Charakterystyka Ogólna
Okrutne Mroczne Elfy to wyznawcy żądnego władzy kultu śmierci, który niegdyś oddzielił ich od innych Elfów. Kochają przemoc, dźwięk łamanych kości i zapach świeżej krwi. Ich społeczeństwo jest ściśle matriarchalne. Jego celem jest głównie poszerzanie ich mrocznego imperium. Znajomość magii jest przywilejem makabrycznych kapłanek kultu, a męska część społeczeństwa to słudzy – wojownicy, którym nie wolno używać magii. Zamiast tego uczą się technik rytualnej walki wręcz i używania zatrutych ostrzy.
Niewielu przeciwnikom udało się wejść w zwarcie z Mrocznymi Elfami. Ich sprawność w posługiwaniu się pułapkami jest niemal legendarna. Osłabienie i oszołomieni pułapkami przeciwnicy nie mają szans, gdy spada na nich niczym wicher furia ostrzy i pięści Mrocznego Elfa...
Mroczne Elfy to także sprawni taktycy. Przy użyciu rzucanych pułapek mogą zadawać poważne obrażenia. Nie znają litości, a oszołomieni, przerażeni i sparaliżowani trucizną przeciwnicy są rozszarpywani na kawałki w walce w zwarciu z tymi wojownikami, którzy nie lubią zostawiać swych wrogów przy życiu.
Tabela Umiejętności
Początek | Walka Bronią Białą, Koncentracja |
---|---|
Poziom 3 | Znajomość Pułapek, Balistyka, Znajomość Broni, Dwie Bronie, Budowa Ciała, Zwinność, Rozbrajanie, Jeździectwo |
Poziom 6 | Walka Wręcz |
Poziom 12 | Opancerzenie |
Poziom 20 | Znajomość Mieczy |
Poziom 30 | Blokowanie Ciosów |
Poziom 50 | Handel |
Sztuki Walki
Atak Kobry: Hipnotyzuje wszystkich przeciwników wokoło na krótką chwilę. | |
Koci Unik: Pozwala na szybki odskok z pola bitwy ponad przeciwnikami, którzy blokują drogę ucieczki. | |
Pożeracz Dusz: Dusze pokonanych przeciwników zostają absorbowane i zmieniane w energię życiową. Uwaga: Nieumarli nie mają dusz. | |
Pak-Nakor (Odwrócenie Magii): To pole siłowe absorbuje ataki magiczne i ciska je w stojących wokół przeciwników. | |
Pak-Dain (Odbijanie Pocisków): Pole siłowe, które odbija strzały przeciwników w pobliskich wrogów. | |
Napad Furii (Szerokie Uderzenie): Silny cios, który trafia wszystkich przeciwników walczących w zwarciu. | |
Zemsta (Potężne Uderzenie): Bardzo mocny cios bronią lub potężne bojowe kopnięcie. | |
Szał (Natarcie): Szybka sekwencja ataków. | |
Bojowe Kopnięcie: Trafiony przeciwnik zostaje odrzucony do tyłu i otrzymuje niewielkie obrażenia od trucizn. | |
Trująca Mgła: Ta pułapka tworzy trującą mgłę, która zadaje przeciwnikom obrażenia od trucizn. | |
Ogłuszająca Mgła: Po uruchomieniu pułapki, przeciwnik zostaje ogłuszony na krótką chwilę. | |
Mgła Bitwy: Po rzuceniu ta pułapka tworzy w miejscu uderzenia gęstą mgłę, pozbawiającą przeciwnika możliwości zobaczenia Mrocznego Elfa. | |
Eksplozja: Po rzuceniu ta pułapka eksploduje i rani wszystkich okolicznych przeciwników. | |
Piekielna Gardziel: Gdy ta pułapka zostanie uruchomiona, ofiara zostaje poparzona płomieniami piekielnymi z rozpadliny wiodącej do Siódmego Piekła Pharak-Gor. | |
Testosteron: Zwiększa siłę ataków na krótką chwilę. | |
Adrenalina: Zwiększenie umiejętności obronnych na krótką chwilę. |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz