szczury_wroclawia_szpital

Dyscypliny

Lily sobota, 23 lipca 2011

Powszechne Dyscypliny

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Odżywianievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wysysa krew ze wskazanej ofiary - wroga
przyjaciela
-
Leczenie Krwiąvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywraca zdrowie - siebie 5
Siła Krwivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tymczasowo zwiększa siłę - siebie 5
Zręczność Krwivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tymczasowo zwiększa zręczność - siebie 5
Żywotność Krwivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tymczasowo zwiększa żywotność - siebie 5
Przebudzenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wybudza wampira z letargu - wampira
w letargu
25
Przejście Otchłaniąvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tworzy magiczny portal do schronienia Inteligencja 25
Refleks 25
siebie 10

Animalizm

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Podszepty Dzikościvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wskazane za cel zwierzę walczy dla koterii Oddziaływanie 25 wroga 5
Przywołanievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje zwierzęcego sojusznika Charyzma 25 siebie 10
Stłumienie Bestiivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Uspokaja cel, obniża poziom szału Manipulacja 50 siebie
wroga
przyjaciela
10
Duchowe Połączenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przejmuje kontrolę nad zwierzęciem Manipulacja 60 wroga 15
Przeniesienie Bestiivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przenosi poziom szału na wybranego wroga Manipulacja 70 wroga 20

Dominacja

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Rozkazvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Daje kontrolę nad wybranym celem Manipulacja 25 wroga 5
Mesmeryzmvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wprowadza cel w stan transu Manipulacja 35 wroga 10
Zapomnienievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Cel zaprzestaje ataku Refleks 50 wroga 15
Opętanievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Daje całkowitą kontrolę nad wybranym celem Charyzma 50 wroga 20

Fizyczne Dyscypliny

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Szybkośćvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zwiększa szybkość ruchów i ataku - siebie 5
Hartvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zwiększa odporność na obrażenia - siebie 10
Potencjavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zwiększa siłę - siebie 5

Iluzja

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Płaszcz Cieniavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Bohater znika z pola widzenia Refleks 25 siebie 10
Maska Tysiąca Twarzyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Bohater zyskuje wygląd wybranej postaci Refleks 30 wroga
przyjaciela
10
Płaszcz Gromadyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Koteria znika z pola widzenia Refleks 40 siebie 20

Magia Krwi

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Krwawa Furiavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zmusza wroga do przelania własnej krwi Inteligencja 25
Refleks 25
wroga 5
Potencja Krwivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Sprawia, że dyscypliny kosztują mniejszą ilość krwi Inteligencja 40 siebie 10
Kradzież Vitaevampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wysysa krew z odległego celu Inteligencja 40 wroga 15
Kocioł Krwivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Gotuje krew u wybranej istoty Inteligencja 50 wroga 20

Mortis

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Hordy Zombievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala wskrzesić zmarłego do pomocy Refleks 25
zmarłego 5
Wigor Mortisvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala przejąć kontrolę nad zmarłym wrogiem Refleks 30
Inteligencja 30
zmarłego 10
Przywołanie Duszyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje do pomocy widmo Percepcja 50 siebie 15
Napowietrzna Plagavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wywołuje chmurę rozkładu i zniszczenia Inteligencja 60 obszar 20
Czarna Śmierćvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zadaje ogromne obrażenia wybranemu celowi Inteligencja 70 wroga 25

Nadwrażliwość

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Wyostrzony Zmysłvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala widzieć niewidzialne lub ukryte postacie i przedmioty Percepcja 25 siebie 5
Widzenie Auryvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala widzieć rodzaj, stan zdrowia i zasób krwi istoty Percepcja 35 wroga
przyjaciela
5
Astralny Dotykvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala zidentyfikować przedmiot Percepcja 30 przedmiot 10
Projekcja Astralnavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala na eksplorację za pomocą niewidzialnej formy - siebie 15

Niszczące Ręce

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Rozpadvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przyśpiesza proces starzenia Inteligencja 25
Człowieczeństwo max.60
wroga 5
Kwasowy Dotykvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje chemiczne poparzenia Inteligencja 35
Człowieczeństwo max.50
wroga 10
Atrofiavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Długotrwale obniża cechy fizyczne Inteligencja 50
Człowieczeństwo max.35
wroga 15
Obrócenie w Pyłvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje rozległe obrażenia Inteligencja 60
Człowieczeństwo max.25
wroga 20

Obłęd

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Namiętnośćvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Rozbudza emocje wroga, powoduje szał Charyzma 25 wroga 5
Nawiedzony Umysłvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje u ofiary strach Manipulacja 35 wroga 5
Oczy Chaosuvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wykrywa czyjąś aurę Percepcja 50 wroga
przyjaciela
10
Głos Szaleństwavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje u ofiary szaleństwo Manipulacja 60 wroga 15

Pokusa Płomieni

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Pochodniavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje magiczny płomień Inteligencja 25 siebie 3
Ognisty Pociskvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Pozwala ciskać kulami ognia Inteligencja 35 wroga 5
Ognisty Pierścieńvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tworzy wokół bohatera ognisty pierścień Inteligencja 50 siebie 10
Całopalenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje ekstremalne obrażenia Inteligencja 60 wroga 15
Burza Ogniavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powoduje deszcz ognia Inteligencja 70 obszar 15

Prezencja

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Zachwytvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Powstrzymuje wrogów przed atakiem Charyzma 25 wroga 5
Straszliwe Spojrzenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wzbudza u wroga strach Charyzma 35 wroga 5
Zauroczenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wywołuje u wroga uwielbienie Aparycja 50 wroga 10
Majestatvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wywołuje u wrogów religijne uwielbienie lub zgrozę Charyzma 60 siebie 15

Rytuały Krwi

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Kamienne Sercevampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Chroni bohatera przed przebiciem serca kołkiem Inteligencja 25
Refleks 25
siebie 5
Uwięzienie w Lodzievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zamraża wroga zadając rany od mrozu Inteligencja 35
Refleks 35
wroga 10
Wywołanie Błyskawicyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje na wroga błyskawicę Inteligencja 50
Refleks 50
wroga 20
Zignorowanie Palącego Płomieniavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Chroni przed ogniem, a na wyższych poziomach przed słońcem Inteligencja 60
Refleks 60
siebie 5
Wezwanie Żywiołuvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje do pomocy nadnaturalną istotę Inteligencja 70
Refleks 70
siebie 20

Serpentis

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Oczy Wężavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Hipnotyzuje wroga - wroga 5
Język Wężavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Kradnie vitae wroga - wroga 15
Żmijowa Skóravampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Chroni przed obrażeniami - siebie 10
Wezwanie Żmiivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Przywołuje do pomocy żmiję - siebie 20

Zmiana

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Oczy Bestiivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Podnosi czułość widzenia Percepcja 25 siebie 5
Zwierzęce Pazuryvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zmienia paznokcie w ostre pazury - siebie 5
Wtopienie się w Ziemięvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Bohater wnika pod ziemię, gdzie z wolna się regeneruje - siebie 10
Kształt Bestiivampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Bohater zmienia się w wilka - siebie 10
Forma Mgłyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Bohater przyjmuje formę mgły - siebie 20

Numina

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Niewidzialnośćvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Sprawia, że bohater staje się niewidzialny Percepcja 25
Inteligencja 25
siebie 5
Rozbłyskvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Wywołuje oszałamiające światło Percepcja 35
Inteligencja 35
siebie 10
Widzenie Prawdyvampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Poprawia widzenie Percepcja 50
Inteligencja 50
siebie 10

Wiara

Dyscyplina Opis Wymagane Cechy Rzucane na Jednostki Krwi
Wyleczenievampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Leczy rany Wiara 25 siebie 5
Modlitwavampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Zadaje obrażenia wybranemu celowi Wiara 35 wroga 10
Prawdziwa Wiaravampire the masquerade, redemption, disciplines, dyscypliny, zdolności Tworzy pole ochronne Wiara 50 siebie 20

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...