Tunika Czarnych Ostrzy | Tunika Oszustki | Pancerz Poszukiwacza Burz | Pancerz Wartownika
Napierśnik Obrony Hirola | Płytowa Zbroja Szarego Strażnika | Ostrza Awarów | Zemsta Dumata
Wojna i Pokój | Pierścienie Więzi | Kręgi Magii | Ozdoby Boskiej | Lód i Ogień | Zestaw Zębatek | Natura Człowieka
Szaty Opiekuna Wiedzy
Premie: +2 do siły woli, +3 do kondycji, +3 do magii, +2 do zręczności, +7 do pancerza, +6 do obrony, +15% do odporności na elektryczność, zimno, ogień, duchowej, +20 do odporności fizycznej
Skąd: Cały zestaw można znaleźć w szafie w Opuszczonym Magazynie.
Kamizelka Zwinności
Premie: +11 do zręczności, +11 do sprytu, +50 do wytrzymałości, +3 do pancerza, +20% do odporności na ogień, zimno i zaklęcia, +10 do odporności psychicznej, +15% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +10% do szansy na trafienie krytyczne w walce dystansowej, szybkie celowanie, 3 runiczne gniazda
Skąd: Czapkę można kupić od Yuriaha po wykonaniu zadania Ciągłość Handlu, a rękawice od Barmana Pod Koroną i Lwem, pancerz uzyskać od zabójcy Kruków podczas zadania Gęstniejący Spisek, a obuwie w Kryjówce Przemytników.
Lekki Pancerz Szarego Strażnika
Premie: +3 do sprytu, +4 do zręczności, +6 do kondycji, +4 do ataku, +3 do obrony, +6 do pancerza, +0.5 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +5% do szansy na unikanie ataków, 3 runiczne gniazda
Skąd: Cały zestaw można uzyskać rozpoczynając dodatek nowostworzonym łotrzykiem.
Tunika Czarnych Ostrzy
Premie: +4 do zręczności, +4 do sprytu, +8 do kondycji, +8 do siły woli, +12 do obrony, +1 do pancerza, +60% do odporności na ogień, +20% do odporności na zimno, +8% do odporności na zaklęcia, , +5% do obrażeń przy trafieniu krytyczny, +0.5 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, -10% zmęczenia, 3 runiczne gniazda
Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni w sekretnym pomieszczeniu w Kopalni Srebrnorytu, a pancerz w skrzyni otoczonej szkodliwymi oparami. Rękawice oraz obuwie nie występują w kampanii rozszerzenia.
Tunika Oszustki
Premie: +2 do siły woli, +3 do zręczności, +4 do ataku, +9 do obrony, +1 do pancerza, +20% do odporności na elektryczność, +15 do odporności psychicznej, +25 do odporności fizycznej, -15% zmęczenia, 3 runiczne gniazda
Skąd: Czapka znajduje się w sarkofagu Awarów w Podziemiach Twierdzy Czuwania, pancerz na stojaku w Sali Tronowej, rękawice w Kryjówce Przemytników, obuwie natomiast przy szkielecie w Głębokich Ścieżkach.
Pancerz Poszukiwacza Burz
Premie: +8 do zręczności, +18 do obrony, +4 do pancerza, +80% do odporności na elektryczność, +15 do odporności psychicznej, +2 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, 3 runiczne gniazda
Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni podczas pierwszej wizyty w Twierdzy Czuwania, obuwie natomiast przy ciele templariusza w Posiadłości Turnoble. Pancerz można kupić od Yuriaha, a rękawice od Herrena.
Pancerz Wartownika
Premie: +8 kondycji, +14 do siły, +6 do ataku, +12 do obrony, +1 do pancerza, +25 do odporności fizycznej, +1.5 do regeneracji żywotności podczas walki, +3% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, szansa na unikanie pocisków, -10% zmęczenia, 3 runiczne gniazda
Skąd: Pancerz można uzyskać od Pierwszego w Nieśmiertelnych Czarnych Mokradłach, a reszta zestawu znajduje się w żelaznych skrzyniach po zamknięciu Zasłony.
Napierśnik Obrony Hirola
Premie: +4 do siły, +10 do kondycji, +6 do obrony, +1 do przebijania pancerza, +30% do odporności na ogień, +10% do odporności na zaklęcia, +15 do odporności psychicznej, +3% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, -20% zmęczenia, 3 runiczne gniazda
Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni w Dzielnicy Kupców Kal’Hirol, pancerz oraz obuwie są jednymi z kilku przedmiotów, które można naprawić na kowadle golemów, rękawice natomiast są nagrodą za rozwiązanie zagadki z kamieniami runicznymi.
Płytowa Zbroja Szarego Strażnika
Premie: +2 do siły, +8 do kondycji, +25 do wytrzymałości, +4 do ataku, +3 do obrony, +6 do pancerza, +5 do odporności fizycznej i psychicznej, +5% do szansy na unikanie ataków, 2 runiczne gniazda
Skąd: Cały zestaw można uzyskać rozpoczynając dodatek nowostworzonym wojownikiem.
Ostrza Awarów
Premie: +4 do ataku, +1 do obrażeń, +4 do obrażeń od ognia, +? do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +10% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, +2.5 do przebijania pancerza, 6 runicznych gniazd
Skąd: Kieł Ojca Gór można uzyskać od Mosley’a Węża w Opuszczonej Zatoce, Szpon Niebios natomiast kupić od Glassrica w Amarancie.
Zemsta Dumata
Premie: +8 do ataku, +9 do obrony, + 2 do obrażeń, +25% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +0.75 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, niewrażliwość na ataki z flanki, 6 runicznych gniazd
Skąd: Pazur Dumata można uzyskać od przywódcy piratów podczas losowej potyczki, Kręgosłup Dumata natomiast znajduje się na stojaku na broń w Sali Tronowej.
Wojna i Pokój
Premie: +2 do sprytu, +15 do obrony, +3 do obrażeń od elektryczności +10% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +? do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +5% do szansy na unikanie ataków, szansa na unikanie pocisków, pochłania obrażenia, 3 runiczne gniazda
Skąd: Kallak jest jednym z kilku przedmiotów, które można naprawić na kowadle golemów, Partha natomiast znajduje się przy ciele Dailana w Dzielnicy Kupców Kal’Hirol.
Pierścienie Więzi
Premie: +8 do siły woli, +15% do odporności na siły natury, +20% do odporności na zaklęcia, +50% do odporności duchowej, +15% do obrażeń od siły natury, +100% do obrażeń duchowych
Skąd: Więź Ducha można uzyskać od Baronowej na Czarnych Mokradłach, Więź Ziemi natomiast od Królowej Czarnych Mokradeł.
Kręgi Magii
Premie: +15 do siły woli, +10 do siły zaklęć, +12 do kondycji
Skąd: Pierścień Mistrzostwa można uzyskać od Adrii w Podziemiach Twierdzy Czuwania, Pierścień Dyscypliny natomiast znajduje się w skrzyni w Kopalni Srebrnorytu.
Ozdoby Boskiej
Premie: +25 do wytrzymałości, +10% do odporności na ogień, zimno i elektryczność, +12% do odporności na zaklęcia, +10 do odporności psychicznej, +? do regeneracji żywotności podczas walki, +10% do otrzymywanych efektów uzdrawiających
Skąd: Znak Boskiej można uzyskać od Skażonego Wilka Cienia na Czarnych Mokradłach, Błogosławieństwo Boskiej natomiast od Herolda podczas ataku na Twierdzę Czuwania.
Lód i Ogień
Premie: +3 do siły woli, +8 do magii, +10% do odporności na ogień, +70% do odporności na zimno, +30% do obrażeń od zimna, +20% do obrażeń od ognia
Skąd: Popiół znajduje się przy ciele mrocznego pomiota w Nieprzebytym Lesie, Sopel natomiast można kupić od Yuriaha po wykonaniu wszystkich zadań dla Gildii Kupieckiej.
Zestaw Zębatek
Premie: +4 do siły woli, +4 do magii, +15% do odporności na elektryczność, +15% do obrażeń od elektryczności, +? do regeneracji żywotności podczas walki
Skąd: Złotą Zębatkę można kupić od Yuriaha w Twierdzy Czuwania, Srebrna Zębatka natomiast znajduje się w osobistym schowku w Sali Tronowej.
Natura Człowieka
Premie: +6 do kondycji, +3 do zręczności, +3 do sprytu, +1.5 do regeneracji żywotności podczas walki
Skąd: Pierścień Subtelności jest nagrodą za zadanie Dawno Pogrzebana Przeszłość w Sękatych Wzgórzach, Pierścień Srogości natomiast znajduje się w zamkniętej skrzyni przy dokach na Czarnych Mokradłach.
Komentarze
2-by zyskać czapke zwinności należy wykonać zadanie na korzyść handlu ( chłopi nie będą zadowoleni)
3- zestawy szarego strażnika można uzyskać również zaimportowaną postacią ( należy zaimportować zapis na , którym rozebraliśmy postać)
Dodaj komentarz