Sortuj wg:

Batman: The Telltale Series – Children of Arkham

Courun Yauntyrr · 24 listopada 2016

Pierwszy epizod, pomimo średniego zakończenia, pozostawił po sobie całkiem pozytywne wrażenie, więc nic dziwnego, że skusiłem się na zakup przepustki sezonowej, tym samym zapewniając sobie możliwość zagrania w "Children of Arkham". Kim tak naprawdę byli rodzice Bruce'a i jakie tajemnice...

Tyranny

Courun Yauntyrr · 19 listopada 2016

Dość mgliście pamiętam opowieści o greckich tyraniach, w których jednostka sprawowała pełnię władzy nie dzięki wyborowi, lecz w wyniku użycia siły. Nie mówiono mi w szkole, że nie zawsze były to osoby skupiające się jedynie na utrwalaniu własnych wpływów. Co więcej, część z nich była świetnymi...

Batman: The Telltale Series – Realm of Shadows

Courun Yauntyrr · 11 listopada 2016

Za mną cały pierwszy sezon "Gry o Tron" od Telltale. Kiedy czekałem na ciąg dalszy przygód Forresterów, pojawiła się możliwość zagrania za darmo w pierwszy epizod przygód Batmana od tego samego studia. Nie mogąc przepuścić takiej okazji, postanowiłem, że mściciel z Gotham będzie mógł zadomowić...

Deus Ex: The Fall

Courun Yauntyrr · 8 października 2016

Czasami już sam tytuł gry zapowiada nadchodzącą katastrofę, ale chyba tylko Square Enix łudziło się, że przeniesienie gry z telefonów na PC w wykonaniu ich wewnętrznego studia może się udać. Znana marka, fabuła przedstawiająca wydarzenia poprzedzające hit i zupełnie nowy bohater to elementy, które...

Batman: Arkham Knight – Batgirl. Sprawa rodzinna

Courun Yauntyrr · 2 października 2016

"Sprawa rodzinna" to jeden z Epizodów Arkham, czyli osobnych scenariuszy, w których wcielamy się w inną postać niż mroczny mściciel Bruce Wayne. Tym razem przyjdzie nam wodzić wzrokiem po kształtnej... pelerynie samej Barbary Gordon, lepiej znanej jako Batgirl. Niejaki Joker porwał jej ojca, więc...

The Dark Eye: Demonicon

Courun Yauntyrr · 17 września 2016

Seria „Drakensang” spopularyzowała niemiecki system The Dark Eye, więc nic dziwnego, że na „Demonicon” spoglądałem łakomym okiem. Stojące za tą grą RPG studio Noumena, w przeciwieństwie do Radon Labs, okazało się młodym zespołem z dużymi chęciami i nie mniejszymi szansami na sukces. Niestety,...

Divinity: Original Sin – Enhanced Edition

Wolvertino · 29 lipca 2016

Nie zagrałem w "Divinity: Original Sin" od studia Larian w dniu premiery. Nie zagrałem też w tę produkcję, gdy ukazała się rozszerzona edycja "Divinity: Original Sin – Enhanced Edition". Powód był jeden. Od zawsze walka turowa wydawała mi się nudna i sztuczna do cna. W międzyczasie zajmowałem się...

Salt and Sanctuary

Dizzy · 20 lipca 2016

Wasz statek niespodziewanie atakuje monstrum przypominające Cthulhu. Budzicie się na nieznanej, spowitej mgłą wyspie, na której wręcz roi się od rozkładających się żywych trupów oraz innych, równie paskudnych stworów. Po krótkiej eksploracji okazują się one najmniejszym problemem. W labiryntach, na...

Fable Anniversary

Niblla · 6 lipca 2016

Zawsze zastanawiam się, co skłania studio do reedycji swego dzieła? Co znajduje się na pierwszym miejscu? Chęć poprawienia starej gry i pokazania jej nowym graczom czy może chodzi tylko o wyciągnięcie pieniędzy z kieszeni? Jak jest z "Fable Anniversary", odnowionym dziełem Lionhead Studios wydanym...

Crudelis

Niblla · 25 czerwca 2016

Nigdy nie miewam dużych oczekiwań w stosunku do gier wykonanych w RPG Makerze, więc uruchamiając "Crudelis" polskiego studia Whiskey Jack Games, nie miałem jakichś ogromnych nadziei na niesamowitą przygodę. Początkowo byłem zaskoczony, jak wysoki poziom prezentuje sobą produkcja, lecz później było...

Wiedźmin 3: Krew i wino

Courun Yauntyrr · 9 czerwca 2016

Każda praca może zmęczyć, dlatego w ostatnim fabularnym dodatku do „Dzikiego Gonu” polskie CD Projekt Red wysyła Geralta z Rivii do malowniczego Toussaint, by zakończyć tam przygody tego najsławniejszego wiedźmina. Tylko naiwni uwierzą, że nasz fachowiec zdecyduje się na łapanie promieni...

Grim Dawn

Niblla · 5 czerwca 2016

Trudno nazwać mnie weteranem gier hack and slash. Przed "Grim Dawn" grałem tylko w trzy części kultowej serii Diablo, więc mam dość klasyczne podejście. Produkcja Crate Entertainment przeszła naprawdę długą drogę do pełnego wydania – założyciel studia, Bruno Arthur, przez wiele miesięcy pracował...

UnderRail

Mikeal · 24 kwietnia 2016

Wojna, wojna nigdy się nie zmienia. Gdy nuklearny płomień spopielił powierzchnię planety, resztki ludzkości schroniły się w tunelach, metrach i połączonej z nimi sieci jaskiń. Brzmi znajomo? Prawda, inspiracje Stygian Software przy tworzeniu „UnderRail” są oczywiste, ale twórcy stworzyli...

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Niblla · 17 kwietnia 2016

Niedawno – 31 marca – po wielu latach spekulacji i snucia domysłów na ten temat, wydano "Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear", dodatek do klasycznych Wrót Baldura, tak uwielbianych przez fanów na całym świecie. Czy studiu Beamdog udało się sprostać zadaniu i połączyć w spójną, logiczną całość...

Age of Decadence

Mikeal · 20 marca 2016

To tutaj codzienność. Spiski, skrytobójstwa i niczym nieograniczona walka o władzę. Wszelkie uroki dekadencji Glen Cook „Czarna Kompania” Developerzy ze studia Iron Tower określają „Age of Decadence” mianem turowego postapokaliptycznego cRPG – a low fantasy. Gdy jeszcze doda się do tego...

Darkest Dungeon

Jezid · 6 marca 2016

Gra wywołuje skrajne emocje; od frustracji po euforię. Która z nich przeważy? To zależy przede wszystkim od gracza, więc nie jest to produkcja dla każdego. Osobiście, jako fan starych erpegów, szczerze polecam. "Darkest Dungeon" ma w sobie bezkompromisowego ducha niegdysiejszych gier. Intencja...

Guild Wars 2: Heart of Thorns

Ati · 5 lutego 2016

Dawno nie czekałam na żadną grę tak, jak wyczekiwałam dodatku "Guild Wars 2: Heart of Thorns". W GW2 przegrałam już tysiące godzin, a Tyrię zwiedziłam wzdłuż i wszerz kilkukrotnie, więc w okolicach ogłoszenia rozszerzenia zaczynałam mieć problem ze znalezieniem sobie zajęcia. Gra sama w sobie jest...

Sword Coast Legends

Mikeal · 22 grudnia 2015

Dawno, dawno temu, gdy byłem młody i przystojny, jedna marka rządziła gatunkiem cRPG. Dungeons&Dragons przez wiele lat zasiadało na tronie, a takie serie jak "Icewind Dale", "Baldur’s Gate" czy "Neverwinter Nights" zgarniały wszystko, co się dało: wysokie oceny recenzentów, miłość graczy i...

Wczytywanie...