Karty Czarów

6 minut czytania

W 'Two Worlds' można uzyskać 78 kart zaklęć ze 105. Pozostałe nie są udostępnione.

Wzmacniacze

Karta Opis Karta Opis
Wzmacniacz Obrażeńtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zwiększa obrażenia zadawane przez pociski.
(o 20%, 33%, 38%, 44%,50%
Mądrośćtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Podnosi poziom zaklęć.
(o 2, 3, 3, 4, 5)
Wzmacniacz Przyzwańtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zwiększa poziom i siłę przyzywanych istot.
(o 2, 3, 3, 4, 5)
Przedłużenietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Wydłuża czas trwania zaklęć.
(o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%)
Reduktor Zużycia Manytwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zmniejsza ilość many potrzebnej do rzucania zaklęcia.
(o 20%, 33%, 38%, 44%, 50%)

Karty Magii Powietrza

Karta Opis Karta Opis
Błyskawicatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Magiczny piorun rażący pojedynczy cel. Leczenietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Regeneruje magicznie punkty zdrowia kosztem many.
Błogosławieństwotwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Na krótki czas zwiększa siłę, ruchliwość i żywotność. Zniszczenie Martwiakatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Unicestwia nieumarłe istoty.
Pchnięcietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Fala uderzeniowa odpychająca przeciwników. Użyteczna w przypadku walki z wieloma wrogami. Koncentracjatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Podnosi poziom zaklęcia ofensywnego.
Magiczna Tarczatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zmieniającą punkty many w punkty zdrowia. Regeneracjatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przez jakiś czas przywraca punkty zdrowia.
Tarcza Błyskawictwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikowi obrażenia od błyskawic. Fala Uderzeniowatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Rozszerzający się krąg fali uderzeniowej odpychającej wszystkich przeciwników.
Pomoctwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zapewnia dodatkowe punkty zdrowia na krótki czas. Wezwanie Obrończyni Dusztwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje potężną łuczniczkę.
Wskrzeszenietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Umożliwia przywrócenie do życia martwych istot, które stają się stworami cienia i walczą u boku rzucającego. Boska Siłatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zwiększa siłę bohatera.
Burza z Piorunamitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy burzę, której pioruny rażą przeciwników znajdujących się w pobliżu.

Karty Magii Ognia

Karta Opis Karta Opis
Ognisty Pocisktwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Prosty ognisty pocisk raniący pojedynczy cel. Ściana Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy ścianę ognia między bohaterem a przeciwnikiem.
Przeładowanietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zwiększa skutki działania czarów ofensywnych. Wezwanie Oktagronatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje na pomoc Oktagrona.
Tarcza Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zadającą dodatkowo przeciwnikom obrażenia od ognia. Krąg Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy ognisty okrąg wokół celu.
Kula Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Potężny ognisty pocisk, który zniszczy cel i wszystko, co znajduje się w pobliżu. Ulewa Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy przed bohaterem deszcz ognia raniący grupę przeciwników.
Pole Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Podpala wskazany obszar. Wezwanie Piekielnego Wojownikatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Piekielnego Wojownika będącego sługą czarującego.
Wezwanie Diabłatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Demona, niebezpiecznego piekielnego pomagiera. Szał Chaosutwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Rzuca klątwę na wybraną istotę. Ofiara zaklęcia będzie atakować każdego przeciwnika znajdującego się w zasięgu.
Fala Ogniatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy ruchomą ścianę ognia, która spala wszystko, czego dosięgnie. Meteortwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje pojedynczy meteor, który zadaje poważne obrażenia wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu.
Wezwanie Pana Piekiełtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Pana Piekieł, który będzie walczył z oponentami bohatera.

Karty Magii Wody

Karta Opis Karta Opis
Sopeltwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Czarodziejska bomba lodowa. Dezorientacjatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zmniejsza zręczność i ilość many przeciwnika.
Wezwanie Rozpruwaczatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje niebezpiecznego Rozpruwacza atakującego każdego wroga znajdującego się w zasięgu. Fala Mrozutwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy falę zamrażającą wszystkich wrogów, którzy znajdują się w pobliżu.
Cieńtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Paraliżuje przeciwników. Tarcza Lodowatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zadającą obrażenia od zimna.
Wezwanie Pająkatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Olbrzymiego Pająka plującego jadem. Promień Lodutwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Razi pojedynczy cel mroźnym pociskiem.
Odwołanietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Odsyła przywołane istoty. Wezwanie Wiwernytwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Wiwernę potrafiącą zatruwać jadem.
Tarcza Przeciwko Ogniowitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę obronną zapewniającą pełną ochronę przed ogniem. Wezwanie Skorpionatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Skorpiona – niebezpieczną istotę zatruwającą przeciwników jadem.
Zamiećtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy szaloną zawieruchę raniącą kilku wrogów. Aura Wezwańtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zwiększa możliwości przywołań, dając możliwość wezwania dwóch stworów jednocześnie.

Karty Magii Ziemi

Karta Opis Karta Opis
Ciernietwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy ostre kolce, które wystrzeliwują z ziemi i ranią wrogów, zadając im obrażenia. Okowytwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy czarodziejskie łańcuchy, które chwilowo unieruchamiają wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu zaklęcia.
Rdzewienie Bronitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Powoduje tymczasowe zardzewienie broni wroga, osłabiając jej działanie. Żelazna Skóratwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Zapewnia rzucającemu pewną ochronę przed obrażeniami natury fizycznej.
Magiczny Młottwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tajemniczy, potężny pocisk, którym można miotać w przeciwnika. Rdzewienie Zbroitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Powoduje tymczasowe zardzewienie i osłabienie pancerzy oponenta.
Wezwanie Kamiennego Golematwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Kamiennego Golema będącego w stanie zadawać pokaźne obrażenia. Murtwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy wokół wroga kamienną ścianę.
Tarcza z Adamantutwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia dowolnego typu. Wezwanie Żelaznego Golematwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy kolosalnego Stalowego Golema likwidującego problemy z żelazną konsekwencją.
Erupcjatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Powoduje eksplozję granatu pod stopami celu. Czarodziejski Bluszcztwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy kolczaste pnącze spowalniające na krótki czas przeciwnika.
Błogosławieństwo Ziemitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tymczasowo zwiększa odporność na pchnięcia, cięcia i ciosy bronią obuchową. Tarcza Odbijającatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zmniejszającą o połowę obrażenia zadawane przez wroga, zwracając je przeciwko niemu.
Wezwanie Adamantowego Golematwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Sprowadza ogromnego Stalowego Golema, który sieje postrach wśród przeciwników.

Karty Magii Niekromancji

Karta Opis Karta Opis
Zatrute Ostrzetwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Nakłada truciznę na używaną broń. Wchłonięcie Trupatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przerabia zwłoki na punkty zdrowia.
Kościany Pancerztwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę z określoną liczbą punktów zdrowia pochłaniającą obrażenia. Przyzwanie Szkieletutwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy Szkielet walczący u boku bohatera.
Ręce Śmiercitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Wywołuje z ziemi upiorne ręce zmarłych, które chwytają przeciwnika, zadając mu obrażenia. Zatruta Strzałkatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Magiczny pocisk adeptów nekromancji, wywołujący zatrucie.
Przywołanie Martwego Łucznikatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje kościanego łucznika rażącego wrogów z dystansu. Tarcza Truciznytwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy tarczę ochronną zadającą atakującemu dodatkowe obrażenia od trucizny.
Zarazatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Chwilowo osłabia przeciwnika będącego ofiarą klątwy. Trujący Opartwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Tworzy chmurę trucizny.
Przyzwanie Ghulatwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Przywołuje Ghula zarażającego wrogów trucizną. Aura Wampiratwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Wysysa punkty zdrowia ze wszystkich pobliskich istot.
Nekromoctwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Potężne magiczne promienie zadające obrażenia i przywracające bohaterowi punkty zdrowia. Aura Śmiercitwo worlds, czary, spells, zaklęcia, magia Wszystkie istoty znajdujące się pod wpływem aury stają się znacznie słabsze przez obniżenie ich parametrów.

Komentarze

0
·
Lista jest niekompletna
0
·
Dla czego nie ma w grze wszytkich zalklec tak dla tego ze ksiega jest nie kompletna na przykład mozna miec 40 z wody ale mozna tylko 20 . jak ktos wie jak mozna miec za pelniona ksiege prosze podac w komentarzach. WIELKIE DZIEKI KAZDEMU KTORY DAŁ ODPOWIEDZ>
0
·
Lol a ja się zastanawiam, dlaczego mam tylko jeden czar w 4 i 5 kręgu magii nekromancji! Ahh!
0
·
W ogóle krążą pogłoski w internecie, że reszta kart po prostu nie istnieje/nie została zrobiona, a autorzy pozostawili puste miejsca, by nadać nieco tajemnicy sferze magii, bo niby dlaczego mielibyśmy stać się arcymagami znającymi każdą sztuczkę.
0
·
Mvhah,mam każde zaklęcie <3
0
·
Ja powiem wam że czary nowe pojawiają się od postępu w grze i poziomu postaci np dopiero od większego poziomu postaci pojawia się czar np wskrzenie więc mówią szczerze (chyba) czary pojawiają się gdy mamy większy poziom (Nowe czary nie pojawiają się gdy używamy kodów na poziom,umiejętnośći to znaczy pojawiają się ale rzadziej) Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś problem niech napisze w komentarzach
0
·
Przeszedłem całą grę i okazuje się, że wielu kart po prostu nie ma.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...