Artefakty są to magiczne przedmioty, które zwiększają różne cechy bohatera. Można je znaleźć na Mapie Przygód lub odebrać przeciwnikowi po wygranej bitwie. Każdy heros może posiadać maksymalnie 14 artefaktów. Gdy liczba ta zostanie osiągnięta, nie może ich już zabierać z mapy, a artefakty, będące w posiadaniu pokonanego bohatera, przepadają wraz z nim. Zdarza się, że taki heros pojawi się w tawernie i można go rekrutować razem z artefaktami, które do niego należały.
Artefakty przechowujące czary
Księga Zaklęć
W Księdze Zaklęć zapisywane są czary, których uczy się bohater. Można ją kupić w Gildii Magów.
Artefakty zwiększające zdolność ataku
Grzmiąca Maczuga Dominium
Zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.
Olbrzymi Korbacz Dominium
Zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.
Potężny Topór Dominium
Zwiększa siłę ataku bohatera o 2 punkty.
Smoczy Miecz Dominium
Zwiększa siłę ataku bohatera o 3 punkty.
Artefakty zwiększające zdolność obrony
Wzmocniony Hełm Ochrony
Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.
Pancerne Rękawice Ochrony
Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.
Maskująca Tarcza Ochrony
Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 2 punkty.
Boski Napierśnik Ochrony
Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 3 punkty.
Artefakty zwiększające moc
Magiczna Bransoleta Czarodzieja
Zwiększa moc bohatera o 1 punkt.
Pierścień Mocy Maga
Zwiększa moc bohatera o 2 punkty.
Brosza Magii Wiedźmy
Zwiększa moc bohatera o 3 punkty.
Tajemny Naszyjnik Magii
Zwiększa moc bohatera o 4 punkty.
Artefakty zwiększające wiedzę
Pomniejszy Zwój Wiedzy
Zwiększa wiedzę bohatera o 1 punkt.
Większy Zwój Wiedzy
Zwiększa wiedzę bohatera o 2 punkty.
Wspaniały Zwój Wiedzy
Zwiększa wiedzę bohatera o 3 punkty.
Doskonały Zwój Wiedzy
Zwiększa wiedzę bohatera o 4 punkty.
Artefakty wpływające na morale i szczęście
Medal Odwagi
Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Medal Uznania
Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Medal Honoru
Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Medal Męstwa
Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.
Fizbin Nieszczęścia
Zmniejsza morale bohatera o 2 punkty.
Królicza Łapka
Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Złota Podkowa
Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Czterolistna Koniczyna
Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Szczęśliwa Moneta Hazardzisty
Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.
Artefakty generujące złoto
Bezdenna Sakiewka Złota
Generuje 500 sztuk złota dziennie.
Bezdenna Torba Złota
Generuje 750 sztuk złota dziennie.
Bezdenny Worek Złota
Generuje 1000 sztuk złota dziennie.
Artefakty zwiększające mobilność bohatera
Buty Mobilności Podróżnika
Zwiększa zasięg bohatera na lądzie o 3 punkty.
Buty Mobilności Nomada
Zwiększa zasięg bohatera na lądzie o 6 punktów.
Żeglarski Sekstans Mobilności
Zwiększa zasięg bohatera na wodzie o 10 punktów.
Prawdziwy Kompas Mobilności
Zwiększa zasięg bohatera na lądzie i wodzie o 5 punktów.
Pozostałe artefakty
Balista Szybkości
Umożliwia katapulcie oddanie dwóch strzałów na turę.
Najznakomitsze artefakty
Artefakty te można znaleźć tylko w jeden sposób. Trzeba odwiedzić wszystkie obeliski znajdujące się na Mapie Przygód. Każdy z nich odsłania fragment mapy, na której zaznaczone jest położenie Najznakomitszego Artefaktu.
Najznakomitszy Miecz Dominium
Zwiększa siłę ataku bohatera o 12 punktów.
Najznakomitszy Płaszcz Ochrony
Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 12 punktów.
Najznakomitsza Różdżka Magii
Zwiększa moc bohatera o 12 punktów.
Najznakomitsza Księga Wiedzy
Zwiększa wiedzę bohatera o 12 punktów.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz