Studio Ascaron oficjalnie oświadczyło, że Sacred 2 pojawi się nie wcześniej niż pod koniec 2006r. Dodali także, iż w przypadku sequela znacznie większy nacisk zostanie położony na tryb multiplayer, ponieważ "jest on przyszłością tej branży". Niestety nie wiadomo jeszcze czy wymagany będzie jakiś abonament w przypadku gry on-line, lecz plotki głoszą, że pozostanie on jednak darmowy.
Jak oświadczyła firma Kynogon, ich system sztucznej inteligencji, Kynapse, został zaimplementowany przy produkcji drugiej części popularnej gry Sacred (tworzonej przez Ascaron Entertainment).
System będzie doskonale sprawdzał się, jeśli chodzi o hierarchiczne wyszukiwanie dróg w świecie 3d. Działać ma nawet na wielkich mapach, co oznacza, że świat Sacred 2 będzie żył własnym życiem, NPCe będą poruszać się w sposób inteligentny, także uwzględniający dynamiczne zmiany terenu.
Kynapse ma kontrolować w całości wszelkie zachowania niskiego poziomu (podstawowe), tak więc twórcy mogą się skupić na dopracowaniu bardziej rozwiniętych (i przede wszystkim różnicujących poszczególne żywe istoty) mechanizmów.
Oficjalne oświadczenie w tej sprawie możemy znaleźć pod tym adresem .
Niemiecki Ascaron Entertainment zadowolony sukcesem wcześniejszych części, ujawnił plany stworzenia pełnoprawnego sequela znakomitej hack'n'slash – Sacred. Niestety jak na razie nic więcej nie wiadomo.
- 5 stron
- « Pierwsza
- ←
- 3
- 4
- 5