Czarnoksiężnik

2 minuty czytania

Centaur

centaur

Punkty życia: 5
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Strzały: 8
Szybkość: Mała
Koszt: 60
Przyrost: 8+2

Jedyna jednostka strzelająca z zamku czarnoksiężnika. W początkowym okresie gry jest bardzo przydatna, jednak później jej obrażenia są zbyt niskie, aby sprostać potężniejszym stworzeniom. Jej wadą jest niska obrona, która czyni centaury potencjalnym celem wrogich istot.

Ocena: 3 / 6

Gargulec

gargulec

Punkty życia: 15
Atak: 4
Obrona: 7
Obrażenia: 2-3
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 200
Przyrost: 6+2

Dobre stworzenie latające. Posiada niezły współczynnik prędkości i ma stosunkowo dużą obronę. Gargulce są idealne do oblężeń zamku, ponieważ bardzo szybko potrafią zneutralizować łuczników. Minusem u tego stworzenia jest niski atak, co uniemożliwia mu walkę z najlepszymi jednostkami wroga.

Ocena: 4 / 6

Gryf

gryf

Punkty życia: 25
Atak: 6
Obrona: 6
Obrażenia: 3-5
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 300
Przyrost: 4+2

Solidna jednostka latająca. Jej plusem jest fakt, iż zawsze kontratakuje. Gryfy mają uniwersalne zastosowanie – mogą być zarówno postrachem wśród łuczników wroga, jak i ochraniać nasze centaury.

Ocena: 4 / 6

Minotaur

minotaur

Punkty życia: 35
Atak: 9
Obrona: 8
Obrażenia: 5-10
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 400
Przyrost: 3+2

Silna jednostka piechoty. Potrafi zagrozić nawet najlepszym istotom przeciwnika. Jest wytrzymała, aczkolwiek można zwiększyć współczynnik obrony zaklęciem "obrona". Jej mankamentem jest przeciętna szybkość.

Ocena: 4 / 6

Hydra

hydra

Punkty życia: 75
Atak: 8
Obrona: 9
Obrażenia: 6-12
Strzały: Brak
Szybkość: Mała
Koszt: 800
Przyrost: 2+2

Najpotężniejsza jednostka piątego poziomu. Potrafi zaatakować przeciwników na wszystkich przyległych polach. Posiada również bardzo dużo punktów życia, więcej od paladynów z zamku rycerza! Niestety, jest strasznie wolna, co czyni ją w większości potyczkach nieprzydatną. Można wspomóc ją przyspieszeniem, lecz mało to daje.

Ocena: 3 / 6

Smok

smok

Punkty życia: 200
Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 25-50
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 3000 + 1 siarka
Przyrost: 1+2

Najlepsza jednostka w grze. Atakuje zadając ogromne obrażenia na dwa przyległe pola oraz posiada najwięcej punktów życia ze wszystkich istot. Warto również wspomnieć o tym, że smoki są całkowicie odporne na magię.

Ocena: 6 / 6

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...