Charakterystyka Ogólna
Mag bojowy jest od wczesnego dzieciństwa szkolony w okiełznywaniu i kształtowaniu magii żywiołów. Nikt inny nie włada magią równie zręcznie jak czarodzieje. Magowie bojowi przechodzą także ciężkie szkolenie w walce i potrafią radzić sobie w walce wręcz przy użyciu miecza i laski.
Mimo powszechnie panujących poglądów, nie można nazwać Maga Bojowego cherlawym molem książkowym. Jest on w stanie używać wielu umiejętności, z których sporo przeznaczonych jest do walki w bezpośrednim kontakcie z wrogiem. Gdy przeciwnicy są wystarczająco blisko, Mag Bojowy wykorzystuje śmiertelnie groźną magię ognia, spowijając przeciwników ogniem, niczym żywe pochodnie lub stojąc jak posąg w pulsującej ścianie ognia. W walce wysoce wskazane jest, aby nie tracić kontroli nad wydarzeniami. Mag może atakować zarówno przeciwników znajdujących się blisko jak i tych, którzy są daleko. Jedynym z ważniejszych czarów jest "Krąg Strachu" – ściana, która wywołuje przerażenie i nie daje przejść potworom. Można używać tego czaru na kilka sposobów. Czarodziej może albo trzymać wrogów z daleka, albo zamknąć ich w środku i zasypywać gradem meteorytów na przemian z innymi czarami z innych sfer magii. Są czarodzieje, którzy wolą atakować magią z dystansu. Większość magów decyduje się na walkę wręcz dopiero wówczas, gdy zacznie ich zawodzić koncentracja. Kiedy magia znowu może być użyta – mag teleportuje się i znowu atakuje z dystansu.
Tabela Umiejętności
Początek | Znajomość Magii, Medytacja |
---|---|
Poziom 3 | Magia Ognia, Magia Ziemi, Magia Wody, Magia Powietrza, Znajomość Broni, Znajomość Mieczy, Broń Tępa, Jeździectwo |
Poziom 6 | Zwinność |
Poziom 12 | Handel |
Poziom 20 | Budowa Ciała |
Poziom 30 | Rozbrajanie |
Poziom 50 | Blokowanie Ciosów |
Sztuki Walki
Ognista Kula: Kula ognia zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom, których trafi. | |
Płonąca Skóra: Czarodziej staje w płomieniach. Kto podejdzie za blisko, otrzymuje obrażenia. Strzały palą się w zetknięciu z ogniem. | |
Ognie Piekielne: Piekielne ognie podążają za przeciwnikami, raniąc ich w momencie zetknięcia. | |
Spirala Ognia: Maga otacza pulsujący krąg ognia. | |
Skóra z Kamienia: Zwiększa odporność fizyczną i odporność zbroi Maga lub jego towarzysza. | |
Petryfikacja: Na krótką chwilę zamienia przeciwnika w kamień. Jeśli kamień zostanie trafiony, rozpada się w proch. | |
Krąg Strachu: Ten mur wzbudzających strach run przeciwnicy pokonują z wielkim trudem. Magia może trzymać ich na dystans albo odciąć im drogę ucieczki, czy też chronić maga przed walką w zwarciu. | |
Deszcz Meteorytów: Przywołuje grad meteorytów w wybrane miejsce. Trafieni przeciwnicy otrzymują obrażenia. | |
Trąba Powietrzna: Przeciwnicy walczący w zwarciu mogą stracić w tym tornado swoją broń. Potężne wiatry porywają też nadlatujące strzały. | |
Podmuch Wiatru: Silny podmuch wiatru odrzuca przeciwnika do tyłu i zadaje mu obrażenia. Nie odbija strzał. | |
Przeniesienie: Teleportacja w wybrane miejsce. | |
Seria Błyskawic: Łańcuch błyskawic przenosi się z pierwszego przeciwnika na wszystkich pozostałych w zasięgu czaru. | |
Ruchliwość: Zwiększa zwinność, prędkość ataku i szybkość poruszania się Maga lub jego towarzysza. | |
Ostrza Lodu: Wystrzeliwuje rój ostrych kawałków lodu w kierunku przeciwnika. Rozproszenie zależy od odległości wskaźnika myszki w momencie strzału. | |
Lodowy Krąg: Krąg lodowych kryształów spowalnia i rani przeciwników, którzy weń wejdą. | |
Wodna Przemiana: Zmienia na krótko Maga w wodną postać, pozwalając mu na ucieczkę. | |
Uleczanie: Regeneruje punkty życia czarodzieja lub wybranego towarzysza. Leczy trucizny. | |
Magiczna Tarcza: Daje obronę przeciwko atakom magicznym i strzałom z dystansu. Nie daje obrony w walce w zwarciu. | |
Astralna Regeneracja: Zwiększa siłę koncentracji i przyśpiesza regenerację magii. | |
Regeneracja Reikiego: Na chwilę przyśpiesza regenerację energii życiowej Maga lub jego towarzysza. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz