riese

Mroczny Elf

Tomasz "Tokar" Tokarczyk czwartek, 22 grudnia 2005
Mroczny Elf

Charakterystyka Ogólna

Okrutne Mroczne Elfy to wyznawcy żądnego władzy kultu śmierci, który niegdyś oddzielił ich od innych Elfów. Kochają przemoc, dźwięk łamanych kości i zapach świeżej krwi. Ich społeczeństwo jest ściśle matriarchalne. Jego celem jest głównie poszerzanie ich mrocznego imperium. Znajomość magii jest przywilejem makabrycznych kapłanek kultu, a męska część społeczeństwa to słudzy – wojownicy, którym nie wolno używać magii. Zamiast tego uczą się technik rytualnej walki wręcz i używania zatrutych ostrzy.

Niewielu przeciwnikom udało się wejść w zwarcie z Mrocznymi Elfami. Ich sprawność w posługiwaniu się pułapkami jest niemal legendarna. Osłabienie i oszołomieni pułapkami przeciwnicy nie mają szans, gdy spada na nich niczym wicher furia ostrzy i pięści Mrocznego Elfa...

Mroczne Elfy to także sprawni taktycy. Przy użyciu rzucanych pułapek mogą zadawać poważne obrażenia. Nie znają litości, a oszołomieni, przerażeni i sparaliżowani trucizną przeciwnicy są rozszarpywani na kawałki w walce w zwarciu z tymi wojownikami, którzy nie lubią zostawiać swych wrogów przy życiu.

Tabela Umiejętności

Początek Walka Bronią Białą, Koncentracja
Poziom 3 Znajomość Pułapek, Balistyka, Znajomość Broni, Dwie Bronie, Budowa Ciała, Zwinność, Rozbrajanie, Jeździectwo
Poziom 6 Walka Wręcz
Poziom 12 Opancerzenie
Poziom 20 Znajomość Mieczy
Poziom 30 Blokowanie Ciosów
Poziom 50 Handel

Sztuki Walki

Atak Kobry

Atak Kobry: Hipnotyzuje wszystkich przeciwników wokoło na krótką chwilę.

Koci Unik

Koci Unik: Pozwala na szybki odskok z pola bitwy ponad przeciwnikami, którzy blokują drogę ucieczki.

Pożeracz Dusz

Pożeracz Dusz: Dusze pokonanych przeciwników zostają absorbowane i zmieniane w energię życiową. Uwaga: Nieumarli nie mają dusz.

Pak-Nakor

Pak-Nakor (Odwrócenie Magii): To pole siłowe absorbuje ataki magiczne i ciska je w stojących wokół przeciwników.

Pak-Dain

Pak-Dain (Odbijanie Pocisków): Pole siłowe, które odbija strzały przeciwników w pobliskich wrogów.

Napad Furii

Napad Furii (Szerokie Uderzenie): Silny cios, który trafia wszystkich przeciwników walczących w zwarciu.

Zemsta

Zemsta (Potężne Uderzenie): Bardzo mocny cios bronią lub potężne bojowe kopnięcie.

Szał

Szał (Natarcie): Szybka sekwencja ataków.

Bojowe Kopnięcie

Bojowe Kopnięcie: Trafiony przeciwnik zostaje odrzucony do tyłu i otrzymuje niewielkie obrażenia od trucizn.

Trująca Mgła

Trująca Mgła: Ta pułapka tworzy trującą mgłę, która zadaje przeciwnikom obrażenia od trucizn.

Ogłuszająca Mgła

Ogłuszająca Mgła: Po uruchomieniu pułapki, przeciwnik zostaje ogłuszony na krótką chwilę.

Mgła Bitwy

Mgła Bitwy: Po rzuceniu ta pułapka tworzy w miejscu uderzenia gęstą mgłę, pozbawiającą przeciwnika możliwości zobaczenia Mrocznego Elfa.

Eksplozja

Eksplozja: Po rzuceniu ta pułapka eksploduje i rani wszystkich okolicznych przeciwników.

Piekielna Gardziel

Piekielna Gardziel: Gdy ta pułapka zostanie uruchomiona, ofiara zostaje poparzona płomieniami piekielnymi z rozpadliny wiodącej do Siódmego Piekła Pharak-Gor.

Testosteron

Testosteron: Zwiększa siłę ataków na krótką chwilę.

Adrenalina

Adrenalina: Zwiększenie umiejętności obronnych na krótką chwilę.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...