Zestawy

5 minut czytania

Szaty Opiekuna Wiedzy

zestawy, przedmioty

Premie: +2 do siły woli, +3 do kondycji, +3 do magii, +2 do zręczności, +7 do pancerza, +6 do obrony, +15% do odporności na elektryczność, zimno, ogień, duchowej, +20 do odporności fizycznej

Skąd: Cały zestaw można znaleźć w szafie w Opuszczonym Magazynie.

Kamizelka Zwinności

zestawy, przedmioty

Premie: +11 do zręczności, +11 do sprytu, +50 do wytrzymałości, +3 do pancerza, +20% do odporności na ogień, zimno i zaklęcia, +10 do odporności psychicznej, +15% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +10% do szansy na trafienie krytyczne w walce dystansowej, szybkie celowanie, 3 runiczne gniazda

Skąd: Czapkę można kupić od Yuriaha po wykonaniu zadania Ciągłość Handlu, a rękawice od Barmana Pod Koroną i Lwem, pancerz uzyskać od zabójcy Kruków podczas zadania Gęstniejący Spisek, a obuwie w Kryjówce Przemytników.

Lekki Pancerz Szarego Strażnika

zestawy, przedmioty

Premie: +3 do sprytu, +4 do zręczności, +6 do kondycji, +4 do ataku, +3 do obrony, +6 do pancerza, +0.5 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +5% do szansy na unikanie ataków, 3 runiczne gniazda

Skąd: Cały zestaw można uzyskać rozpoczynając dodatek nowostworzonym łotrzykiem.

Tunika Czarnych Ostrzy

zestawy, przedmioty

Premie: +4 do zręczności, +4 do sprytu, +8 do kondycji, +8 do siły woli, +12 do obrony, +1 do pancerza, +60% do odporności na ogień, +20% do odporności na zimno, +8% do odporności na zaklęcia, , +5% do obrażeń przy trafieniu krytyczny, +0.5 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, -10% zmęczenia, 3 runiczne gniazda

Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni w sekretnym pomieszczeniu w Kopalni Srebrnorytu, a pancerz w skrzyni otoczonej szkodliwymi oparami. Rękawice oraz obuwie nie występują w kampanii rozszerzenia.

Tunika Oszustki

zestawy, przedmioty

Premie: +2 do siły woli, +3 do zręczności, +4 do ataku, +9 do obrony, +1 do pancerza, +20% do odporności na elektryczność, +15 do odporności psychicznej, +25 do odporności fizycznej, -15% zmęczenia, 3 runiczne gniazda

Skąd: Czapka znajduje się w sarkofagu Awarów w Podziemiach Twierdzy Czuwania, pancerz na stojaku w Sali Tronowej, rękawice w Kryjówce Przemytników, obuwie natomiast przy szkielecie w Głębokich Ścieżkach.

Pancerz Poszukiwacza Burz

zestawy, przedmioty

Premie: +8 do zręczności, +18 do obrony, +4 do pancerza, +80% do odporności na elektryczność, +15 do odporności psychicznej, +2 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, 3 runiczne gniazda

Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni podczas pierwszej wizyty w Twierdzy Czuwania, obuwie natomiast przy ciele templariusza w Posiadłości Turnoble. Pancerz można kupić od Yuriaha, a rękawice od Herrena.

Pancerz Wartownika

zestawy, przedmioty

Premie: +8 kondycji, +14 do siły, +6 do ataku, +12 do obrony, +1 do pancerza, +25 do odporności fizycznej, +1.5 do regeneracji żywotności podczas walki, +3% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, szansa na unikanie pocisków, -10% zmęczenia, 3 runiczne gniazda

Skąd: Pancerz można uzyskać od Pierwszego w Nieśmiertelnych Czarnych Mokradłach, a reszta zestawu znajduje się w żelaznych skrzyniach po zamknięciu Zasłony.

Napierśnik Obrony Hirola

zestawy, przedmioty

Premie: +4 do siły, +10 do kondycji, +6 do obrony, +1 do przebijania pancerza, +30% do odporności na ogień, +10% do odporności na zaklęcia, +15 do odporności psychicznej, +3% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, -20% zmęczenia, 3 runiczne gniazda

Skąd: Hełm znajduje się w skrzyni w Dzielnicy Kupców Kal’Hirol, pancerz oraz obuwie są jednymi z kilku przedmiotów, które można naprawić na kowadle golemów, rękawice natomiast są nagrodą za rozwiązanie zagadki z kamieniami runicznymi.

Płytowa Zbroja Szarego Strażnika

zestawy, przedmioty

Premie: +2 do siły, +8 do kondycji, +25 do wytrzymałości, +4 do ataku, +3 do obrony, +6 do pancerza, +5 do odporności fizycznej i psychicznej, +5% do szansy na unikanie ataków, 2 runiczne gniazda

Skąd: Cały zestaw można uzyskać rozpoczynając dodatek nowostworzonym wojownikiem.

Ostrza Awarów

zestawy, przedmioty

Premie: +4 do ataku, +1 do obrażeń, +4 do obrażeń od ognia, +? do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +10% do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz, +2.5 do przebijania pancerza, 6 runicznych gniazd

Skąd: Kieł Ojca Gór można uzyskać od Mosley’a Węża w Opuszczonej Zatoce, Szpon Niebios natomiast kupić od Glassrica w Amarancie.

Zemsta Dumata

zestawy, przedmioty

Premie: +8 do ataku, +9 do obrony, + 2 do obrażeń, +25% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +0.75 do regeneracji wytrzymałości podczas walki, niewrażliwość na ataki z flanki, 6 runicznych gniazd

Skąd: Pazur Dumata można uzyskać od przywódcy piratów podczas losowej potyczki, Kręgosłup Dumata natomiast znajduje się na stojaku na broń w Sali Tronowej.

Wojna i Pokój

zestawy, przedmioty

Premie: +2 do sprytu, +15 do obrony, +3 do obrażeń od elektryczności +10% do obrażeń przy trafieniu krytycznym, +? do regeneracji wytrzymałości podczas walki, +5% do szansy na unikanie ataków, szansa na unikanie pocisków, pochłania obrażenia, 3 runiczne gniazda

Skąd: Kallak jest jednym z kilku przedmiotów, które można naprawić na kowadle golemów, Partha natomiast znajduje się przy ciele Dailana w Dzielnicy Kupców Kal’Hirol.

Pierścienie Więzi

Premie: +8 do siły woli, +15% do odporności na siły natury, +20% do odporności na zaklęcia, +50% do odporności duchowej, +15% do obrażeń od siły natury, +100% do obrażeń duchowych

Skąd: Więź Ducha można uzyskać od Baronowej na Czarnych Mokradłach, Więź Ziemi natomiast od Królowej Czarnych Mokradeł.

Kręgi Magii

Premie: +15 do siły woli, +10 do siły zaklęć, +12 do kondycji

Skąd: Pierścień Mistrzostwa można uzyskać od Adrii w Podziemiach Twierdzy Czuwania, Pierścień Dyscypliny natomiast znajduje się w skrzyni w Kopalni Srebrnorytu.

Ozdoby Boskiej

Premie: +25 do wytrzymałości, +10% do odporności na ogień, zimno i elektryczność, +12% do odporności na zaklęcia, +10 do odporności psychicznej, +? do regeneracji żywotności podczas walki, +10% do otrzymywanych efektów uzdrawiających

Skąd: Znak Boskiej można uzyskać od Skażonego Wilka Cienia na Czarnych Mokradłach, Błogosławieństwo Boskiej natomiast od Herolda podczas ataku na Twierdzę Czuwania.

Lód i Ogień

Premie: +3 do siły woli, +8 do magii, +10% do odporności na ogień, +70% do odporności na zimno, +30% do obrażeń od zimna, +20% do obrażeń od ognia

Skąd: Popiół znajduje się przy ciele mrocznego pomiota w Nieprzebytym Lesie, Sopel natomiast można kupić od Yuriaha po wykonaniu wszystkich zadań dla Gildii Kupieckiej.

Zestaw Zębatek

Premie: +4 do siły woli, +4 do magii, +15% do odporności na elektryczność, +15% do obrażeń od elektryczności, +? do regeneracji żywotności podczas walki

Skąd: Złotą Zębatkę można kupić od Yuriaha w Twierdzy Czuwania, Srebrna Zębatka natomiast znajduje się w osobistym schowku w Sali Tronowej.

Natura Człowieka

Premie: +6 do kondycji, +3 do zręczności, +3 do sprytu, +1.5 do regeneracji żywotności podczas walki

Skąd: Pierścień Subtelności jest nagrodą za zadanie Dawno Pogrzebana Przeszłość w Sękatych Wzgórzach, Pierścień Srogości natomiast znajduje się w zamkniętej skrzyni przy dokach na Czarnych Mokradłach.

Komentarze

0
·
Mam problem ze znalezieniem czapki, zwinności zadanie ''Ciągłość Handlu'' leży w wykonanych, a u Yuriaha nie ma czapki zwinności. POMOCY!
0
·
A gdzie jest muszlowa płytowa zbroja?
0
·
Co znaczy kampania rozszerzenia że zbroją czarnych ostrzy?
0
·
1-obuwie oraz rękawice ostrzy nie zostały dodane do gry. (Ale może są w plikach gry więc polecam wejście kodami do pokoju twurców)
2-by zyskać czapke zwinności należy wykonać zadanie na korzyść handlu ( chłopi nie będą zadowoleni)
3- zestawy szarego strażnika można uzyskać również zaimportowaną postacią ( należy zaimportować zapis na , którym rozebraliśmy postać)

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...