W 'Two Worlds' można uzyskać 78 kart zaklęć ze 105. Pozostałe nie są udostępnione.
Wzmacniacze
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Wzmacniacz Obrażeń![]() |
Zwiększa obrażenia zadawane przez pociski. (o 20%, 33%, 38%, 44%,50% |
Mądrość![]() |
Podnosi poziom zaklęć. (o 2, 3, 3, 4, 5) |
Wzmacniacz Przyzwań![]() |
Zwiększa poziom i siłę przyzywanych istot. (o 2, 3, 3, 4, 5) |
Przedłużenie![]() |
Wydłuża czas trwania zaklęć. (o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%) |
Reduktor Zużycia Many![]() |
Zmniejsza ilość many potrzebnej do rzucania zaklęcia. (o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%) |
Karty Magii Powietrza
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Błyskawica![]() |
Magiczny piorun rażący pojedynczy cel. | Leczenie![]() |
Regeneruje magicznie punkty zdrowia kosztem many. |
Błogosławieństwo![]() |
Na krótki czas zwiększa siłę, ruchliwość i żywotność. | Zniszczenie Martwiaka![]() |
Unicestwia nieumarłe istoty. |
Pchnięcie![]() |
Fala uderzeniowa odpychająca przeciwników. Użyteczna w przypadku walki z wieloma wrogami. | Koncentracja![]() |
Podnosi poziom zaklęcia ofensywnego. |
Magiczna Tarcza![]() |
Tworzy tarczę ochronną zmieniającą punkty many w punkty zdrowia. | Regeneracja![]() |
Przez jakiś czas przywraca punkty zdrowia. |
Tarcza Błyskawic![]() |
Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikowi obrażenia od błyskawic. | Fala Uderzeniowa![]() |
Rozszerzający się krąg fali uderzeniowej odpychającej wszystkich przeciwników. |
Pomoc![]() |
Zapewnia dodatkowe punkty zdrowia na krótki czas. | Wezwanie Obrończyni Dusz![]() |
Przywołuje potężną łuczniczkę. |
Wskrzeszenie![]() |
Umożliwia przywrócenie do życia martwych istot, które stają się stworami cienia i walczą u boku rzucającego. | Boska Siła![]() |
Zwiększa siłę bohatera. |
Burza z Piorunami![]() |
Tworzy burzę, której pioruny rażą przeciwników znajdujących się w pobliżu. |
Karty Magii Ognia
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Ognisty Pocisk![]() |
Prosty ognisty pocisk raniący pojedynczy cel. | Ściana Ognia![]() |
Tworzy ścianę ognia między bohaterem a przeciwnikiem. |
Przeładowanie![]() |
Zwiększa skutki działania czarów ofensywnych. | Wezwanie Oktagrona![]() |
Przywołuje na pomoc Oktagrona. |
Tarcza Ognia![]() |
Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikom obrażenia od ognia. | Krąg Ognia![]() |
Tworzy ognisty okrąg wokół celu. |
Kula Ognia![]() |
Potężny ognisty pocisk, który zniszczy cel i wszystko, co znajduje się w pobliżu. | Ulewa Ognia![]() |
Tworzy przed bohaterem deszcz ognia raniący grupę przeciwników. |
Pole Ognia![]() |
Podpala wskazany obszar. | Wezwanie Piekielnego Wojownika![]() |
Przywołuje Piekielnego Wojownika będącego sługą czarującego. |
Wezwanie Diabła![]() |
Przywołuje Demona, niebezpiecznego piekielnego pomagiera. | Szał Chaosu![]() |
Rzuca klątwę na wybraną istotę. Ofiara zaklęcia będzie atakować każdego przeciwnika znajdującego się w zasięgu. |
Fala Ognia![]() |
Tworzy ruchomą ścianę ognia, która spala wszystko, czego dosięgnie. | Meteor![]() |
Przywołuje pojedynczy meteor, który zadaje poważne obrażenia wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. |
Wezwanie Pana Piekieł![]() |
Przywołuje Pana Piekieł, który będzie walczył z oponentami bohatera. |
Karty Magii Wody
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Sopel![]() |
Czarodziejska bomba lodowa. | Dezorientacja![]() |
Zmniejsza zręczność i ilość many przeciwnika. |
Wezwanie Rozpruwacza![]() |
Przywołuje niebezpiecznego Rozpruwacza atakującego każdego wroga znajdującego się w zasięgu. | Fala Mrozu![]() |
Tworzy falę zamrażającą wszystkich wrogów, którzy znajdują się w pobliżu. |
Cień![]() |
Paraliżuje przeciwników. | Tarcza Lodowa![]() |
Tworzy tarczę ochronną zadającą obrażenia od zimna. |
Wezwanie Pająka![]() |
Przywołuje Olbrzymiego Pająka plującego jadem. | Promień Lodu![]() |
Razi pojedynczy cel mroźnym pociskiem. |
Odwołanie![]() |
Odsyła przywołane istoty. | Wezwanie Wiwerny![]() |
Przywołuje Wiwernę potrafiącą zatruwać jadem. |
Tarcza Przeciwko Ogniowi![]() |
Tworzy tarczę obronną zapewniającą pełną ochronę przed ogniem. | Wezwanie Skorpiona![]() |
Przywołuje Skorpiona – niebezpieczną istotę zatruwającą przeciwników jadem. |
Zamieć![]() |
Tworzy szaloną zawieruchę raniącą kilku wrogów. | Aura Wezwań![]() |
Zwiększa możliwości przywołań, dając możliwość wezwania dwóch stworów jednocześnie. |
Karty Magii Ziemi
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Ciernie![]() |
Tworzy ostre kolce, które wystrzeliwują z ziemi i ranią wrogów, zadając im obrażenia. | Okowy![]() |
Tworzy czarodziejskie łańcuchy, które chwilowo unieruchamiają wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu zaklęcia. |
Rdzewienie Broni![]() |
Powoduje tymczasowe zardzewienie broni wroga, osłabiając jej działanie. | Żelazna Skóra![]() |
Zapewnia rzucającemu pewną ochronę przed obrażeniami natury fizycznej. |
Magiczny Młot![]() |
Tajemniczy, potężny pocisk, którym można miotać w przeciwnika. | Rdzewienie Zbroi![]() |
Powoduje tymczasowe zardzewienie i osłabienie pancerzy oponenta. |
Wezwanie Kamiennego Golema![]() |
Przywołuje Kamiennego Golema będącego w stanie zadawać pokaźne obrażenia. | Mur![]() |
Tworzy wokół wroga kamienną ścianę. |
Tarcza z Adamantu![]() |
Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia dowolnego typu. | Wezwanie Żelaznego Golema![]() |
Tworzy kolosalnego Stalowego Golema likwidującego problemy z żelazną konsekwencją. |
Erupcja![]() |
Powoduje eksplozję granatu pod stopami celu. | Czarodziejski Bluszcz![]() |
Tworzy kolczaste pnącze spowalniające na krótki czas przeciwnika. |
Błogosławieństwo Ziemi![]() |
Tymczasowo zwiększa odporność na pchnięcia, cięcia i ciosy bronią obuchową. | Tarcza Odbijająca![]() |
Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia zadawane przez wroga, zwracając je przeciwko niemu. |
Wezwanie Adamantowego Golema![]() |
Sprowadza ogromnego Stalowego Golema, który sieje postrach wśród przeciwników. |
Karty Magii Niekromancji
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Zatrute Ostrze![]() |
Nakłada truciznę na używaną broń. | Wchłonięcie Trupa![]() |
Przerabia zwłoki na punkty zdrowia. |
Kościany Pancerz![]() |
Tworzy tarczę z określoną liczbą punktów zdrowia pochłaniającą obrażenia. | Przyzwanie Szkieletu![]() |
Tworzy Szkielet walczący u boku bohatera. |
Ręce Śmierci![]() |
Wywołuje z ziemi upiorne ręce zmarłych, które chwytają przeciwnika, zadając mu obrażenia. | Zatruta Strzałka![]() |
Magiczny pocisk adeptów nekromancji, wywołujący zatrucie. |
Przywołanie Martwego Łucznika![]() |
Przywołuje kościanego łucznika rażącego wrogów z dystansu. | Tarcza Trucizny![]() |
Tworzy tarczę ochronną zadającą atakującemu dodatkowe obrażenia od trucizny. |
Zaraza![]() |
Chwilowo osłabia przeciwnika będącego ofiarą klątwy. | Trujący Opar![]() |
Tworzy chmurę trucizny. |
Przyzwanie Ghula![]() |
Przywołuje Ghula zarażającego wrogów trucizną. | Aura Wampira![]() |
Wysysa punkty zdrowia ze wszystkich pobliskich istot. |
Nekromoc![]() |
Potężne magiczne promienie zadające obrażenia i przywracające bohaterowi punkty zdrowia. | Aura Śmierci![]() |
Wszystkie istoty znajdujące się pod wpływem aury stają się znacznie słabsze przez obniżenie ich parametrów. |
Komentarze
Dodaj komentarz