szczury_wroclawia_szpital
Sword Coast Legends

Twórcy gry Sword Coast Legends zapowiadają darmowe DLC i plan rozwoju gry w liście otwartym

Autor: Norbert "Wolvertino" Rędzia · Opublikowano: piątek, 30 października 2015

Informacja prasowa

Dan Tudge, dyrektor projektu "Sword Coast Legends", prezes studia n-Space oraz oddany członek zespołu, przygotował dla was pierwsze popremierowe podsumowanie na temat Oficjalnego Statusu Gry.

scl

"Sword Coast Legends" zostało na razie wydane na komputery PC, Mac oraz system Linux. Współpracowaliśmy ściśle z firmą Wizards of the Coast, aby móc przekazać w Wasze ręce pełne doświadczenie Dungeons & Dragons. Zespół odpowiedzialny za system D&D był zaangażowany w każdy etap projektu. Wiemy, że jego członkowie są bardzo podekscytowani wszystkimi przygodami, które można przeżyć w ramach rozgrywki oferowanej przez "Sword Coast Legends".

Wspólnie chcieliśmy oddać w ręce graczy wciągającego, świeżego RPG-a z epicką fabułą i dodatkowym twistem w przechodzeniu lochów w postaci trybu Mistrza gry w czasie rzeczywistym. Jesteśmy dumni z efektu jaki osiągnęliśmy – nasza gra wpisuje się idealnie w zróżnicowany zbiór tytułów pod flagą D&D, niezależnie od tego czy są to gry MMO, action RPG, klasyczne cRPG czy nawet gry typu hack ‘n’ slash.

Pierwsze doznania graczy były niezwykle zróżnicowane. Podczas gdy wielu z nich zakochało się w "Sword Coast Legends", jednak inni nie ukrywają swojego rozczarowania grą. Wszystkim, którzy poczuli się rozczarowani chciałbym powiedzieć tylko jedno: "Rozumiemy Was". Jesteśmy niewielkim, niezależnym studiem deweloperskim i na pewno bez Was, by się nam nie udało. Jesteśmy wdzięczni za Wasze ciągłe wsparcie. W końcu w D&D drużyna jest najważniejsza, a Wy jesteście najlepszą drużyną jaką mogliśmy sobie wymarzyć.

Choć pracowaliśmy nad premierą SCL bardzo ciężko i bardzo długo, to jest to dla nas tak naprawdę dopiero pierwszy krok, fundament dla rozgrywki i doświadczenia, które chcemy ulepszać i rozwijać. Naszym głównym celem od samego początku było przede wszystkim przekazanie w ręce graczy "Sword Coast Legends" oraz wspólna z nimi praca nad udoskonalaniem rozgrywki. W najbliższym czasie planujemy mocno rozwinąć grę. Każda nadchodząca aktualizacja trafi w ręce graczy bez żadnych dodatkowych opłat, zaczynając JUŻ DZISIAJ!

Aktualizacja Halloweenowa: "The Pumpkin Patch"

30 października

  • Nowy obszar "Liar’s Night" pełen klimatycznych Halloweenowych akcesoriów – Lokacja w trybie Mistrza Gry – cmentarz z ponad 35 obiektami do wykorzystania i nowym ekwipunkiem dla graczy
  • Przesuwanie ekranu poprzez "trącenie" krawędzi (opcja dodatkowa) -Gracze mogą teraz kontrolować ruch kamery poprzez trącenie krawędzi ekranu kursorem myszy. WSAD i środkowy przycisk myszy posiadać będą swoją dotychczasową funkcjonalność.
  • Automatyczne leczenie w obozowisku (Adventurer’s Camp) – Po wkroczeniu do obozowiska, drużyna będzie uzdrawiana z wszelkich otrzymanych wcześniej obrażeń
  • Questy Mistrza Gry polegające na zebraniu danych przedmiotów będą wyświetlane w HUD-zie: "X of X found"
  • Dodano skrót klawiszowy wycentrowania widoku
  • Podwojono maksymalną długość konwersacji w trybie Mistrza Gry
  • Dodano opcję zablokowania kursora w oknie gry
  • Bug fixy

Community Pack 1

W tygodniu 9-15 listopada

  • Unikalne drzewka skilli towarzyszy dostępne dla graczy – Dotychczasowe drzewka umiejętności towarzyszy będą dostępne dla graczy
  • Nature set – Nowa zewnętrzna lokacja bez żadnych zdefiniowanych wcześniej elementów, posiadająca ponad 150 elementów przyrody do rozmieszczenia przez MG
  • Reset umiejętności – Gracze otrzymają możliwość zresetowania swoich dotychczasowych umiejętności. Wszystkie punkty (character points) zostaną zwrócone, tak aby gracze mogli zmienić swoje talenty lub wybrać ponownie konkretne umiejętności postaci
  • Player stash – Nowa opcja zapewniająca dodatkowe miejsce na przechowywanie ekwipunku
  • Modyfikatory rzutu na daną umiejętność – Gracze będą mieć możliwość wykonywania rzutu na daną umiejętność, w którym brane pod uwagę będą bonusy pozostałych członków drużyny, np.: podczas wykonywania rzutu na "siłę" przez daną postać, automatycznie zostanie dodany do wyniku jej modyfikator Siły
  • Zwiększenie liczby dostępnych umiejętności potworów – Niestandardowe potwory będą miały więcej umiejętności
  • Bug fixy i dodatkowe rozwiązania związane z uwagami graczy

Community Pack 2

W tygodniu 30 listopada – 6 grudnia

  • Rozwiązanie problemu ninja lootingu w rozgrywce wieloosobowej
  • Nowa grywalna rasa: Drowy (z dostępem do umiejętności "Darkness" i "Faerie Fire")
  • Efekty wizualne dostępne do edycji dla Mistrza Gry ( ogień, dym, itp.)
  • Sprawdzenie i poprawienie zasad śmierci, wipe’u i stabilności oraz wprowadzenie dodatkowych opcji dla bardziej wymagających graczy
  • Lokacja wioski i tematyczne elementy do wykorzystania przez Mistrza Gry
  • Dodanie opcji tekstu do NPC po jego wyborze
  • Możliwość zmiany losowo generowanych elementów
  • Możliwość zamykania i otwierania lokacji na każdym etapie wykonywania zadania (przyjęcie/aktualizacja/ukończenie)
  • Bug fixy i dodatkowe rozwiązania związane z uwagami graczy

Community Pack 3

Grudzień

  • Oficjalne wprowadzenie wsparcia dla modów takich jak: Edytor poziomów, Edytor złożonych dialogów, Regulowane systemy gry: liczniki czasu, system przydziału lootu, itp., Natychmiastowe skierowanie tworzenia tych narzędzi w stronę społeczności graczy
  • Możliwość zablokowania skalowania poziomu potworów w kampaniach Mistrza Gry
  • Bug fixy i dodatkowe rozwiązania związane z uwagami graczy

Rage of Demons

Dostępne wkrótce

Nowa przygoda czekająca na graczy wraz z fabularnym DLC "Rage of Demons" pozwoli wszystkim wrócić do słynnego Podmroku, spotkać się z legendarnym Drizztem Do’Urdenem i stawić czoła jednym z najbardziej przerażających wrogów w całym Faerûnie.

  • Nowe zestawy Rage of Demons wraz z elementami do rozmieszczania
  • Nowa grywalna rasa: Tiefling (Diabelstwo)
  • Nowe stworzenia dostępne dla Mistrza Gry
  • Nowa grywalna klasa wybrana w oparciu o komentarze społeczności
  • Możliwość wyboru do drużyny w rozgrywce fabularnej postaci stworzonych przez gracza
  • Możliwość kontrolowania ruchu postaci klawiszami WSAD
  • Bug fixy i dodatkowe rozwiązania związane z uwagami graczy

Planujemy kontynuować nasze działania także w przyszłym roku, ale nie chodzi jedynie o powiększanie treści i darmowe DLC. Zbieramy wszelkie uwagi od graczy i staramy się wdrażać. Wynikające z tego zmiany i dodatki zostaną opublikowane tutaj jeszcze w tym tygodniu i będziemy wdzięczni za dopisanie wszelkich uwag w tym "żywym" dokumencie.

Chciałbym przekazać najszczersze podziękowania (oraz nieskończone wyrazy wdzięczności od całego zespołu deweloperskiego) całej naszej społeczności graczy oraz wyjątkowej grupie Design Council za ich nieprzerwane wsparcie od czasu ogłoszenia planów wydania "Sword Coast Legends". Gracze przeżyli już ogrom przygód, zsumowany czas rozgrywki od pierwszych head startów po zeszłotygodniową premierę daje imponujący wynik ponad 82 lat spędzonych w grze. To mnóstwo przebytych lochów, stworzonych przygód, pokonanych bossów, zebranego lootu i zakończonych kampanii. W tym znaczeniu "Sword Coast Legends" należy tak samo do jego twórców jak i do graczy. Dlatego też bardzo chętnie dowiemy się co myślicie o grze, tak abyśmy mogli wspólnie sprawić, aby "Sword Coast Legends" było jeszcze lepsze. Podzielcie się z nami swoimi wrażeniami na oficjalnym forum gry, a jeżeli już graliście – to napiszcie dla nas recenzję na Steamie. Pracujemy pełną parą nad nowymi rozszerzeniami do gry, naprawiamy bugi, ulepszamy jakość doświadczeń i wzbogacamy narzędzia trybu Mistrza Gry.

To naprawdę jest dla nas dopiero początek. Czytamy uważnie Wasze prośby oraz uwagi i już pracujemy nad tym, aby wyjść im wszystkim naprzeciw. Mamy jednocześnie nadzieję, że zostaniecie z nami, aby dalej kontynuować swoją przygodę.

Komentarze

dunio1 · piątek, 30 października 2015, 23:09
0
Nie lepiej w spoiler dać zmiany?
Wolvertino · piątek, 30 października 2015, 23:27
0
Dla czytelnika wszystko Proszę bardzo

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...