Sortuj wg:

Wiedźmin 3: Krew i wino

Courun Yauntyrr · 9 czerwca 2016

Każda praca może zmęczyć, dlatego w ostatnim fabularnym dodatku do „Dzikiego Gonu” polskie CD Projekt Red wysyła Geralta z Rivii do malowniczego Toussaint, by zakończyć tam przygody tego najsławniejszego wiedźmina. Tylko naiwni uwierzą, że nasz fachowiec zdecyduje się na łapanie promieni...

Grim Dawn

Niblla · 5 czerwca 2016

Trudno nazwać mnie weteranem gier hack and slash. Przed "Grim Dawn" grałem tylko w trzy części kultowej serii Diablo, więc mam dość klasyczne podejście. Produkcja Crate Entertainment przeszła naprawdę długą drogę do pełnego wydania – założyciel studia, Bruno Arthur, przez wiele miesięcy pracował...

UnderRail

Mikeal · 24 kwietnia 2016

Wojna, wojna nigdy się nie zmienia. Gdy nuklearny płomień spopielił powierzchnię planety, resztki ludzkości schroniły się w tunelach, metrach i połączonej z nimi sieci jaskiń. Brzmi znajomo? Prawda, inspiracje Stygian Software przy tworzeniu „UnderRail” są oczywiste, ale twórcy stworzyli...

Baldur's Gate: Siege of Dragonspear

Niblla · 17 kwietnia 2016

Niedawno – 31 marca – po wielu latach spekulacji i snucia domysłów na ten temat, wydano "Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear", dodatek do klasycznych Wrót Baldura, tak uwielbianych przez fanów na całym świecie. Czy studiu Beamdog udało się sprostać zadaniu i połączyć w spójną, logiczną całość...

Age of Decadence

Mikeal · 20 marca 2016

To tutaj codzienność. Spiski, skrytobójstwa i niczym nieograniczona walka o władzę. Wszelkie uroki dekadencji Glen Cook „Czarna Kompania” Developerzy ze studia Iron Tower określają „Age of Decadence” mianem turowego postapokaliptycznego cRPG – a low fantasy. Gdy jeszcze doda się do tego...

Darkest Dungeon

Jezid · 6 marca 2016

Gra wywołuje skrajne emocje; od frustracji po euforię. Która z nich przeważy? To zależy przede wszystkim od gracza, więc nie jest to produkcja dla każdego. Osobiście, jako fan starych erpegów, szczerze polecam. "Darkest Dungeon" ma w sobie bezkompromisowego ducha niegdysiejszych gier. Intencja...

Guild Wars 2: Heart of Thorns

Ati · 5 lutego 2016

Dawno nie czekałam na żadną grę tak, jak wyczekiwałam dodatku "Guild Wars 2: Heart of Thorns". W GW2 przegrałam już tysiące godzin, a Tyrię zwiedziłam wzdłuż i wszerz kilkukrotnie, więc w okolicach ogłoszenia rozszerzenia zaczynałam mieć problem ze znalezieniem sobie zajęcia. Gra sama w sobie jest...

Sword Coast Legends

Mikeal · 22 grudnia 2015

Dawno, dawno temu, gdy byłem młody i przystojny, jedna marka rządziła gatunkiem cRPG. Dungeons&Dragons przez wiele lat zasiadało na tronie, a takie serie jak "Icewind Dale", "Baldur’s Gate" czy "Neverwinter Nights" zgarniały wszystko, co się dało: wysokie oceny recenzentów, miłość graczy i...

Fallout 4

Ati · 10 grudnia 2015

Po ogłoszeniu przez Bethesdę informacji, że trwają prace nad następną częścią serii "Fallout", w Internecie zawrzało od komentarzy. Obawy, oczekiwania, komentarze, żarty – okazało się, że ludzie mają ich mnóstwo. I mimo bajkowo brzmiących obietnic developera, zamiast nadziei najwięcej było...

Skyshine's BEDLAM

Mikeal · 4 listopada 2015

Życie w Bysantine City nie należy do najprzyjemniejszych. Miasto jest przeludnione, przepełnione korporacyjnymi intrygami oraz zmęczone wojnami gangów, a co gorsza za murami rozciąga się przepełnione wszelakimi niebezpieczeństwami radioaktywne pustkowie. Jedyną nadzieją na lepsze życie wydaje się...

Blackguards

Mikeal · 17 października 2015

Moje pierwsze spotkanie z komputerową adaptacją popularnego u naszych zachodnich sąsiadów systemu "The Dark Eye" miało miejsce, gdy w moje ręce wpadła płyta z "Drakensangiem". Gra mimo wielu zalet miała też sporo wad, wśród których palmę pierwszeństwa dzierżyła przesadna wręcz cukierkowość tytułu....

Wiedźmin 3: Serca z kamienia

Courun Yauntyrr · 16 października 2015

Muszę przyznać się do tego, że na "Serca z kamienia" nie czekałem za bardzo, bowiem dopiero drugie rozszerzenie jawiło mi się niczym istny cud, wprowadzający nie tylko nową krainę, ale także wynoszący już i tak solidny produkt na naprawdę wysoką półkę. Wpierw jednak dostałem w swoje ręce historię...

Might & Magic IX: Writ of Fate

Mikeal · 31 sierpnia 2015

Sequelizm, zjawisko zarzucane współczesnemu przemysłowi gier komputerowych, nie jest wcale nowym wynalazkiem. Na potwierdzenie moich słów prezentuję wam grę "Might & Magic IX", która do 2014 była ostatnią częścią cyklu tworzonego przez Jona Van Caneghema od 1986. Wielu fanów uważa ją za...

Worlds of Magic

Mikeal · 5 sierpnia 2015

"Worlds of Magic" to polski akcent na Kickstarterze. Łódzkie studio Wastelands Interactive postanowiło zawładnąć duszami i portfelami fundatorów, obiecując im stworzenie duchowego następcy "Master of Magic" – turowej gry strategicznej, będącej połączeniem "Cywilizacji" i "Heroes of Might & Magic"....

Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi

Mikeal · 13 lipca 2015

W życiu każdego fana gier RPG nadchodzi czas, kiedy ponętne elfki przemykające pomiędzy potężnymi konarami prastarej puszczy po prostu nudzą się. Co na to poradzić? Zacząć żyć w post-nuklearnej Ameryce? Zostać zbawcą naszej albo bardzo odległej galaktyki? Wcielić się w tajnego agenta XXI wieku? A...

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Courun Yauntyrr · 25 maja 2015

Dwukrotnie przesuwana premiera "Dzikiego Gonu" zwiastowała pojawienie się magnum opus polskiego studia CD Projekt RED, mającego nie tyko zawalczyć o zniecierpliwionych fanów serii, ale także pozyskać tych, którzy do tej pory nie mieli okazji zetknąć się z przygodami wiedźmina Geralta. Szlak dla...

Star Wars: The Old Republic – Shadow of Revan

Courun Yauntyrr · 4 maja 2015

Revan to jedna z prominentnych postaci świata Gwiezdnych Wojen, więc nic dziwnego, że jego powrót przywitałem z okrzykami radości. Co prawda wątek dziedzictwa byłego Jedi i Sitha zarazem nie umknął mojej uwadze podczas wykonywaniu kilku zadań w imperialnej stolicy na Dromund Kaas, ale było to...

The Knife of Dunwall

Mikeal · 4 maja 2015

Dla mnie „Dishonored” był najlepszą grą roku 2012. Nie „Mass Effect 3”, „The Walking Dead” czy „Assassin's Creed 3”. Bez DLC dostępnych w dniu premiery, z gameplayem bardziej rozbudowanym niż łażenie w kółko i okazjonalne pogawędki z NPC-ami oraz mającym poziom trudności niekończący się na...

Wczytywanie...