Główni przeciwnicy

5 minut czytania

Ahzra

ahzra

Lokacja: Silver Mines 3, Zdrowie: 150, Krew: 100, Klan: Tzimisce

Jest to pierwszy boss, jakiego spotkasz w grze, ale nie powinien być zbyt trudny do pokonania. Spotkasz ją będąc jeszcze człowiekiem, więc nie ma możliwości korzystania z dyscyplin. Prawdopodobnie jednak w drodze do niej zebrałeś kilka butelek święconej wody, więc jest to dobry moment na ich użycie, a następnie dobicie wroga.

Ardan

ardan

Lokacja: Ardan’s Chantry, Zdrowie: 300, Krew: 200, Klan: Tremere

Ardan może być niemałym wyzwaniem, gdyż jako typowy Tremere najczęściej korzysta z dyscyplin zadających spore obrażenia i szybko zwiększających poziom szału. Musisz więc pamiętać o leczeniu członków swojej koterii. Ardana najlepiej jest pokonać atakami z bliska, wcześniej używając na sobie dyscypliny Potencji i Szybkości.

Count Orsi

count orsi

Lokacja: Count Orsi's Estate, Stephansdom 3, Teutonic Base 4, Orsi International 4, Zdrowie: 300, Krew: 140, Klan: Ventrue

Orsi, mimo że jest równie wiekowym wampirem co Christof, jest stosunkowo słaby. Walczy głównie korzystając z pistoletu i mniej imponujących dyscyplin, tak więc dość szybko można go pokonać, bez zbędnego wysiłku.

Etrius

etrius

Lokacja: Haus De Hexe 1, Zdrowie: 350, Krew: 160, Klan: Tremere

Etrius jest dość wymagającym przeciwnikiem. Przywołuje do swej pomocy mocarnego stwora, a oprócz tego często zrzuca na koterię grad ognia oraz błyskawic szybko zwiększając u nich szał. Warto więc użyć dyscypliny Szybkości, aby jak najszybciej pozbyć się tego przeciwnika.

Ojciec Leopold

leopold

Lokacja: Society of Leopold 1, Zdrowie: 300, Krew: 80, Klan: Ghul

Pierwszy boss w nowym świecie i jednocześnie dość słaby. Jest ghulem, więc nie posiada potężnych dyscyplin. Zabijesz go kilkoma uderzeniami miecza lub paroma strzałami, ale masz też inne wyjście – możesz zniszczyć zbiorniki z vitae, znajdujące się w pomieszczeniu, z których korzysta Leopold. Widok rozlanej krwi sprawi, że padnie na ziemie i zacznie ją zlizywać, niczym ćpun.

Gigantyczna Kobra

cobra

Lokacja: Setite Temple 3, Zdrowie: 250, Krew: 130, Klan: Setite

Nie licząc zmiany wyglądu, Gigantyczna Kobra posiada i używa praktycznie tych samych dyscyplin co Lukrecja. W zależności więc od tego, jak poradziłeś sobie z jej podstawową formą, podobnie pójdzie ci i z tą. Wystarczy Uwięzienie w Lodzie i kilka uderzeń, aby się poddała.

Król Vaclav

vaclav

Lokacja: Josef's Tunnels 3, Zdrowie: 250, Krew: 0, Klan: Brak

Duch Króla Vaclava nie powinien sprawić większych problemów. Wprawdzie trzeba uważać na jego ataki, które mogą spowodować spory wzrost szału, lecz poza tym powinno pójść dość prosto, używając w razie problemów dyscypliny Szybkości, czy Potencji.

Lukrecja

lukrecja

Lokacja: Setite Temple 4, Zdrowie: 250, Krew: 130, Klan: Setite

Lukrecja może okazać się trudniejszym przeciwnikiem, jeśli zdecyduje się użyć dyscypliny Kradzież Vitae. Poza tym przyzywa do pomocy żmiję i jest zasadniczo dość słaba. Warto na tym poziomie posiadać dyscyplinę Uwięzienie w Lodzie, gdyż wystarczy dwa razy rzucić ją na Lukrecję, a w międzyczasie atakować wszystkim, co się ma.

Golem Maqqabah

maqqabah

Lokacja: Prague's Northern Quarter, Zdrowie: 300, Krew: 0, Klan: Brak

Jak na jednego z początkowych bossów Golem jest dość mocnym przeciwnikiem i pokonanie go za pierwszym razem jest mało prawdopodobne. Maqqabah jest bardzo wytrzymały, a do tego zadaje mocarne obrażenia. Jedynym minusem tego bossa jest jego powolność, tak więc warto użyć dyscypliny Szybkości, aby nie otrzymać zbyt wielkich obrażeń.

Mercurio

mercurio

Lokacja: Petrin Hill Monastery 3, Zdrowie: 300, Krew: 200, Klan: Cappadocian

Przed walką z tymże bossem polecam wykonać autosave’a i przejść do Petrin Hill Monastery 2, po czym wrócić. W ten sposób zaoszczędzisz sobie ponownego przechodzenia levelu, gdy nie uda ci się pokonać Mercurio za pierwszym razem, a będzie to dość prawdopodobne. Mercurio przywołuje do pomocy umarłego, a oprócz tego używa dyscypliny Napowietrzna Plaga, zadając twoim postaciom spore obrażenia. W walce z tym bossem przydaje się dyscyplina Zwierzęce Pazury.

Othelios

othelios

Lokacja: Josef's Tunnels 2, Zdrowie: 200, Krew: 140, Klan: Nosferatu

Zanim wejdziesz do pomieszczenia, w którym znajduje się Othelios, spróbuj wywabić stamtąd innych Nosferatu, aby ich zabić, a następnie zaatakuj samego Otheliosa. Należy uważać na jego topór, który zadaje poważne obrażenia. Dodatkowo boss ten posługuje się dyscypliną Przeniesienia Bestii, tak więc należy mieć pod kontrolą poziom szału u członków koterii.

Underprince

underprince

Lokacja: New York Sewers 3, Zdrowie: 200, Krew: 140, Klan: Nosferatu

Sam Underprince nie jest zbyt wytrzymały, więc ratują go głównie chmary szczurów, które znajdują się na drodze do niego. Spróbuj jak najszybciej się ich pozbyć i skupić atak na samym Nosferatu. Problemem może też okazać się jego umiejętność znikania oraz wywoływania szału u członków twojej koterii. Poza tym nie powinno być z nim większych problemów.

Virstania

virstania

Lokacja: Haus De Hexe 2, Zdrowie: 300, Krew: 140, Klan: Tremere

Wprawdzie często korzysta z dyscypliny Uwięzienie w Lodzie i Całopalenie oraz ma do pomocy gargulca, lecz nie powinna sprawić większych problemów, szczególnie gdy pozbędziemy się już jej pomocnika.

Vukodlak

vukodlak

Lokacja: Cathedral of Flesh 1, Cathedral of Flesh 2, Zdrowie: 2000, Krew: 200, Klan: Tzimisce

Drugi najpotężniejszy przeciwnik w grze, używający dyscyplin Kradzież Vitae oraz Wywołanie Błyskawicy. Vukodlak potrafi zadawać olbrzymie obrażenia, szybko wysyłając członków koterii w stan torporu. Przywołuje także Szlachtę, ale tymi potworami nie ma się co nawet przejmować. Podstawą w walce z nim jest dyscyplina Uwięzienie w Lodzie, z której korzystaj za każdym razem, gdy wyzwoli się z lodu. Jeśli jej nie posiadasz, napakuj w koterię dycypliny Szybkość, Potencję i Hart, przywołaj różne stworzenia, jeśli masz taką możliwość, otocz Vukodlaka i ożywiaj członków, którzy zostali przez niego zabici.

Wilkołak

wilkołak

Lokacja: East London, Zdrowie: 350, Krew: 130, Klan: Brak

Walkę z wilkołakiem można streścić krótko: jeśli posiadasz dyscyplinę Uwięzienie w Lodzie, poradzisz sobie z nim w krótkim czasie, jeśli nie, to on poradzi sobie z twoją koterią w jeszcze krótszym czasie. Wilkołak jest jednym z najgroźniejszych wrogów wampirów i bynajmniej nie mówi się tak bez powodu. Jeśli nie masz wspomnianej wcześniej dyscypliny, to napakuj swoją drużynę w Szybkość, Potencję oraz Hart i do ataku.

Zulo

zulo

Lokacja: Cathedral of Flesh 1, Zdrowie: 3000, Krew: 200, Klan: Tzimisce

Tak oto masz przed sobą największego przeciwnika w całej grze – ostateczną formę Vukodlaka. Zulo posiada i korzysta z tych samych dyscyplin, co w pierwotnej formie, lecz posiada większą ilość zdrowia. Użyj tej samej taktyki, jak w przypadku Vukodlaka i po pewnym czasie, dłuższym lub krótszym, zakończysz grę.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...