W 'Two Worlds' można uzyskać 78 kart zaklęć ze 105. Pozostałe nie są udostępnione.
Wzmacniacze
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Wzmacniacz Obrażeń | Zwiększa obrażenia zadawane przez pociski. (o 20%, 33%, 38%, 44%,50% |
Mądrość | Podnosi poziom zaklęć. (o 2, 3, 3, 4, 5) |
Wzmacniacz Przyzwań | Zwiększa poziom i siłę przyzywanych istot. (o 2, 3, 3, 4, 5) |
Przedłużenie | Wydłuża czas trwania zaklęć. (o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%) |
Reduktor Zużycia Many | Zmniejsza ilość many potrzebnej do rzucania zaklęcia. (o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%) |
Karty Magii Powietrza
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Błyskawica | Magiczny piorun rażący pojedynczy cel. | Leczenie | Regeneruje magicznie punkty zdrowia kosztem many. |
Błogosławieństwo | Na krótki czas zwiększa siłę, ruchliwość i żywotność. | Zniszczenie Martwiaka | Unicestwia nieumarłe istoty. |
Pchnięcie | Fala uderzeniowa odpychająca przeciwników. Użyteczna w przypadku walki z wieloma wrogami. | Koncentracja | Podnosi poziom zaklęcia ofensywnego. |
Magiczna Tarcza | Tworzy tarczę ochronną zmieniającą punkty many w punkty zdrowia. | Regeneracja | Przez jakiś czas przywraca punkty zdrowia. |
Tarcza Błyskawic | Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikowi obrażenia od błyskawic. | Fala Uderzeniowa | Rozszerzający się krąg fali uderzeniowej odpychającej wszystkich przeciwników. |
Pomoc | Zapewnia dodatkowe punkty zdrowia na krótki czas. | Wezwanie Obrończyni Dusz | Przywołuje potężną łuczniczkę. |
Wskrzeszenie | Umożliwia przywrócenie do życia martwych istot, które stają się stworami cienia i walczą u boku rzucającego. | Boska Siła | Zwiększa siłę bohatera. |
Burza z Piorunami | Tworzy burzę, której pioruny rażą przeciwników znajdujących się w pobliżu. |
Karty Magii Ognia
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Ognisty Pocisk | Prosty ognisty pocisk raniący pojedynczy cel. | Ściana Ognia | Tworzy ścianę ognia między bohaterem a przeciwnikiem. |
Przeładowanie | Zwiększa skutki działania czarów ofensywnych. | Wezwanie Oktagrona | Przywołuje na pomoc Oktagrona. |
Tarcza Ognia | Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikom obrażenia od ognia. | Krąg Ognia | Tworzy ognisty okrąg wokół celu. |
Kula Ognia | Potężny ognisty pocisk, który zniszczy cel i wszystko, co znajduje się w pobliżu. | Ulewa Ognia | Tworzy przed bohaterem deszcz ognia raniący grupę przeciwników. |
Pole Ognia | Podpala wskazany obszar. | Wezwanie Piekielnego Wojownika | Przywołuje Piekielnego Wojownika będącego sługą czarującego. |
Wezwanie Diabła | Przywołuje Demona, niebezpiecznego piekielnego pomagiera. | Szał Chaosu | Rzuca klątwę na wybraną istotę. Ofiara zaklęcia będzie atakować każdego przeciwnika znajdującego się w zasięgu. |
Fala Ognia | Tworzy ruchomą ścianę ognia, która spala wszystko, czego dosięgnie. | Meteor | Przywołuje pojedynczy meteor, który zadaje poważne obrażenia wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu. |
Wezwanie Pana Piekieł | Przywołuje Pana Piekieł, który będzie walczył z oponentami bohatera. |
Karty Magii Wody
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Sopel | Czarodziejska bomba lodowa. | Dezorientacja | Zmniejsza zręczność i ilość many przeciwnika. |
Wezwanie Rozpruwacza | Przywołuje niebezpiecznego Rozpruwacza atakującego każdego wroga znajdującego się w zasięgu. | Fala Mrozu | Tworzy falę zamrażającą wszystkich wrogów, którzy znajdują się w pobliżu. |
Cień | Paraliżuje przeciwników. | Tarcza Lodowa | Tworzy tarczę ochronną zadającą obrażenia od zimna. |
Wezwanie Pająka | Przywołuje Olbrzymiego Pająka plującego jadem. | Promień Lodu | Razi pojedynczy cel mroźnym pociskiem. |
Odwołanie | Odsyła przywołane istoty. | Wezwanie Wiwerny | Przywołuje Wiwernę potrafiącą zatruwać jadem. |
Tarcza Przeciwko Ogniowi | Tworzy tarczę obronną zapewniającą pełną ochronę przed ogniem. | Wezwanie Skorpiona | Przywołuje Skorpiona – niebezpieczną istotę zatruwającą przeciwników jadem. |
Zamieć | Tworzy szaloną zawieruchę raniącą kilku wrogów. | Aura Wezwań | Zwiększa możliwości przywołań, dając możliwość wezwania dwóch stworów jednocześnie. |
Karty Magii Ziemi
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Ciernie | Tworzy ostre kolce, które wystrzeliwują z ziemi i ranią wrogów, zadając im obrażenia. | Okowy | Tworzy czarodziejskie łańcuchy, które chwilowo unieruchamiają wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu zaklęcia. |
Rdzewienie Broni | Powoduje tymczasowe zardzewienie broni wroga, osłabiając jej działanie. | Żelazna Skóra | Zapewnia rzucającemu pewną ochronę przed obrażeniami natury fizycznej. |
Magiczny Młot | Tajemniczy, potężny pocisk, którym można miotać w przeciwnika. | Rdzewienie Zbroi | Powoduje tymczasowe zardzewienie i osłabienie pancerzy oponenta. |
Wezwanie Kamiennego Golema | Przywołuje Kamiennego Golema będącego w stanie zadawać pokaźne obrażenia. | Mur | Tworzy wokół wroga kamienną ścianę. |
Tarcza z Adamantu | Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia dowolnego typu. | Wezwanie Żelaznego Golema | Tworzy kolosalnego Stalowego Golema likwidującego problemy z żelazną konsekwencją. |
Erupcja | Powoduje eksplozję granatu pod stopami celu. | Czarodziejski Bluszcz | Tworzy kolczaste pnącze spowalniające na krótki czas przeciwnika. |
Błogosławieństwo Ziemi | Tymczasowo zwiększa odporność na pchnięcia, cięcia i ciosy bronią obuchową. | Tarcza Odbijająca | Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia zadawane przez wroga, zwracając je przeciwko niemu. |
Wezwanie Adamantowego Golema | Sprowadza ogromnego Stalowego Golema, który sieje postrach wśród przeciwników. |
Karty Magii Niekromancji
Karta | Opis | Karta | Opis |
---|---|---|---|
Zatrute Ostrze | Nakłada truciznę na używaną broń. | Wchłonięcie Trupa | Przerabia zwłoki na punkty zdrowia. |
Kościany Pancerz | Tworzy tarczę z określoną liczbą punktów zdrowia pochłaniającą obrażenia. | Przyzwanie Szkieletu | Tworzy Szkielet walczący u boku bohatera. |
Ręce Śmierci | Wywołuje z ziemi upiorne ręce zmarłych, które chwytają przeciwnika, zadając mu obrażenia. | Zatruta Strzałka | Magiczny pocisk adeptów nekromancji, wywołujący zatrucie. |
Przywołanie Martwego Łucznika | Przywołuje kościanego łucznika rażącego wrogów z dystansu. | Tarcza Trucizny | Tworzy tarczę ochronną zadającą atakującemu dodatkowe obrażenia od trucizny. |
Zaraza | Chwilowo osłabia przeciwnika będącego ofiarą klątwy. | Trujący Opar | Tworzy chmurę trucizny. |
Przyzwanie Ghula | Przywołuje Ghula zarażającego wrogów trucizną. | Aura Wampira | Wysysa punkty zdrowia ze wszystkich pobliskich istot. |
Nekromoc | Potężne magiczne promienie zadające obrażenia i przywracające bohaterowi punkty zdrowia. | Aura Śmierci | Wszystkie istoty znajdujące się pod wpływem aury stają się znacznie słabsze przez obniżenie ich parametrów. |
Komentarze
Dodaj komentarz