Magiczna moc
Im więcej masz punktów many, tym więcej zaklęć możesz rzucić. Ta umiejętność określa długość twojego paska energii magicznej.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 500 |
2 | 1200 |
3 | 2800 |
4 | 6200 |
5 | 11500 |
6 | 25000 |
7 | 54000 |
Zaklęcia ataku
Podpalenie
Podpalenie zalewa obszar wokół rzucającego falą ognia. Wyższe poziomy powiększają zasięg czaru, powodując jeszcze większe obrażenia.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 3500 |
2 | 8100 |
3 | 22000 |
4 | 58000 |
Kula ognia
Najbardziej popularne i ulubione zaklęcie magów w całym Albionie! Podczas wymawiania inkantacji na dłoni rzucającego pojawia się ognista kula, która następnie kieruje się w stronę wyznaczonego celu. Większe kule ognia wybuchają z wyjątkową i przerażającą prostotą. Wyższe poziomy pozwalają czarodziejowi tworzyć bryłę o gigantycznym rozmiarze, a co za tym idzie, o straszliwej mocy.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 500 |
2 | 4500 |
3 | 17800 |
4 | 54000 |
Szarża
Zaklęcie wysyła rzucającego z wielką prędkością do przodu, rozbijając w pył każdego delikwenta, który stanie na jego drodze i przy okazji usuwając wszystkich osobników znajdujących się w pobliżu.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 750 |
2 | 5400 |
3 | 17500 |
4 | 52000 |
Wiele uderzeń
Dzięki temu zaklęciu twoje ostrze zadaje podwójne obrażenia podczas ataku. W połączeniu z innymi zaklęciami (takimi jak Piekielny gniew, Fizyczna tarcza, Spowolniony czas) ta sztuczka staje się niesamowicie szkodliwa.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 1200 |
2 | 4680 |
3 | 15700 |
4 | 43500 |
Błyskawica
Zaklęcie to wytwarza łuk czystej energii, która przeskakuje pomiędzy koniuszkami palców rzucającego, a celem. Magowie wyższego poziomu potrafią trafić kilku nieprzyjaciół jednocześnie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | Uzyskiwany fabularnie |
2 | 5760 |
3 | 18200 |
4 | 48000 |
Boska furia
To niezwykle potężne zaklęcie wywołuje furię pradawnych bogów, sprowadzając olbrzymie słupy energii z niebios i porażając wszystkich pechowców, którzy znajdują się w ich zasięgu. Wyższe poziomy zwiększają zadawane obrażenia.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 9000 |
3 | 25000 |
4 | 66000 |
Piekielny gniew
Coś dla złych chłopców. To straszne, mroczne zaklęcie wywołuje wiry energii rodem z najniższych poziomów piekieł. Pod każdą ofiarą tworzy się portal, który wysysa ich siły witalne i przesyła wprost do demonów żyjących w przeklętych podziemnych światach. Wyższe poziomy zwiększają zadawane obrażenia.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 4000 |
2 | 9000 |
3 | 25000 |
4 | 66000 |
Zaklęcia otoczenia
Mocarne pchnięcie
To zaklęcie wywołuje potężny wybuch energii w pobliżu rzucającego, powalając tym samym wszystkich znajdujących się w pobliżu wrogów. Szczególnie przydatne w przypadku gdy nieprzyjacielskie oddziały są przerzedzone. Wyższe poziomy zaklęcia zapewniają jeszcze większą siłę odrzucenia.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 600 |
2 | 3600 |
3 | 12600 |
4 | 40000 |
Odwrotność
Te podstępne zaklęcie wprowadza w błąd przeciwnika, czyniąc z niego bezwiednego sprzymierzeńca. Wyższe poziomy czaru pozwalają na kontrolowanie umysłu delikwenta przez dłuższy okres czasu. Jedynie złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 3200 |
2 | 6500 |
3 | 16000 |
4 | 45000 |
Spowolniony czas
Czar ten wpływa na strukturę czasu. Spowalnia wszystko w Albionie do tempa pełzania, podczas gdy rzucający zaklęcie w ogóle tego nie uświadczy. Wyższe poziomy pozwalają na utrzymanie tego stanu na dłuższy okres czasu i właściwie go zatrzymują powodując, że stajesz się jego faktycznym panem.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 2000 |
2 | 6580 |
3 | 18800 |
4 | 47500 |
Wyssanie życia
Wyjątkowo nieprzyjemne zaklęcie, które pozwala na uzdrowienie bohatera kosztem energii życiowej wyssanej z innej postaci. Wyższe poziomy pozwalają wyciągać z ofiary za każdym razem więcej życia. Tylko złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 2800 |
2 | 6750 |
3 | 16500 |
4 | 44500 |
Przywołanie
Przywołanie wyciąga duszę sprzyjającego stworzenia z otchłani, by wspomóc rzucającego. Jeżeli ta istota zabije inną, automatycznie przejmuje duszę swojej ofiary. Wyższe poziomy pozwalają magowi na utrzymanie przywołanej kreatury na dłużej. Jedynie dobre postacie potrafią opanować to zaklęcie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 1800 |
2 | 5350 |
3 | 17700 |
4 | 45500 |
Zaklęcia fizyczne
Fizyczna tarcza
Otacza rzucającego zaklęcie ochronną aurą energii, która pochłania wszelkie obrażenia kosztem punktów many, aż do chwili ich wyczerpania. Tarcza znika, jeżeli zaklęcie zostaje ponownie wypowiedziane. Wyższe poziomy pozwalają pochłonąć więcej obrażeń. Jedynie dobrzy mogą opanować ten czar.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 900 |
2 | 5350 |
3 | 17700 |
4 | 51500 |
Szał bitewny
Szał bitewny wprawia bohatera w amok, zwiększając jego szybkość i siłę, zmniejszając zaś zdrowy rozsądek i dobre maniery. Wyższe poziomy pozwalają stać się rzucającemu jeszcze potężniejszym i dłużej utrzymywać ten stan. Jedynie złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 1600 |
2 | 6210 |
3 | 20500 |
4 | 51000 |
Pośpiech zabójcy
To zaklęcie wysyła rzucającego w mgnieniu oka w przestrzeń. Jeżeli ofiara zostanie namierzona, czar pozwala magowi na natychmiastowe pojawienie się za nieszczęśnikiem. Wyższe klasy są w stanie przenieść bohatera jeszcze dalej!
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 400 |
2 | 2700 |
3 | 8100 |
4 | 20000 |
Uzdrawianie życia
Pozwala magowi zmieniać energię magiczną na zdrowie. Punkty życia mogą być "wymieniane" również pomiędzy sojusznikami stojącymi blisko siebie. Wyższe poziomy zapewniają więcej zdrowia przy każdym użyciu. Jedynie dobre postacie potrafią opanować to zaklęcie.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 2300 |
2 | 5850 |
3 | 15900 |
4 | 49000 |
Miecz ducha
Zaklęcie przywołuje z piekieł armię nierealnych ostrzy, które walczą po stronie rzucającego.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 2500 |
2 | 6300 |
3 | 17200 |
4 | 51500 |
Wiele strzał
Po rzuceniu tego zaklęcia każda wystrzelona strzała zmienia się w rój śmiercionośnych pocisków, powodując dużo większe obrażenia.
Poziom | Doświadczenie |
---|---|
1 | 1000 |
2 | 5140 |
3 | 19500 |
4 | 47000 |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz