Czarodziejka

Rusałka

rusałka Punkty życia: 2
Atak: 4
Obrona: 2
Obrażenia: 1-2
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 50
Przyrost: 8+2

Szybka jednostka latająca. Zwykle to ona rozpoczyna walkę z przeciwnikiem. W dużej liczbie potrafi zadać znaczne obrażenia. Służy głównie do ataku na istoty strzelające. Cenna jednostka w początkowej fazie gry.

Ocena: 4+ / 6

Krasnolud

krasnolud Punkty życia: 20
Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-4
Strzały: Brak
Szybkość: Mała
Koszt: 200
Przyrost: 6+2

Wytrzymałe stworzenie piechoty. Jego zaletą jest fakt, iż krasnoludy posiadają częściową odporność na magię. Niestety, ich szybkość ogranicza możliwości bojowe i zazwyczaj służą do obrony elfów bądź druidów.

Ocena: 3+ / 6

Elf

elf Punkty życia: 15
Atak: 4
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Strzały: 24
Szybkość: Średnia
Koszt: 250
Przyrost: 4+2

Bardzo przydatny osobnik, zadający rany z dystansu. Potrafi zaatakować dwa razy na kolejkę, co czyni go niezwykle groźnym. Jego wadą jest niska obrona, która sprawia, że często tracimy sporo elfów.

Ocena: 4+ / 6

Druid

druid Punkty życia: 25
Atak: 7
Obrona: 5
Obrażenia: 5-8
Strzały: 8
Szybkość: Duża
Koszt: 350
Przyrost: 3+2

Funkcjonalna istota czwartego poziomu. Może zarówno osłabiać jednostki piechoty, jak i przeciwników uderzających z dystansu. Znakomicie się sprawdza przy obronie zamku. Druidzi charakteryzują się również dużą prędkością i zdarza się, że to właśnie oni zaczynają następną turę.

Ocena: 5 / 6

Jednorożec

jednorożec Punkty życia: 40
Atak: 10
Obrona: 9
Obrażenia: 7-14
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 500
Przyrost: 2+2

Uniwersalna jednostka. Zajmuje dwa pola, dzięki czemu może skutecznie osłaniać nasze elfy. Zadaje również spore obrażenia. Potrafi swoim atakiem oślepić wroga, co czyni ją naprawdę zabójczą istotą. Warto rzucić na nią czar "przyspieszenie".

Ocena: 5 / 6

Feniks

feniks Punkty życia: 100
Atak: 12
Obrona: 10
Obrażenia: 20-40
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 1500 + 1 rtęć
Przyrost: 1+2

Potężna jednostka, potrafiąca unicestwić nawet najlepszych. Mieszanka dużej szybkości, wysokiego ataku i latania sprawia, że feniksy sieją postrach na polu walki. Punktami życia ustępują tylko smokom z zamku czarnoksiężnika. Należy je wspomóc obroną, gdyż mogą stać się łatwą ofiarą jednostek przeciwnika. Niemniej jednak, należy je zakupić.

Ocena: 6- / 6

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...