Mroczny Elf

2 minuty czytania

Mroczny Elf

Charakterystyka Ogólna

Okrutne Mroczne Elfy to wyznawcy żądnego władzy kultu śmierci, który niegdyś oddzielił ich od innych Elfów. Kochają przemoc, dźwięk łamanych kości i zapach świeżej krwi. Ich społeczeństwo jest ściśle matriarchalne. Jego celem jest głównie poszerzanie ich mrocznego imperium. Znajomość magii jest przywilejem makabrycznych kapłanek kultu, a męska część społeczeństwa to słudzy – wojownicy, którym nie wolno używać magii. Zamiast tego uczą się technik rytualnej walki wręcz i używania zatrutych ostrzy.

Niewielu przeciwnikom udało się wejść w zwarcie z Mrocznymi Elfami. Ich sprawność w posługiwaniu się pułapkami jest niemal legendarna. Osłabienie i oszołomieni pułapkami przeciwnicy nie mają szans, gdy spada na nich niczym wicher furia ostrzy i pięści Mrocznego Elfa...

Mroczne Elfy to także sprawni taktycy. Przy użyciu rzucanych pułapek mogą zadawać poważne obrażenia. Nie znają litości, a oszołomieni, przerażeni i sparaliżowani trucizną przeciwnicy są rozszarpywani na kawałki w walce w zwarciu z tymi wojownikami, którzy nie lubią zostawiać swych wrogów przy życiu.

Tabela Umiejętności

Początek Walka Bronią Białą, Koncentracja
Poziom 3 Znajomość Pułapek, Balistyka, Znajomość Broni, Dwie Bronie, Budowa Ciała, Zwinność, Rozbrajanie, Jeździectwo
Poziom 6 Walka Wręcz
Poziom 12 Opancerzenie
Poziom 20 Znajomość Mieczy
Poziom 30 Blokowanie Ciosów
Poziom 50 Handel

Sztuki Walki

Atak Kobry

Atak Kobry: Hipnotyzuje wszystkich przeciwników wokoło na krótką chwilę.

Koci Unik

Koci Unik: Pozwala na szybki odskok z pola bitwy ponad przeciwnikami, którzy blokują drogę ucieczki.

Pożeracz Dusz

Pożeracz Dusz: Dusze pokonanych przeciwników zostają absorbowane i zmieniane w energię życiową. Uwaga: Nieumarli nie mają dusz.

Pak-Nakor

Pak-Nakor (Odwrócenie Magii): To pole siłowe absorbuje ataki magiczne i ciska je w stojących wokół przeciwników.

Pak-Dain

Pak-Dain (Odbijanie Pocisków): Pole siłowe, które odbija strzały przeciwników w pobliskich wrogów.

Napad Furii

Napad Furii (Szerokie Uderzenie): Silny cios, który trafia wszystkich przeciwników walczących w zwarciu.

Zemsta

Zemsta (Potężne Uderzenie): Bardzo mocny cios bronią lub potężne bojowe kopnięcie.

Szał

Szał (Natarcie): Szybka sekwencja ataków.

Bojowe Kopnięcie

Bojowe Kopnięcie: Trafiony przeciwnik zostaje odrzucony do tyłu i otrzymuje niewielkie obrażenia od trucizn.

Trująca Mgła

Trująca Mgła: Ta pułapka tworzy trującą mgłę, która zadaje przeciwnikom obrażenia od trucizn.

Ogłuszająca Mgła

Ogłuszająca Mgła: Po uruchomieniu pułapki, przeciwnik zostaje ogłuszony na krótką chwilę.

Mgła Bitwy

Mgła Bitwy: Po rzuceniu ta pułapka tworzy w miejscu uderzenia gęstą mgłę, pozbawiającą przeciwnika możliwości zobaczenia Mrocznego Elfa.

Eksplozja

Eksplozja: Po rzuceniu ta pułapka eksploduje i rani wszystkich okolicznych przeciwników.

Piekielna Gardziel

Piekielna Gardziel: Gdy ta pułapka zostanie uruchomiona, ofiara zostaje poparzona płomieniami piekielnymi z rozpadliny wiodącej do Siódmego Piekła Pharak-Gor.

Testosteron

Testosteron: Zwiększa siłę ataków na krótką chwilę.

Adrenalina

Adrenalina: Zwiększenie umiejętności obronnych na krótką chwilę.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...