Alchemia w Two Worlds jest jednym z najbardziej dopracowanych elementów. W różnych miejscach (od polanki w lesie, po szyję Zombi) występują najróżniejsze składniki eliksirów. Właściwie wszystko, co da się pogryźć lub wypić (albo jest kamieniem/metalem szlachetnym) można wrzucić do kociołka. Da się mieszać ze sobą do pięciu rodzajów składników (20 składników ogólnie), po czym zmiksować efekt z inną miksturą. To co wyjdzie dodamy do innego wywaru, a następnie... widać, że możliwości jest zbyt wiele, aby wszystkie opisać. Postaram się jednak przedstawić poniżej jak najwięcej składników, których możemy użyć. Eksperymenty są wskazane.
Porady:
- Nie mieszaj składników o działaniu tymczasowym z tymi o działaniu trwałym.
- Jeśli chcesz stworzyć miksturę, w której skład wejdzie kamień szlachetny, to składników 'żywych' musi być więcej. Np. dla mikstury z Diamentem musimy użyć nie jednego, ale dwóch lub więcej Tarczyc Zombi. W przeciwnym wypadku powstanie pułapka lub inny kamień.
Rośliny
Twardy Korzeń
- -150 PŻ
- +10 Siły Woli
- działa 2 minuty
Oman
- +5 Siły
- działa 2 minuty
Przymiotno Północne
- +1 Siły Woli
- efekt trwały
Diptam
- +200 PŻ
Orłoszpon
- +10 Siły
- działa 1 minutę
Róża Pustyni
- + 50 obrony przed zimnem
- działa 2 minuty
Nieprzyjaźnik
- -200 PŻ
- +5 Siły
- działa 3 minuty
Wilczomlecz
- -100 PŻ
- +150 PM
- działa 2 minuty
Tojad
- -500 PŻ
- +20 Siły
- działa 3 minuty
Żółtorośl
- -100 PŻ
- +14 Żywotności
- działa 2 minuty
Wiechlina
- -50 PŻ
- +5 Siły
- działa 2 minuty
Żmijowiec
- zapewnia niewrażliwość na trucizny
- działa 2 minuty
Gajowiec
- -100 PŻ
- +10 Siły Woli
- działa 2 minuty
Bulwiak
- -250 PŻ
Łżebutki
- +2 Zręczności
- +2 Siły
- +2 Siły Woli
- działa 2 minuty
Rozłóg
- -500 PŻ
- +15 Zręczności
- działa 2 minuty
Języcznik
- +2 Zręczności
- +2 Siły
- działa 2 minuty
Łżebutki
- +2 Zręczności
- +2 Siły
- +2 Siły Woli
- działa 2 minuty
Cykuta
- -300 PŻ
- +100 zadawanych obrażeń
- działa 2 minuty
Strusie Pióro
- +20 Żywotności
- działa 2 minuty
Lawenda
- +10 Siły Woli
- efekt trwały
Błękitne Oko
- +200 PŻ
- działa 2 minuty
Grzyby
Borowik
- +100 PŻ
Muchomor Brązowy
- -70 PŻ
- +2 Siły
- działa 5 minut
Muchomor Nakrapiany
- zapewnia niewrażliwość na trucizny
- leczy zatrucia
Muchomor Ciężki
- -50 PŻ
- +2 Żywotności
- działa 5 minut
Muchomor Czerwony
- -80 PŻ
- +2 Zręczności
- działa 5 minut
Trofea
Kręgosłup Wilkołaka
- +50 PM
- efekt trwały
Wilcze Serce
- -80 PŻ
- +10 Żywotności
- działa 5 minut
Mięso
- +200 PŻ
Tarczyca Zombi
- zapewnia niewrażliwość na trucizny
- leczy zatrucia
- +6 Żywotności
- działa 1 minutę
Róg Jednorożca
- +4 Żywotności
- +2 Zręczności
- +2 Siły Woli
- +50 obrony przed błyskawicami
- efekt trwały
Pióro Dodo
- -30 PŻ
- +3 Siły Woli
- działa 4 minuty
Gruczoł Łzowy Wiwerny
- +7 Zręczności
- działa 5 minut
Niedźwiedzi Pazur
- +10 Siły
- działa 4 minuty
Szpik Szkieletu
- -150 PŻ
- +5 Siły Woli
- działa 4 minuty
Mięsień Rozpruwacza
- +500 PŻ
Wyplówka
- leczy zatrucia
- +3000 PŻ
Mózg Ghula
- +1 Siły Woli
- efekt trwały
Serce Bezgłowca
- +4 Żywotności
- efekt trwały
Oko Skrzydaltego Demona
- +50 PM
- efekt trwały
Minerały
Kryształ Kwarcu
- +15 ochrony przed błyskawicami
- efekt trwały
Sól
- +100 obrony fizyczna
- efekt trwały
Siarka
- +10 ochrony przed ogniem
- efekt trwały
Granat
- +10 ochrony przed błyskawicami
- efekt trwały
Kalcyt
- +50 ochrony przed ogniem
- działa 2 minuty
Bursztyn
- +10 ochrony przed ogniem
- efekt trwały
Diament
- +10 obrony fizyczna
- +10 obrony przed zimnem
- +10 obrony przed ogniem
- +10 obrony przed błyskawicami
- efekt trwały
Perła
- +5 Siły
- +20 obrony przed zimnem
- efekt trwały
Rubin
- +15 obrony przed ogniem
- efekt trwały
Opal
- +10 obrony fizyczna
- efekt trwały
Azuryt
- +10 obrony przed zimnem
- efekt trwały
Hematyt
- +50 obrony przed ogniem
- działa 2 minuty
Magnezyt
- +10 obrony przed błyskawicami
- efekt trwał
Mika
- +50 obrony przed błyskawicami
- działa 2 minuty
Topaz
- +10 obrony przed ogniem
- efekt trwały
Srebro
- +10 obrony przed zimnem
- +10 obrony przed ogniem
- +10 obrony przed błyskawicami
- efekt trwały
Szmaragd
- +100 obrony przed zimnem
- działa 3 minuty
Ametyst
- +100 obrony przed ogniem
- działa 3 minuty
Szafir
- +100 obrony przed błyskawicami
- działa 3 minuty
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz