riese

Wstęp

Krystian "Crushnik" Mądry sobota, 23 lipca 2011

Akcja dzieje się średniowiecznej Europie, gdzie ludzie żyją w ciągłym strachu przed demonami i karą Boską. Główny bohater, Christof, jest wojownikiem, który walczy przeciwko stworom ciemności. Po odniesieniu ciężkich ran w walce, został wyleczony przez siostrę Anezkę w praskim klasztorze żeńskim. Miłość uderza w Christofa, kiedy ten się najmniej tego spodziewa. Zdaje sobie sprawę, że niemożliwym jest, by on i Anezka byli razem, ale przyrzeka chronić ją i Pragę przed demonami. Nie wie jednak jednego – miasto stało się polem bitwy między różnymi klanami wampirów. Klan Brujah czuje się w obowiązku do strzeżenia tego sekretu oraz nieświadomych śmiertelników przed bardziej okrutnymi klanami. Przemieniając Christofa w wampira, mają nadzieję, że jego umiejętności oraz pasja przyczynią się ich sprawie. Christof stracił duszę, wiarę i wszystko, co kiedykolwiek miał stając się jednym z tych, z którymi zawsze walczył, i których nienawidził. Jednak jego miłość do Anezki nie zginęła. Tak więc Christof zgadza się pomóc Brujah. Zostaje wmieszany w skomplikowaną sieć intryg i walk między klanami wampirów oraz bitwę, która w końcu zawiedzie go do czasów obecnych, do Londynu i Nowego Jorku, gdzie jego przeznaczenie się rozstrzygnie.

Wampir: Maskarada – Odkupienie jest oparta na klasycznym RPG White Wolfa. Otrzymując punkty doświadczenia, rozwijasz Christofa oraz inne postacie podwyższając ich statystyki (takie jak Siła, Inteligencja, Manipulacja itd.), lub uczysz się i rozwijasz rożne dyscypliny, w tym magiczne zaklęcia. Dyscypliny wymagają krwi, którą można przywrócić przedmiotami lub żywiąc się na wrogu. Walka odbywa się w czasie rzeczywistym. Twoi towarzysze ("koteria") są sterowani przez SI (Sztuczną Inteligencję – przyp. tłum.), ale możesz przejmować kontrolę nad każdą z postaci kiedy tylko zechcesz. Podążając za etycznym kodeksem RPG, w grze widnieje wskaźnik Człowieczeństwa, który maleje za każdym razem, kiedy zabijasz niewinnych lub wybierasz szkodliwe decyzje. Gra posiada kilka różnych zakończeń, które zależą od twojego poziomu Człowieczeństwa. Jest także opcja gry dla wielu graczy.

Ciekawostki

Po napisach końcowych pojawia się zdanie: "Żaden szlachta nie został zraniony podczas tworzenia gry", a dalej widzimy: "No dobra, może jeden lub dwa". Szlachta to zwyczajny gatunek potworów, które można napotkać w kilku lochach gry.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...