Zaklęcia

W pierwszej części "hirołsów" mamy łącznie 29 zaklęć, które są podzielone na cztery poziomy. Aby bohater mógł nauczyć się jakichkolwiek czarów, musi posiadać Księgę.

Poziom I

błogosławieństwo

Sprawia, że wybrane stworzenia zadają maksymalne obrażenia.

klątwa

Sprawia, że wybrane stworzenia zadają minimalne obrażenia.

rozproszenie magii

Przerywa działanie wszystkich zaklęć na polu bitwy.

ochrona

Magicznie podnosi współczynnik Obrony wybranej jednostki.

spowolnienie

Spowalnia nawet najszybsze wrogie stworzenia.

pokaż zasoby

Czar ten sprawia, że wszystkie zasoby w krainie stają się widoczne.

pokaż kopalnie

Czar ten sprawia, że wszystkie kopalnie w krainie stają się widoczne.

Poziom II

anty-magia

Powoduje, że dane stworzenie jest odporne na zaklęcia.

błyskawica

Tworzy pocisk z energii elektrycznej, który uderza w wybraną jednostkę.

leczenie

Likwiduje działanie wszelkich negatywnych zaklęć rzucanych na twoje wojska.

odpędzanie nieumarłych

Natychmiast odsyła do grobu grupę duchów.

oślepienie

Oślepia wybraną jednostkę, nie pozwalając jej na ruch.

pokaż artefakty

Czar ten sprawia, że wszystkie artefakty w krainie stają się widoczne.

przyśpieszenie

Zwiększa szybkość wybranej jednostki.

przywoływanie łodzi

Przywołuje najbliższą, niezajętą, własną łódź, na sąsiadującym z tobą fragmencie wybrzeża.

Poziom III

burza

Nad polem bitwy przetacza się burza żywiołów, zadając obrażenia wszystkim stworzeniom.

identyfikacja bohatera

Pozwala osobie rzucającej zaklęcie zobaczyć szczegółowo informację na temat herosów wroga.

kula ognia

Tworzy wielką kulę ognia, która uderza w określony obszar, raniąc wszystkie jednostki w pobliżu.

pokaż bohaterów

Czar ten sprawia, że wszyscy bohaterowie w krainie stają się widoczni.

pokaż miasta

Czar ten sprawia, że wszystkie miasta w krainie stają się widoczne.

paraliż

Stworzenia dotknięte działaniem tego czaru zostają sparaliżowane. Nie mogą się ruszać ani kontratakować.

szał bojowy

Powoduje, że jednostka atakuje najbliższy oddział.

teleportacja

Teleportuje wskazaną jednostkę na dowolnie wybrane miejsce na polu bitwy.

Poziom IV

armageddon

Na pole bitwy spada święty kataklizm, który zadaje poważne obrażenia wszystkim stworzeniom.

brama

Pozwala osobie rzucającej zaklęcie magicznie przenieść się w inne, pobliskie miejsce.

deszcz meteorów

W wyznaczone miejsce pola bitwy uderza deszcz meteorów, raniąc wszystkie stworzenia w pobliżu.

pokaż wszystko

Czar ten sprawia, że widoczna staje się cała kraina.

wrota do miasta

Pozwala osobie rzucającej zaklęcie wrócić do najbliższego posiadanego zamku lub miasta.

wskrzeszenie

Wskrzesza stworzenia, które zginęły w określonym oddziale.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...