Artefakty

Artefakty są to magiczne przedmioty, które zwiększają różne cechy bohatera. Można je znaleźć na Mapie Przygód lub odebrać przeciwnikowi po wygranej bitwie. Każdy heros może posiadać maksymalnie 14 artefaktów. Gdy liczba ta zostanie osiągnięta, nie może ich już zabierać z mapy, a artefakty, będące w posiadaniu pokonanego bohatera, przepadają wraz z nim. Zdarza się, że taki heros pojawi się w tawernie i można go rekrutować razem z artefaktami, które do niego należały.

Artefakty przechowujące czary

Księga Zaklęć

księga zaklęć

W Księdze Zaklęć zapisywane są czary, których uczy się bohater. Można ją kupić w Gildii Magów.

Artefakty zwiększające zdolność ataku

Grzmiąca Maczuga Dominium

grzmiąca maczuga dominium

Zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Olbrzymi Korbacz Dominium

olbrzymi korbacz dominium

Zwiększa siłę ataku bohatera o 1 punkt.

Potężny Topór Dominium

potężny topór dominium

Zwiększa siłę ataku bohatera o 2 punkty.

Smoczy Miecz Dominium

smoczy miecz dominium

Zwiększa siłę ataku bohatera o 3 punkty.

Artefakty zwiększające zdolność obrony

Wzmocniony Hełm Ochrony

wzmocniony hełm ochrony

Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Pancerne Rękawice Ochrony

pancerne rękawice ochrony

Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 1 punkt.

Maskująca Tarcza Ochrony

maskująca tarcza ochrony

Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 2 punkty.

Boski Napierśnik Ochrony

boski napierśnik ochrony

Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 3 punkty.

Artefakty zwiększające moc

Magiczna Bransoleta Czarodzieja

magiczna bransoleta czarodzieja

Zwiększa moc bohatera o 1 punkt.

Pierścień Mocy Maga

pierścień mocy maga

Zwiększa moc bohatera o 2 punkty.

Brosza Magii Wiedźmy

brosza magii wiedźmy

Zwiększa moc bohatera o 3 punkty.

Tajemny Naszyjnik Magii

tajemny naszyjnik magii

Zwiększa moc bohatera o 4 punkty.

Artefakty zwiększające wiedzę

Pomniejszy Zwój Wiedzy

pomniejszy zwój wiedzy

Zwiększa wiedzę bohatera o 1 punkt.

Większy Zwój Wiedzy

większy zwój wiedzy

Zwiększa wiedzę bohatera o 2 punkty.

Wspaniały Zwój Wiedzy

wspaniały zwój wiedzy

Zwiększa wiedzę bohatera o 3 punkty.

Doskonały Zwój Wiedzy

doskonały zwój wiedzy

Zwiększa wiedzę bohatera o 4 punkty.

Artefakty wpływające na morale i szczęście

Medal Odwagi

medal odwagi

Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Uznania

medal uznania

Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Honoru

medal honoru

Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Medal Męstwa

medal męstwa

Zwiększa morale bohatera o 1 punkt.

Fizbin Nieszczęścia

fizbin nieszczęścia

Zmniejsza morale bohatera o 2 punkty.

Królicza Łapka

królicza łapka

Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Złota Podkowa

złota podkowa

Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Czterolistna Koniczyna

czterolistna koniczyna

Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Szczęśliwa Moneta Hazardzisty

szczęśliwa moneta hazardzisty

Zwiększa szczęście bohatera o 1 punkt.

Artefakty generujące złoto

Bezdenna Sakiewka Złota

bezdenna sakiewka złota

Generuje 500 sztuk złota dziennie.

Bezdenna Torba Złota

bezdenna torba złota

Generuje 750 sztuk złota dziennie.

Bezdenny Worek Złota

bezdenny worek złota

Generuje 1000 sztuk złota dziennie.

Artefakty zwiększające mobilność bohatera

Buty Mobilności Podróżnika

buty mobilności podróżnika

Zwiększa zasięg bohatera na lądzie o 3 punkty.

Buty Mobilności Nomada

buty mobilności nomada

Zwiększa zasięg bohatera na lądzie o 6 punktów.

Żeglarski Sekstans Mobilności

żeglarski sekstans mobilności

Zwiększa zasięg bohatera na wodzie o 10 punktów.

Prawdziwy Kompas Mobilności

prawdziwy kompas mobilności

Zwiększa zasięg bohatera na lądzie i wodzie o 5 punktów.

Pozostałe artefakty

Balista Szybkości

balista szybkości

Umożliwia katapulcie oddanie dwóch strzałów na turę.

Najznakomitsze artefakty

Artefakty te można znaleźć tylko w jeden sposób. Trzeba odwiedzić wszystkie obeliski znajdujące się na Mapie Przygód. Każdy z nich odsłania fragment mapy, na której zaznaczone jest położenie Najznakomitszego Artefaktu.

Najznakomitszy Miecz Dominium

najznakomitszy miecz dominium

Zwiększa siłę ataku bohatera o 12 punktów.

Najznakomitszy Płaszcz Ochrony

najznakomitszy płaszcz ochrony

Zwiększa skuteczność obrony bohatera o 12 punktów.

Najznakomitsza Różdżka Magii

najznakomitsza różdżka magii

Zwiększa moc bohatera o 12 punktów.

Najznakomitsza Księga Wiedzy

najznakomitsza księga wiedzy

Zwiększa wiedzę bohatera o 12 punktów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...