szczury_wroclawia_szpital

Wola

Magiczna moc

Im więcej masz punktów many, tym więcej zaklęć możesz rzucić. Ta umiejętność określa długość twojego paska energii magicznej.

PoziomDoświadczenie
1500
21200
32800
46200
511500
625000
754000

Zaklęcia ataku

Podpalenie

Podpalenie zalewa obszar wokół rzucającego falą ognia. Wyższe poziomy powiększają zasięg czaru, powodując jeszcze większe obrażenia.

PoziomDoświadczenie
13500
28100
322000
458000

Kula ognia

Najbardziej popularne i ulubione zaklęcie magów w całym Albionie! Podczas wymawiania inkantacji na dłoni rzucającego pojawia się ognista kula, która następnie kieruje się w stronę wyznaczonego celu. Większe kule ognia wybuchają z wyjątkową i przerażającą prostotą. Wyższe poziomy pozwalają czarodziejowi tworzyć bryłę o gigantycznym rozmiarze, a co za tym idzie, o straszliwej mocy.

PoziomDoświadczenie
1500
24500
317800
454000

Szarża

Zaklęcie wysyła rzucającego z wielką prędkością do przodu, rozbijając w pył każdego delikwenta, który stanie na jego drodze i przy okazji usuwając wszystkich osobników znajdujących się w pobliżu.

PoziomDoświadczenie
1750
25400
317500
452000

Wiele uderzeń

Dzięki temu zaklęciu twoje ostrze zadaje podwójne obrażenia podczas ataku. W połączeniu z innymi zaklęciami (takimi jak Piekielny gniew, Fizyczna tarcza, Spowolniony czas) ta sztuczka staje się niesamowicie szkodliwa.

PoziomDoświadczenie
11200
24680
315700
443500

Błyskawica

Zaklęcie to wytwarza łuk czystej energii, która przeskakuje pomiędzy koniuszkami palców rzucającego, a celem. Magowie wyższego poziomu potrafią trafić kilku nieprzyjaciół jednocześnie.

PoziomDoświadczenie
1Uzyskiwany fabularnie
25760
318200
448000

Boska furia

To niezwykle potężne zaklęcie wywołuje furię pradawnych bogów, sprowadzając olbrzymie słupy energii z niebios i porażając wszystkich pechowców, którzy znajdują się w ich zasięgu. Wyższe poziomy zwiększają zadawane obrażenia.

PoziomDoświadczenie
14000
29000
325000
466000

Piekielny gniew

Coś dla złych chłopców. To straszne, mroczne zaklęcie wywołuje wiry energii rodem z najniższych poziomów piekieł. Pod każdą ofiarą tworzy się portal, który wysysa ich siły witalne i przesyła wprost do demonów żyjących w przeklętych podziemnych światach. Wyższe poziomy zwiększają zadawane obrażenia.

PoziomDoświadczenie
14000
29000
325000
466000

Zaklęcia otoczenia

Mocarne pchnięcie

To zaklęcie wywołuje potężny wybuch energii w pobliżu rzucającego, powalając tym samym wszystkich znajdujących się w pobliżu wrogów. Szczególnie przydatne w przypadku gdy nieprzyjacielskie oddziały są przerzedzone. Wyższe poziomy zaklęcia zapewniają jeszcze większą siłę odrzucenia.

PoziomDoświadczenie
1600
23600
312600
440000

Odwrotność

Te podstępne zaklęcie wprowadza w błąd przeciwnika, czyniąc z niego bezwiednego sprzymierzeńca. Wyższe poziomy czaru pozwalają na kontrolowanie umysłu delikwenta przez dłuższy okres czasu. Jedynie złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.

PoziomDoświadczenie
13200
26500
316000
445000

Spowolniony czas

Czar ten wpływa na strukturę czasu. Spowalnia wszystko w Albionie do tempa pełzania, podczas gdy rzucający zaklęcie w ogóle tego nie uświadczy. Wyższe poziomy pozwalają na utrzymanie tego stanu na dłuższy okres czasu i właściwie go zatrzymują powodując, że stajesz się jego faktycznym panem.

PoziomDoświadczenie
12000
26580
318800
447500

Wyssanie życia

Wyjątkowo nieprzyjemne zaklęcie, które pozwala na uzdrowienie bohatera kosztem energii życiowej wyssanej z innej postaci. Wyższe poziomy pozwalają wyciągać z ofiary za każdym razem więcej życia. Tylko złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.

PoziomDoświadczenie
12800
26750
316500
444500

Przywołanie

Przywołanie wyciąga duszę sprzyjającego stworzenia z otchłani, by wspomóc rzucającego. Jeżeli ta istota zabije inną, automatycznie przejmuje duszę swojej ofiary. Wyższe poziomy pozwalają magowi na utrzymanie przywołanej kreatury na dłużej. Jedynie dobre postacie potrafią opanować to zaklęcie.

PoziomDoświadczenie
11800
25350
317700
445500

Zaklęcia fizyczne

Fizyczna tarcza

Otacza rzucającego zaklęcie ochronną aurą energii, która pochłania wszelkie obrażenia kosztem punktów many, aż do chwili ich wyczerpania. Tarcza znika, jeżeli zaklęcie zostaje ponownie wypowiedziane. Wyższe poziomy pozwalają pochłonąć więcej obrażeń. Jedynie dobrzy mogą opanować ten czar.

PoziomDoświadczenie
1900
25350
317700
451500

Szał bitewny

Szał bitewny wprawia bohatera w amok, zwiększając jego szybkość i siłę, zmniejszając zaś zdrowy rozsądek i dobre maniery. Wyższe poziomy pozwalają stać się rzucającemu jeszcze potężniejszym i dłużej utrzymywać ten stan. Jedynie złe postacie potrafią opanować to zaklęcie.

PoziomDoświadczenie
11600
26210
320500
451000

Pośpiech zabójcy

To zaklęcie wysyła rzucającego w mgnieniu oka w przestrzeń. Jeżeli ofiara zostanie namierzona, czar pozwala magowi na natychmiastowe pojawienie się za nieszczęśnikiem. Wyższe klasy są w stanie przenieść bohatera jeszcze dalej!

PoziomDoświadczenie
1400
22700
38100
420000

Uzdrawianie życia

Pozwala magowi zmieniać energię magiczną na zdrowie. Punkty życia mogą być "wymieniane" również pomiędzy sojusznikami stojącymi blisko siebie. Wyższe poziomy zapewniają więcej zdrowia przy każdym użyciu. Jedynie dobre postacie potrafią opanować to zaklęcie.

PoziomDoświadczenie
12300
25850
315900
449000

Miecz ducha

Zaklęcie przywołuje z piekieł armię nierealnych ostrzy, które walczą po stronie rzucającego.

PoziomDoświadczenie
12500
26300
317200
451500

Wiele strzał

Po rzuceniu tego zaklęcia każda wystrzelona strzała zmienia się w rój śmiercionośnych pocisków, powodując dużo większe obrażenia.

PoziomDoświadczenie
11000
25140
319500
447000

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...