Powszechne Dyscypliny · Animalizm · Dominacja · Fizyczne Dyscypliny · Iluzja · Magia Krwi · Mortis · Nadwrażliwość · Niszczące Ręce · Obłęd · Pokusa Płomieni · Prezencja · Rytuały Krwi · Serpentis · Zmiana · Numina (ograniczenie: śmiertelnicy) · Wiara (ograniczenie: śmiertelnicy)
Powszechne Dyscypliny
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Odżywianie | Wysysa krew ze wskazanej ofiary | - | wroga przyjaciela |
- |
Leczenie Krwią | Przywraca zdrowie | - | siebie | 5 |
Siła Krwi | Tymczasowo zwiększa siłę | - | siebie | 5 |
Zręczność Krwi | Tymczasowo zwiększa zręczność | - | siebie | 5 |
Żywotność Krwi | Tymczasowo zwiększa żywotność | - | siebie | 5 |
Przebudzenie | Wybudza wampira z letargu | - | wampira w letargu |
25 |
Przejście Otchłanią | Tworzy magiczny portal do schronienia | Inteligencja 25 Refleks 25 |
siebie | 10 |
Animalizm
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Podszepty Dzikości | Wskazane za cel zwierzę walczy dla koterii | Oddziaływanie 25 | wroga | 5 |
Przywołanie | Przywołuje zwierzęcego sojusznika | Charyzma 25 | siebie | 10 |
Stłumienie Bestii | Uspokaja cel, obniża poziom szału | Manipulacja 50 | siebie wroga przyjaciela |
10 |
Duchowe Połączenie | Przejmuje kontrolę nad zwierzęciem | Manipulacja 60 | wroga | 15 |
Przeniesienie Bestii | Przenosi poziom szału na wybranego wroga | Manipulacja 70 | wroga | 20 |
Dominacja
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Rozkaz | Daje kontrolę nad wybranym celem | Manipulacja 25 | wroga | 5 |
Mesmeryzm | Wprowadza cel w stan transu | Manipulacja 35 | wroga | 10 |
Zapomnienie | Cel zaprzestaje ataku | Refleks 50 | wroga | 15 |
Opętanie | Daje całkowitą kontrolę nad wybranym celem | Charyzma 50 | wroga | 20 |
Fizyczne Dyscypliny
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Szybkość | Zwiększa szybkość ruchów i ataku | - | siebie | 5 |
Hart | Zwiększa odporność na obrażenia | - | siebie | 10 |
Potencja | Zwiększa siłę | - | siebie | 5 |
Iluzja
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Płaszcz Cienia | Bohater znika z pola widzenia | Refleks 25 | siebie | 10 |
Maska Tysiąca Twarzy | Bohater zyskuje wygląd wybranej postaci | Refleks 30 | wroga przyjaciela |
10 |
Płaszcz Gromady | Koteria znika z pola widzenia | Refleks 40 | siebie | 20 |
Magia Krwi
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Krwawa Furia | Zmusza wroga do przelania własnej krwi | Inteligencja 25 Refleks 25 |
wroga | 5 |
Potencja Krwi | Sprawia, że dyscypliny kosztują mniejszą ilość krwi | Inteligencja 40 | siebie | 10 |
Kradzież Vitae | Wysysa krew z odległego celu | Inteligencja 40 | wroga | 15 |
Kocioł Krwi | Gotuje krew u wybranej istoty | Inteligencja 50 | wroga | 20 |
Mortis
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Hordy Zombie | Pozwala wskrzesić zmarłego do pomocy | Refleks 25 |
zmarłego | 5 |
Wigor Mortis | Pozwala przejąć kontrolę nad zmarłym wrogiem | Refleks 30 Inteligencja 30 |
zmarłego | 10 |
Przywołanie Duszy | Przywołuje do pomocy widmo | Percepcja 50 | siebie | 15 |
Napowietrzna Plaga | Wywołuje chmurę rozkładu i zniszczenia | Inteligencja 60 | obszar | 20 |
Czarna Śmierć | Zadaje ogromne obrażenia wybranemu celowi | Inteligencja 70 | wroga | 25 |
Nadwrażliwość
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Wyostrzony Zmysł | Pozwala widzieć niewidzialne lub ukryte postacie i przedmioty | Percepcja 25 | siebie | 5 |
Widzenie Aury | Pozwala widzieć rodzaj, stan zdrowia i zasób krwi istoty | Percepcja 35 | wroga przyjaciela |
5 |
Astralny Dotyk | Pozwala zidentyfikować przedmiot | Percepcja 30 | przedmiot | 10 |
Projekcja Astralna | Pozwala na eksplorację za pomocą niewidzialnej formy | - | siebie | 15 |
Niszczące Ręce
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Rozpad | Przyśpiesza proces starzenia | Inteligencja 25 Człowieczeństwo max.60 |
wroga | 5 |
Kwasowy Dotyk | Powoduje chemiczne poparzenia | Inteligencja 35 Człowieczeństwo max.50 |
wroga | 10 |
Atrofia | Długotrwale obniża cechy fizyczne | Inteligencja 50 Człowieczeństwo max.35 |
wroga | 15 |
Obrócenie w Pył | Powoduje rozległe obrażenia | Inteligencja 60 Człowieczeństwo max.25 |
wroga | 20 |
Obłęd
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Namiętność | Rozbudza emocje wroga, powoduje szał | Charyzma 25 | wroga | 5 |
Nawiedzony Umysł | Powoduje u ofiary strach | Manipulacja 35 | wroga | 5 |
Oczy Chaosu | Wykrywa czyjąś aurę | Percepcja 50 | wroga przyjaciela |
10 |
Głos Szaleństwa | Powoduje u ofiary szaleństwo | Manipulacja 60 | wroga | 15 |
Pokusa Płomieni
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Pochodnia | Przywołuje magiczny płomień | Inteligencja 25 | siebie | 3 |
Ognisty Pocisk | Pozwala ciskać kulami ognia | Inteligencja 35 | wroga | 5 |
Ognisty Pierścień | Tworzy wokół bohatera ognisty pierścień | Inteligencja 50 | siebie | 10 |
Całopalenie | Powoduje ekstremalne obrażenia | Inteligencja 60 | wroga | 15 |
Burza Ognia | Powoduje deszcz ognia | Inteligencja 70 | obszar | 15 |
Prezencja
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Zachwyt | Powstrzymuje wrogów przed atakiem | Charyzma 25 | wroga | 5 |
Straszliwe Spojrzenie | Wzbudza u wroga strach | Charyzma 35 | wroga | 5 |
Zauroczenie | Wywołuje u wroga uwielbienie | Aparycja 50 | wroga | 10 |
Majestat | Wywołuje u wrogów religijne uwielbienie lub zgrozę | Charyzma 60 | siebie | 15 |
Rytuały Krwi
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Kamienne Serce | Chroni bohatera przed przebiciem serca kołkiem | Inteligencja 25 Refleks 25 |
siebie | 5 |
Uwięzienie w Lodzie | Zamraża wroga zadając rany od mrozu | Inteligencja 35 Refleks 35 |
wroga | 10 |
Wywołanie Błyskawicy | Przywołuje na wroga błyskawicę | Inteligencja 50 Refleks 50 |
wroga | 20 |
Zignorowanie Palącego Płomienia | Chroni przed ogniem, a na wyższych poziomach przed słońcem | Inteligencja 60 Refleks 60 |
siebie | 5 |
Wezwanie Żywiołu | Przywołuje do pomocy nadnaturalną istotę | Inteligencja 70 Refleks 70 |
siebie | 20 |
Serpentis
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Oczy Węża | Hipnotyzuje wroga | - | wroga | 5 |
Język Węża | Kradnie vitae wroga | - | wroga | 15 |
Żmijowa Skóra | Chroni przed obrażeniami | - | siebie | 10 |
Wezwanie Żmii | Przywołuje do pomocy żmiję | - | siebie | 20 |
Zmiana
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Oczy Bestii | Podnosi czułość widzenia | Percepcja 25 | siebie | 5 |
Zwierzęce Pazury | Zmienia paznokcie w ostre pazury | - | siebie | 5 |
Wtopienie się w Ziemię | Bohater wnika pod ziemię, gdzie z wolna się regeneruje | - | siebie | 10 |
Kształt Bestii | Bohater zmienia się w wilka | - | siebie | 10 |
Forma Mgły | Bohater przyjmuje formę mgły | - | siebie | 20 |
Numina
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Niewidzialność | Sprawia, że bohater staje się niewidzialny | Percepcja 25 Inteligencja 25 |
siebie | 5 |
Rozbłysk | Wywołuje oszałamiające światło | Percepcja 35 Inteligencja 35 |
siebie | 10 |
Widzenie Prawdy | Poprawia widzenie | Percepcja 50 Inteligencja 50 |
siebie | 10 |
Wiara
Dyscyplina | Opis | Wymagane Cechy | Rzucane na | Jednostki Krwi |
---|---|---|---|---|
Wyleczenie | Leczy rany | Wiara 25 | siebie | 5 |
Modlitwa | Zadaje obrażenia wybranemu celowi | Wiara 35 | wroga | 10 |
Prawdziwa Wiara | Tworzy pole ochronne | Wiara 50 | siebie | 20 |
Komentarze
Dodaj komentarz