


Sukces finansowy "Wonder Woman" sprawił, że twórcy filmów z heroinami wyczuli dobrą okazją do zarobienia pieniędzy. W kolejce po dolary ustawia się właśnie Millenium i zapowiada, że na duży ekran powróci ruda piękność – "Red Sonja".

Sławna wojowniczka długo musiała czekać na powrót do kinowych sal. Od czasu ostatniego filmu, czyli 1985 roku, bohaterka nie pojawiła się ani razu. Nie liczę tutaj nieudanej próby sprzed siedmiu lat, która ostatecznie nie doszła do skutku. Red Sonja występowała jedynie w komiksach i wydawało się, że pozostanie już tam na zawsze. Świetne wpływy "Wonder Woman" sprawiły, że odżyła nadzieja na filmowy powrót bohaterki.

Warner Bros. pokłada duże nadzieje w nadchodzącym "Shazam!", stąd nie dziwi zatrudnienie wysokiej klasy scenarzysty dla "Black Adam". Okazuje się, że całą historię rozpisze Adam Sztykiel. Czyżby jakiś polski akcent wśród filmów o superbohaterach?

Może nie do końca polski, bowiem choć swojsko brzmiące imię i nazwisko należy do scenarzysty "Due Date", "Alvin and the Chipmunks: The Road Chip" oraz "Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul", to jednak rzeczony pan urodził się w Detroit i tworzy dla tamtejszej fabryki snów. Czy to dobry wybór ze strony Warner Bros.?

Platforma GOG.com oferuje w końcu polski jako język, w którym będziemy mogli przeglądać zawartość strony oraz czytać wszystkie newsy. Chociaż twórcy serwisu pochodzą z naszego kraju, to trzeba było czekać naprawdę długo, aby w końcu ujrzeć znajome wyrazy.

Sama platforma już od jakiegoś czasu oferowała w swoich opcjach polski jako język, w którym chcemy korzystać z zasobów, jednak była to czysta fikcja, bowiem i tak wszystkie newsy czy zawartość sklepu pojawiała się jedynie po angielsku. Od teraz całość będzie już tłumaczona na naszą ojczystą mowę i z tej okazji twórcy przygotowali małą promocję.

Coś dla miłośników polerowania szpady i konserwacji pochwy.

Gry typu dungeon crawler stawiają przed nami proste i jasne zasady – oczyścić podziemia z wszelakiego tałatajstwa zagrażającego okolicznym krainom, zgarnąć mityczne skarby ukryte na najniższych poziomach lochów tudzież zyskać należną sławę odkrywcy. Niewiele tu miejsca na bujanie w obłokach i uniesienia miłosne. Studio Kitfox Games doszło do wniosku, że to ogromny błąd i należy w końcu skupić się na temacie, który przez lata po macoszemu traktowały sztandarowe produkcje tego gatunku.

Akcja "Empyre: Lords of the Sea Gates" rozgrywa się w... (łapie oddech) steampunkowym, postapokaliptycznym, osadzonym w alternatywnej rzeczywistości Nowym Yorku. Po wiekiej powodzi w 1899, większość miast Wschodniego Wybrzeża znalazała się pod powierzchnią wody. Jedynie Nowy York uchronił się przed większymi zniszczeniami. Odcięci od świata mieszkańcy utworzyli państwa-miasta, będący symbolem ich pochodzenia i profesji. Włoscy imigranci z Małej Itali założyli Muano Nera, policjanci i oficjele rządowi dali podwaliny pod Tammany, pojawili się też piraci, mafia oraz zbuntowana flota pruska. Mieszkańcy upatrywali swojego przetrwania w morzu, zaś czego nie mogli zdobyć sami, zdobywali w handlu z "Szczurami Lądowymi". Miasto było zaopatrywane w świeżą wodę, dzięki rozbudowanemu systemowi rur. Pewnego dnia woda w rurach przestała płynąć...


Kiedy przed mikrofonem staje przedstawiciel Bethesda Softworks jest jasne, że prędzej czy później padnie pytanie o kontynuację serii "The Elder Scrolls". W końcu to sztandarowa marka studia i świat, który pokochało miliony graczy. Choć Pete Hines informował jakiś czas temu, że na kolejny epizod sagi sobie jeszcze trochę poczekamy, a prace nad szóstą częścią nawet nie ruszyły, to pytanie o potencjalną datę premiery wraca jak bumerang. Milczenie i zbywanie tematu irytuje fanów, jednak przedstawiciel studia daje jasno do zrozumienia, że tego typu krytyka nie zmieni obranych wcześniej planów.

- Jesteśmy świadomi krytyki, ale nie pozwalamy, aby wpływała ona na nasze przedsięwzięcia. Przede wszystkim zamierzamy podejmować działania, które, jak uważamy, są najlepsze dla naszych gier, ponieważ to wszystko nad czym mamy pełną kontrolę – tłumaczy Pete Hines.

Zanim jednak rzucicie się na mnie z widłami i pochodniami, zaznaczę tylko, że takie wnioski zostały wysnute przez firmę Ecory.

W 2013 roku Parlament Europejski zlecił wspomnianej instytucji stworzenie szczegółowego raportu związanego z piractwem i tego, jak takie działania wpływają na ogólną sprzedaż gier czy filmów. Co ciekawe sprawozdanie zostało ukończone w 2015 roku i pochłonęło 360 tysięcy euro, lecz zostało włożone głęboko do szafy, gdyż spostrzeżenia nie zgadzały się z poglądami lansowanymi przez polityków. Po prostu stwierdzono, że piractwo nie przekłada się w większym stopniu na stopień sprzedaży danego tytułu.

Jak się okazuje, w 2005 roku studio Obsidian Entertainment otrzymało możliwość stworzenia gry opartej o uniwersum "Pieśni Lodu i Ognia". Propozycję taką wysunęło Electronic Arts, które posiadało niezbędne zasoby oraz bazę do wykonania takiego projektu, ale równocześnie sondowało rynek, aktywnie poszukując developerów, którzy mają dość talentu i odwagi, aby unieść materiał bazowy.

Feargus Urquhart zdradził jednak, że po konsultacjach wewnątrz zespołu, postanowiono podziękować za propozycję. Szef Obsidianu stwierdza, że on i wielu jego współpracowników są fanami wspomnianego uniwersum od początku jego powstania, więc byli wtedy na bieżąco z wątkami w sadze. Odmowę wytłumaczyli tym, że iście tytanicznym wyczynem byłoby przeniesienie największych walorów książek oraz całego klimatu intryg, aby potem przedstawić go w grze, która mogłaby zainteresować przeciętnego gracza.


Za pomocą Kickstartera studio Chainless Games zamierza sfinansować swoją pierwszą grę: turowego, dystopijnego, taktycznego i cyberpunkowego CRPG-a zatytułowanego "Forbidden Unit". Historia zabierze nas do dalekiej przyszłości, do świata zniszczonego ostateczną wojną światową. Niemal cała Ziemia nie nadaje się do zamieszkania, ludzie przetrwali w osłoniętych murami miastach, gdzie potężne korporacje kontrolują każdy krok. Niepogodzeni z tym uciekają na pustkowia, aby żyć w społecznościach wyznających prawo dżungli.
- 92 strony
- « Pierwsza
- ←
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- →
- Ostatnia »