Kolejny dzień, kolejne informacje na temat „Dragon Age: Przebudzenie”. Jakby to powiedział Oghren – „na cycki moich przodków, to kutewsko sympatycznie ze strony BioWare!” – oczywiście jeżeli nie byłby w tym momencie w fazie głębokiego upojenia alkoholowego, co nie zdarza mu się zbyt często. Tak czy siak, pod zdaniem się podpiszę i narzekać z faktu zalewu smacznych wieści z Edmonton również nie zamierzam.
Pierwszym, niewątpliwie frapującym tekstem, jest krótki wywiad z głównym scenarzystą dodatku Ferretem Baudoinem, traktujący o postaci Sigrun. Dumną krasnoludzką łotrzycę, ostatnią członkinię „Legionu Umarłych”, mieliśmy okazję pokrótce poznać już wczoraj, a dziś możemy się dokładnie wgryźć się w jej historię i rozterki wewnętrzne, poznać czym inspirowali się twórcy przy tworzeniu tej bohaterki oraz dowiedzieć się, dlaczego warto przyłączyć ją do naszej drużyny.
BioWare uchylił też rąbka tajemnicy powiązanego z nowościami związanymi z klasą maga. Poznaliśmy jedną ze specjalizacji oraz cztery nowe czary. Informacje zostały przedstawione dosyć wyczerpująco, bo, prócz suchego tekstu, otrzymaliśmy kilka obrazków oraz filmików obrazujących nam, z czym mamy konkretnie do czynienia.
Mag
Specjalizacja
- Mag Bitewny – niektórzy magowie specjalizują się w zaklęciach, które pozwalają im angażować się w potyczki i przypiekać czerepy przeciwników z bezpiecznej odległości. Natomiast magowie bitewni wprost ubóstwiają, z pieśnią na ustach, wraz ze swoimi uzbrojonymi i opancerzonymi po zęby przyjaciółmi, wkroczyć w sam środek pola walki, tak blisko, aby zobaczyć lęk w oczach swoich przeciwników. Ich zaklęcia skupiają się głównie na ochronie osobistej oraz kontroli żywiołów w najbliższym otoczeniu.
Zaklęcia
- Arcane Field – zaklęcie podtrzymywane. Kiedy jest aktywne, wokół maga tworzy się pole tajemnej energii, które co kilka sekund emituje falę pocisków, zadających duchowe obrażenia przeciwnikom, którzy znajdują się w obszarze działania zaklęcia. Każdy pocisk zużywa niewielką ilość many.
- Elemental Chaos – mag bitewny tworzy pole chaotycznej, wirującej energii, która nieustannie rani pobliskich wrogów obrażeniami od każdego żywiołu tak długo, jak trwa to zaklęcie. Czar gwałtownie pochłania manę.
- Hand of Winter – mag bitewny wyzwala intensywny wybuch mrozu, który prócz tego, że zadaje olbrzymie obrażenia otaczającym go wrogom, to na dodatek zamienia ich w jedną wielką bryłę lodu. No oczywiście, jeżeli nie posiadają dostatecznej odporności na tego typu triki, inaczej tylko zostają spowolnieni – co jest swoją drogą i tak całkiem miłe.
- Repulsion Field – tak długo, jak zaklęcie jest aktywne, mag emanuję pole odpychającej energii. Z każdą falą, nieprzyjaciele otaczający naszego czarodzieja, zostają skutecznie znokautowani, o ile nie przejdą testu odporności na tego typu chwyty. Mana zużywana jest wraz z każdym skutecznie powalonym przeciwnikiem.
Komentarze
Dodaj komentarz