szczury_wroclawia_szpital

Mag

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz czwartek, 27 maja 2010

Tarcza Pustki

zaklęcia, mag
  • Bierna
  • Wymagania: Poziom 20, Magia 40

Mag modyfikuje Magiczną Tarczę, by częściowo przenieść się do Pustki, co znacznie zwiększa szansę odparcia wrogich zaklęć lub uniknięcia ataków fizycznych, dopóki zaklęcie działa. Szanse te są jednak zmniejszone, gdy zaklęcie nie działa.

Mistrzostwo Żywiołów

zaklęcia, mag
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 100
  • Zmęczenie: 10%
  • Ponowne użycie: 30 s
  • Wymagania: Poziom 22, Magia 44

Mag nauczył się potęgować efekt działania każdego z żywiołów, zwiększając obrażenia od żywiołów zadawane innymi atakami, póki to zaklęcie działa.

Dostrojenie

zaklęcia, mag
  • Bierna
  • Wymagania: Poziom 25, Magia 52

Mag zdołał dostroić się do otaczających go magicznych energii, dzięki czemu otrzymuje premie do siły woli i regeneracji many.

Spirala Czasu

zaklęcia, mag
  • Włączana
  • Zasięg: Postać
  • Koszt użycia: 122
  • Ponowne użycie: 180 s
  • Wymagania: Poziom 28, Magia 61

Dzięki ogromnej koncentracji, mag potrafi zmieniać postrzeganie czasu, kasując opóźnienia wszystkich zaklęć.

Odpychające Pole

zaklęcia, mag
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 80
  • Zmęczenie: 10%
  • Ponowne użycie: 10 s
  • Wymagania: Poziom 20, Magia 43

Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują odpychające fale energii. Każda fala przewraca wrogów, którym nie powiedzie się rzut na odporność fizyczną. Powalenie każdej istoty powoduje zużycie many.

Pokrzepienie

zaklęcia, mag
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 100
  • Zmęczenie: 20%
  • Ponowne użycie: 30 s
  • Wymagania: Poziom 22, Magia 49

Fale ożywionej energii wspomagają pobliskich przyjaciół, znacznie zmniejszając ich zmęczenie, dzięki czemu ich zaklęcia i talenty mają zredukowany koszt aktywacji, dopóki działa to zaklęcie. Jednakże nieustannie zużywa ono manę rzucającego.

Tajemne Pole

zaklęcia, mag
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 80
  • Zmęczenie: 10%
  • Ponowne użycie: 10 s
  • Wymagania: Poziom 24, Magia 55

Dopóki to zaklęcie działa, z maga emanują fale tajemnej energii, wypuszczając pociski zadające duchowe obrażenia wrogom w jego zasięgu. Każdy pocisk zużywa niewielką ilość many.

Mistyczna Negacja

zaklęcia, mag
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 100
  • Zmęczenie: 10%
  • Ponowne użycie: 10 s
  • Wymagania: Poziom 26, Magia 58

Dopóki to zaklęcie działa, maga otacza aura przyjaznej magii. Co kilka sekund zaklęcie to rozprasza wszelkie magiczne efekty w polu jego działania, rzucone przez wrogą istotę. Każde rozproszenie zużywa niewielką ilość many.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...