Rycerz

Chłop

chłop Punkty życia: 1
Atak: 1
Obrona: 1
Obrażenia: 1
Strzały: Brak
Szybkość: Mała
Koszt: 20
Przyrost: 12+2

Zdecydowanie najsłabsza jednostka w grze, która praktycznie nie nadaje się do niczego. Może służyć jedynie za osłonę dla naszych łuczników, jednak nawet wielkie grupy chłopów potrafią zginąć po jednym uderzeniu. Pomimo tego, iż kosztują zaledwie 20 sztuk złota, można spokojnie pominąć tę jednostkę podczas komplementowania armii.

Ocena: 1 / 6

Łucznik

łucznik Punkty życia: 10
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Strzały: 12
Szybkość: Mała
Koszt: 150
Przyrost: 8+2

Jedyna jednostka z zamku rycerza, zadająca obrażenia z dystansu. Ten fakt czyni ją bardzo przydatną zarówno na początku, jak i późniejszym etapie gry. Jej wadami są niska szybkość i stosunkowo mała obrona. Niemniej jest to dobra istota.

Ocena: 4 / 6

Pikinier

pikinier Punkty życia: 15
Atak: 5
Obrona: 9
Obrażenia: 3-4
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 200
Przyrost: 5+2

Bardzo przeciętny osobnik mający uniwersalne zastosowanie podczas walki, aczkolwiek jego współczynnik obrony wskazuje na skłonności defensywne. Ciężko napisać cokolwiek o tej jednostce, gdyż nie wybija się niczym konkretnym. Z pewnością jest lepszym rozwiązaniem niż chłopi.

Ocena: 3 / 6

Zbrojny

zbrojny Punkty życia: 25
Atak: 7
Obrona: 9
Obrażenia: 4-6
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 250
Przyrost: 4+2

Dobra jednostka piechoty zadająca duże obrażenia. Może być bardzo ważnym pionkiem podczas zaciętej walki z przeciwnikiem. Niestety szybkość nie powala na kolana, co bardzo często czyni ją jedynie osłoną dla łuczników. Pomimo tej wady jest to użyteczne stworzenie i warto po nie sięgnąć.

Ocena: 4 / 6

Konny

konny Punkty życia: 30
Atak: 10
Obrona: 9
Obrażenia: 5-10
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 300
Przyrost: 3+2

Świetna jednostka piechoty. Jej szybkość pozwala na szybkie zaatakowanie wrogiego łucznika. Kiedy rzucimy na nią czar przyspieszenie, może się w jednym ruchu dostać praktycznie w każdy punkt pola bitwy. Jej wadami są niska żywotność i stosunkowo mała obrona, jednak można się wspomóc czarem dodającym ten współczynnik.

Ocena: 5 / 6

Paladyn

paladyn Punkty życia: 50
Atak: 11
Obrona: 12
Obrażenia: 10-20
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 600
Przyrost: 2+2

Mocne i tanie stworzenie szóstego poziomu. Zadaje bardzo duże obrażenia dzięki temu, że potrafi zaatakować dwa razy podczas jednej rundy. Jej wadą jest mała ilość punków życia, co nie oznacza, że jest najsłabszą istotą ostatniego poziomu.

Ocena: 4 / 6

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...