Charakterystyka Ogólna
Mimo niewielkiego wzrostu posiada krępą budowę ciała i kilka specyficznych zdolności, które odróżniają go od innych klas postaci. Do walki na dystans, zamiast łuków i strzał wykorzystuje broń palną i pistolety.
Obok kilku klasycznych umiejętności, jak np. atak, Krasnolud posiada liczne specyficzne umiejętności przynależne tylko jego klasie postaci. Aby pokonać swych przeciwników, potrafi podkładać miny, celnie strzela do przeciwnika ze swoich naramiennych dział, czy na przykład obsypuje ich granatami moździerzowymi.
Tabela Umiejętności
Początek | Znajomość Broni, Budowa Ciała |
---|---|
Poziom 3 | Wiedza krasnoludów, Władanie Toporem, Handel, Blokowanie Ciosów, Opancerzenie, Koncentracja, Walka na dystans, Technika Bojowa |
Poziom 6 | Walka wręcz |
Poziom 12 | Władanie mieczem |
Poziom 20 | Kowalstwo |
Poziom 30 | Znajomość Pułapek |
Poziom 50 | Zwinność |
Sztuki Walki
Natarcie (Muszkiet): Kombinacja ataku z ciosów, kopnięć i uderzeń głową. Muszkiet: Salwa następujących po sobie strzałów. Automatyczna zmiana celu po śmierci przeciwnika. | |
Szerokie Uderzenie (Muszkiet): Krasnolud kręci się wokoło i atakuje każdego stojącego w pobliżu przeciwnika. Muszkiet: Krasnolud obraca się i oddaje po jednym strzale w każdego przeciwnika znajdującego się w pobliżu. | |
Potężne Uderzenie (Muszkiet): Silne uderzenie jednego przeciwnika, w czasie którego Krasnolud skacze w górę. Muszkiet: Większe obrażenia, kula przebija przeciwnika. | |
Zamroczenie (Muszkiet): Stan szału bojowego. Po każdym celnym trafieniu prędkość ataku zwiększa się do maksimum. Zamroczenie zmniejsza się, jeśli Krasnolud nie walczy. Zranienie Krasnoluda zwiększa jego obrażenia. Muszkiet: Wraz z większą ilością załadowanych nabojów zwiększa się częstotliwość oddawanych strzałów. | |
Odrzucające Uderzenie: Działa jedynie przy użyciu broni dwuręcznej. Uderzenie odrzuca do tyłu przeciwnika i odnosi on obrażenia. Każdy nieprzyjaciel, którego trafi odrzucony poprzednio przeciwnik, również odnosi obrażenia. Duzi przeciwnicy nie są odrzucani daleko. | |
Rozmach: Działa jedynie przy użyciu broni dwuręcznej. Cel ataku doznaje dużych obrażeń. Trafiani są również przeciwnicy stojący obok. | |
Rozmach: Działa jedynie przy użyciu broni dwuręcznej. Cel ataku doznaje dużych obrażeń. Trafiani są również przeciwnicy stojący obok. | |
Okrzyk Wojenny: Wyrazisty okrzyk zwiększający na pewien czas współczynniki ataku i obrony Krasnoluda oraz wszystkich towarzyszy (członków drużyny). | |
Miotacz Ognia: Krasnolud strzela ze swego plecaka strumieniem płynnego ognia. Zapala każdego napotkanego przeciwnika. Płomień równie szybko gaśnie. | |
Granat Moździerzowy: Krasnolud strzela granatami moździerzowymi wyrządzając nimi wielkie obrażenia. Ze względu na zasięg granatów nie można ich używać z bliskiej odległości. | |
Armatni Strzał: Krasnolud strzela na wprost pociskami ze swojego plecaka. Podczas zderzenia pocisk rozpryskuje się i drobnymi odłamkami rani przeciwnika oraz ogłusza wszystkich wrogów wokoło. | |
Żądza: Zmniejsza się koncentracja Krasnoluda w walce i obronie, ale wzrasta szansa na znalezienie cennych przedmiotów u przeciwnika. | |
Mina Talerzowa: Krasnolud układa liczne miny, które eksplodują po wejściu na nie lub po bardzo bliskim podejściu obok. Jeśli żaden z wrogów nie wejdzie na minę, po chwili wybucha ona samoczynnie. | |
Wrycie: Krasnolud zakotwicza się mocno w ziemi i zwiększa swe współczynniki defensywne (odporność i obronę). Niestety w tym czasie nie może ruszyć się z miejsca. Wrycie trwa bardzo krótko. | |
Zbroja Krasnoluda: Zwiększa odporność Krasnoluda na ogień i truciznę. Żarzący się czerwono-zielony pierścień na ziemi wokół Krasnoluda wskazuje, że technika jest aktywna. Wraz z upływem czasu aura staje się coraz słabsza. | |
Stal Krasnoludów: Broń świeci się przez pewien czas. W tym momencie odporność fizyczna przeciwnika jest o wiele mniejsza. Po każdym trafieniu broń rozświetla się. Wraz z upływem czasu blask jest coraz słabszy, aż do moment całkowitego wyczerpania się. |
Komentarze
Dodaj komentarz