Ważne Postacie

Reist Tungard

Two Worlds

Jest liderem sekretnej organizacji, która porwała siostrę bohatera (przynajmniej wydarzenia, których będziemy świadkami na początku, będą na to wskazywać). Cele tej organizacji są okryte tajemnicą, ale prawdopodobnie mają coś wspólnego z dziedzictwem rodziny bohatera. Reist Tungard jest bezlitosnym przeciwnikiem, którego plany musisz pokrzyżować, jeśli chcesz uwolnić siostrę.

Ultar Karga

Two Worlds

Jest dumnym liderem Klanu Karga. Jego niezwykła siła i niezliczone zwycięstwa w bitwach sprawiły, że na północy uważany jest za żywą legendę. Jego charyzma trzyma członków klanu Karga razem, w obliczu ciągłych ataków sabotażowych Domu Skleden. Pomimo tego, że król pozbawił go władzy, jego lojalność wobec korony pozostała prawdziwa i niezłomna. Ultar Karga jest przekonany, że odebranie mu władzy zostało ukartowane przez najwyższego konsula. Jego jedynym celem jest odzyskanie władzy w Thalmont. Będzie ci trudno pozostać biernym wobec konfliktu między klanem Karga, a rządzącą frakcją – Domem Skelden, ale jeśli weźmiesz czynny udział w wydarzeniach jakie nastąpią, możesz udowodnić swoją przydatność... kto wie?

Cahal Karga

Two Worlds

Zapalczywy syn Ultara – jest niezłomnym fanatykiem, którego nienawiść do Domu Skelden stała się legendą. Preferuje szybką, otwartą walkę. Nie ma cierpliwości do powolnej, przemyślanej taktyki, jakiej używa jego ojciec. Każdy, kto występuje przeciw klanowi Karga, wcześniej czy później będzie się płaszczył przed ostrzem Cahala. Poprzesz fanatyka, czy jego rozważnego ojca? Pomyśl dobrze!

Ebrat Skelden

Two Worlds

Jest liderem Domu Skelden. Stoi on za wszystkimi posunięciami tej organizacji. Lata spędzone w surowych, dzikich górach uczyniły ze zwykłego szlachcica, silnego i groźnego przeciwnika. Dobrze wyćwiczony i rozważny Ebrat jest nieustraszonym przywódcą, który zapomniał czym jest sumienie. Nic nie powstrzyma go, dopóki nie będzie miał pewności, że Dom Skelden ma pełną kontrolę nad północnymi prowincjami Thalmont. Ebrat, dzięki zahartowaniu w boju, jest bezlitosny wobec klanu Karga. Możliwe, że pomaganie Domowi Skelden okaże się pomocne, ale z drugiej strony, możesz zrobić Thalmontowi przysługę, występując przeciw niemu... Interesujący dylemat.

Hagrast Wisp

Two Worlds

Ten człowiek zapracował na swoje imię jako przywódca grupy płatnych łowców, pracujących dla Domu Skelden. W czasie wielu bitew i specjalnych misji, Hagrast udowodnł, że ostry umysł i ostre ostrze to kombinacja trudna do pobicia. Oficjalnie wydaje się polować na buntowników... ale ma znacznie większe ambicje.

Ho

Two Worlds

Warto znać tego człowieka! Jest roztropnym samotnikiem żyjącym na północy i zawsze jest szczęśliwy widząc gości. Czyta zapachy jak książki i może dać ci dość dużo ważnych informacji. Niestety po długim samotnym życiu wydaje się mówić dziwacznie... Cierpliwość jest złotem!

Solon Moraios

Two Worlds

Solon wiedzie samotne życie na północy Antalooru. Ludzie znają go jako człowieka obeznanego w zielarstwie, ale magiczna rada Cathalonu również docenia jego zdolności… członkowie tej dostojnej organizacji często pytają "oświeconego" o radę przy podejmowaniu trudnych decyzji. Jego przeszłość jest tajemnicą, nawet dla kilku osób, które nazywa przyjaciółmi. Wizyta u Solon'a Moraios'a może być bardzo "oświecająca"!

Aki Hosuno

Two Worlds

Jest głową organizacji Giriza, która utkała swą przestępczą sieć w całym Cathalonie. Aki jest niekwestionowanym panem zbrodni. Jego drańsko-urzekająca postawa inspiruje członków Girizy do zrobienia wszystkiego, co tylko się da dla organizacji.

Płomień

Two Worlds

Imię nie jest czysto przypadkowe. Osoba ta jest trudna do stłumienia. Jest źródłem niepokoju na południu kontynentu i szefem potężnej grupy nekromantów. Plotki głoszą, że został (albo została, jak niektórzy mówią) opętana przez złego ducha.

Białogłowy

Two Worlds

Jest powodem wielu kłopotów w obozach wojskowych Cathalonian wzdłuż brzegów Gon. Dowódca orkowej "drużyny morderców", White Head odebrał już wiele ludzkich żyć. Oświeceni podejrzewają, że Ork jest biegły w sekretnej technice walki tajemniczej sekty skrytobójców, kryjącej się na jałowej pustyni Drak'ar. Uważaj człowieku!

Źródło: 2-worlds.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...