Charakterystyka Ogólna
Niegdyś była młodą dziewczyną, rycerzem. Kobieta o arystokratycznym pochodzeniu stała się ofiarą ukąszenie piekielnej bestii, Wampirzycy. Przez całe stulecia zaspokajała swe zwierzęce instynkty, zabijając kogo popadnie, aż pewnego dnia zatopiła zęby w liliowo białej szyi Serafii. Krew anielskiej istoty przywróciła Wampirzycy utraconą duszę. Znowu potrafi przybierać w dzień swą pierwotną, rycerską postać, a nawet wychodzić na światło dzienne pod postacią wampira, otrzymując niewielkie obrażenia. Przebudziwszy się z koszmarnego snu, Wampirzyca przysięgła sobie odpokutować za całe wieki morderstw, wysysania krwi i niewyobrażalnych rytualnych okrucieństw.
W dzień jest wyszkoloną wojowniczką, która potrafi wskazać swym wrogom ich miejsce w szeregu, najczęściej w szeregu grobów na cmentarzu. Potrafi używać specjalnych umiejętności i zadawać poważne obrażenia, a także trafiać wielu przeciwników naraz. Inne specjalne umiejętności pozwalają jej na odparowywanie ataków przeciwników, rozbrajanie ich lub szybkie przemieszczanie się przy pomocy spowolnienia czasu. W nocy jednak wchodzi w świetle księżyca pod swą prawdziwą postać, zręcznej drapieżnej bestii, demonicznej istoty, która w mroku rozdziera przeciwników swymi szponami. Swymi krwawymi pocałunkami potrafi tworzyć potwornych towarzyszy, bezmyślne sługi.
Za dnia światło słoneczne nieustannie rani wampirzycę w jej prawdziwej postaci. Nawet domy nie dają jej schroniona. Jedynie w nocy lub w głębokich jaskiniach, z dala od promienie słonecznych, wampirzyca jest w swym żywiole.
Jednak czasem lepiej poparzyć się w walce, niż wykrwawić się na śmierć. Nawet podczas dnia, wampirzyca potrafi pod swą prawdziwą postacią być strasznym przeciwnikiem. W trudniejszych sytuacjach czasem pomocną może być zmiana w wampira. Zwykle jednak Wampirzyca walczy pod postacią rycerza, a w nocy budzi swoją mroczną duszę i wyrusza na łowy pod postacią wampira.
Tabela Umiejętności
Początek | Wampiryzm, Znajomość Broni |
---|---|
Poziom 3 | Budowa Ciała, Znajomość Magii, Koncentracja, Znajomość Mieczy, Znajomość Toporów, Opancerzenie, Blokowanie Ciosów, Rozbrajanie |
Poziom 6 | Jeździectwo |
Poziom 12 | Zwinność |
Poziom 20 | Broń Tępa |
Poziom 30 | Handel |
Poziom 50 | Walka na Dystans |
Sztuki Walki
Wampiryzm: Zmiana w wampira. | |
Przemiana w Rycerza: Zmiana z powrotem w postać rycerza. | |
Zaślepienie: Przeciwnicy stoją ogłuszeni przez krótką chwilę. | |
Wilczy Zew: Przywołuje do pomocy wampirycznego wilka. | |
Spowolnienie Czasu: Wyjątkowo szybkie przemieszczenie się w linii prostej. | |
Szerokie Uderzenie (Wirujące Szpony): Szerokie uderzenie bronią (szponami) raniące wszystkich przeciwników walczących w zwarciu. | |
Potężne Uderzenie (Szpony Śmierci): Wyjątkowo silne uderzenie bronią (szponami). | |
Natarcie (Rozrywające Szpony): Szybka sekwencja ataków bronią (szponami). | |
Bojowe Kopnięcie: Potężne kopnięcie odrzuca przeciwnika do tyłu i powoduje obrażenia. | |
Ukąszenie: Wysysa energię życiową przeciwnika i dodaje ją do życia wampirzycy. | |
Władcze Ukąszenie: Zmienia na chwilę przeciwnika w uległego sługę, który pomaga Wampirzycy w walce w zwarciu. | |
Bojowy Skok: Skok godny prawdziwego drapieżcy. Przeciwnicy w wybranym miejscu otrzymują obrażenia i przez chwilę są oszołomieni. | |
Pocałunek Krwi: Szept do bogini krwi, której pocałunki ściągają wszystkich pobliskich przeciwników, poważnie ich raniąc. | |
Przebudzenie: Przemienia zwłoki w walczącego po twojej stronie wampira. | |
Krwiożercze Nietoperze: Bojowe nietoperze otaczają Wampirzycę i atakują wszystkich pobliskich przeciwników. | |
Rozpraszające Nietoperze: Zwinne nietoperze krążą wokół Wampirzycy i atakują pobliskich przeciwników. Powodują niewielkie obrażenia, lecz rozpraszają przeciwników. | |
Strażnicze Nietoperze: Te nietoperze są wytresowane do przechwytywania ataków z dystansu, własnym ciałem chroniąc Wampirzycę. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz