Rozbójnik
Punkty życia: 4
Atak: 6
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 50
Bardzo słaba jednostka. Zazwyczaj przychodzi nam stawać z nią do walki, gdy chcemy przejąć artefakt. Pomimo dużej prędkości i wysokiego współczynnika ataku, jest ona łatwym celem dla naszych stworzeń atakujących z dystansu.
Ocena: 2 / 6
Nomad
Punkty życia: 20
Atak: 7
Obrona: 6
Obrażenia: 2-5
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 200
Istota nie będąca potęgą wśród jednostek neutralnych. Jest stosunkowo rzadkim okazem, lecz kiedy ją zobaczymy, to nie należy się bać. Najczęściej można ją spotkać na pustyniach. Jest to przeciętny stwór, niewyróżniający się niczym szczególnym.
Ocena: 3 / 6
Dżin
Punkty życia: 50
Atak: 10
Obrona: 9
Obrażenia: 20-30
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 650 + 1 klejnot
Dżin to mocne stworzenie, którego nie można lekceważyć. Jeśli na mapie widzisz "lampę Aladyna", oznacza to, że możesz zakupić tę pożyteczną jednostkę. Zobaczenie jej jako istoty neutralnej należy do rzadkości. Należy uważać na dżiny ze względu na ich prędkość i moc zadawanych obrażeń.
Ocena: 5 / 6
Duch
Punkty życia: 20
Atak: 8
Obrona: 7
Obrażenia: 4-6
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: Nie można rekrutować
Widzisz na mapie duchy? Nie wierzę – podaj nazwę scenariusza, bo ja ducha jako armię neutralną widziałem góra pięć razy. Jeżeli zależy ci na spotkaniu z tymi istotami, to wejdź do najbliższego cmentarza. Tylko porządnie się nad tym zastanów, abyś później nie żałował. A jak powiem, że każda jednostka zabita zamienia się we wrogiego ducha? Uff... namówiłem cię.
Ocena: 6- / 6
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz