W pierwszej części "hirołsów" mamy łącznie 29 zaklęć, które są podzielone na cztery poziomy. Aby bohater mógł nauczyć się jakichkolwiek czarów, musi posiadać Księgę.
Poziom I
Sprawia, że wybrane stworzenia zadają maksymalne obrażenia.
Sprawia, że wybrane stworzenia zadają minimalne obrażenia.
Przerywa działanie wszystkich zaklęć na polu bitwy.
Magicznie podnosi współczynnik Obrony wybranej jednostki.
Spowalnia nawet najszybsze wrogie stworzenia.
Czar ten sprawia, że wszystkie zasoby w krainie stają się widoczne.
Czar ten sprawia, że wszystkie kopalnie w krainie stają się widoczne.
Poziom II
Powoduje, że dane stworzenie jest odporne na zaklęcia.
Tworzy pocisk z energii elektrycznej, który uderza w wybraną jednostkę.
Likwiduje działanie wszelkich negatywnych zaklęć rzucanych na twoje wojska.
Natychmiast odsyła do grobu grupę duchów.
Oślepia wybraną jednostkę, nie pozwalając jej na ruch.
Czar ten sprawia, że wszystkie artefakty w krainie stają się widoczne.
Zwiększa szybkość wybranej jednostki.
Przywołuje najbliższą, niezajętą, własną łódź, na sąsiadującym z tobą fragmencie wybrzeża.
Poziom III
Nad polem bitwy przetacza się burza żywiołów, zadając obrażenia wszystkim stworzeniom.
Pozwala osobie rzucającej zaklęcie zobaczyć szczegółowo informację na temat herosów wroga.
Tworzy wielką kulę ognia, która uderza w określony obszar, raniąc wszystkie jednostki w pobliżu.
Czar ten sprawia, że wszyscy bohaterowie w krainie stają się widoczni.
Czar ten sprawia, że wszystkie miasta w krainie stają się widoczne.
Stworzenia dotknięte działaniem tego czaru zostają sparaliżowane. Nie mogą się ruszać ani kontratakować.
Powoduje, że jednostka atakuje najbliższy oddział.
Teleportuje wskazaną jednostkę na dowolnie wybrane miejsce na polu bitwy.
Poziom IV
Na pole bitwy spada święty kataklizm, który zadaje poważne obrażenia wszystkim stworzeniom.
Pozwala osobie rzucającej zaklęcie magicznie przenieść się w inne, pobliskie miejsce.
W wyznaczone miejsce pola bitwy uderza deszcz meteorów, raniąc wszystkie stworzenia w pobliżu.
Czar ten sprawia, że widoczna staje się cała kraina.
Pozwala osobie rzucającej zaklęcie wrócić do najbliższego posiadanego zamku lub miasta.
Wskrzesza stworzenia, które zginęły w określonym oddziale.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz