne Celowanie![]() |
Umożliwia trafienie w nieosłonięte części ciała przeciwnika, zadając mu pokaźne obrażenia. |
Aktywne Umiejętności Walki Dystansowej | |||
Rozbrajająca Strzała![]() |
Pozwala na wytrącenie przeciwnikowi broni. Zwykle próbuje on potem uciekać. | Wiele Strzał![]() |
Pozwala wystrzelić kilka strzał naraz. |
Przebijająca Strzała![]() |
Umożliwia wypuszczenie strzały przebijającej istoty stojące w kolumnie. | Oślepiająca Strzała![]() |
Pozwala oślepić przeciwnika pyłem od uderzenie strzały w podłoże. Nie działa na wrogów z tarczą. |
Umiejętności
Ranger4 minuty czytania
Komentarze
Dodaj komentarz