Podwójny Cios
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 67
- Ponowne użycie: 30 s
- Wymagania: Poziom 20, Zręczność 34, Wyszkolenie Bojowe
Dwa niszczące ciosy po kolei zadają automatycznie trafienie krytyczne. Zdolność Czuły Punkt zwiększa obrażenia przy każdym trafieniu. Jeżeli cel został trafiony Poniżej Pasa, nie może się poruszać przez jakiś czas.
Czuły Punkt
- Bierna
- Wymagania: Zręczność 40, Ulepszone Wyszkolenie Bojowe
Postać uzbrojona w dwie bronie stanowi niszczycielski żywioł, otrzymując trwałe premie do szansy na trafienie krytyczne w walce wręcz i obrażeń przy trafieniu krytycznym. Zdolność Podwójny Cios zadaje dodatkowe obrażenia od utraty krwi.
Poniżej Pasa
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 67
- Ponowne użycie: 30 s
- Wymagania: Zręczność 46, Eksperckie Wyszkolenie Bojowe
Postać atakując nogi otaczających ją wrogów, na pewien czas zmniejsza ich prędkość ataku i poruszania się. Jeśli wróg krwawi już po ataku zadanym Podwójnym Ciosem, przewraca się i pada na ziemię.
Nieustanny Grad Ciosów
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 0
- Zmęczenie: 0%
- Ponowne użycie: 60 s
- Wymagania: Zręczność 50, Mistrzowskie Wyszkolenie Bojowe
Postać wyznacza przeciwnika do zabicia, po czym atakuje go szybko i wielokrotnie, z każdym ciosem zużywając niewielką ilość wytrzymałości. Atak trwa dopóki cel nie umrze lub nie ucieknie, albo dopóki postać nie chybi bądź nie zużyje całej wytrzymałości. Jeżeli cel już krwawi po Podwójnym Ciosie, każde trafienie staje się krytyczne. Jeżeli cel został spowolniony ciosem Poniżej Pasa, postać zawsze trafia.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz